Zafira B - riziko poziara.
Re: Zafira B - riziko poziara.
Dostal som info od kolegu. Kedze sa jedna o zakulisnu informaciu, hadam to nebude nejake ututlavanie, snad sa tomu bude dat verit. Z GM potvrdili, ze sa zalezitosou zaoberaju a problem sa vraj tyka vyhradne modelov s pravostrannym riadenim...
Zafira B Z18XER.
- Reklama
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 pro 2012, 21:42
- Bydliště: Presov
Re: Zafira B - riziko poziara.
Bolo by to fajn. Len sa trocha bojim ci to nie je taktika aby sa nesplasili ludia v europe a nezasypali im servisy zafirami, ako sa to zrejme deje v UK, kde sa kazdy dozaduje safety checku a uz nemaju ani tie suciastky, ktore preventivne menia. Cudne je totiz, ze sa opel v europe, ak by mal taku istotu, ze sa to aut s lavostrannym riadenim netyka, hlasno neozve a nevyhlasi ze nase zafiry su bezpecne. Najskor este ani nevedia v com je problem, lebo inac by to myslim vyhlasili.
Re: Zafira B - riziko poziara.
Sestřence nedávno shořel CMAX od zkratu v motorovým prostoru. Prakticky ono může začít hořet kdekoliv a cokoliv a komukoliv. Proto vozím hasičák
Re: Zafira B - riziko poziara.
Chlapi, kto počul o tomto? Nepochopil som všetko, len že vymenia rezistor na ventilátore, resp jeho tepelnú poistku? Či ako?
http://www.vauxhall.co.uk/zafiracustomeradvice.html
http://www.vauxhall.co.uk/zafiracustomeradvice.html
Opel Zafira B, Z16XER, Enjoy, Edition "111 Jahre" , Sada OPC-Line, Sada Plus,
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 pro 2012, 21:42
- Bydliště: Presov
Re: Zafira B - riziko poziara.
V podstate ano. Kontroluju a pripadne menia ventilator, rezistor a kable ak je treba. Ta akcia prebieha uz dlhsie podla toho co pisu majitelia aut na FB. Rad by som ale niekde videl ofiko potvrdene, ze sa to tyka len aut s pravostrannym riadenim.
Re: Zafira B - riziko poziara.
Podla oficialneho vyjadrenia Vauxhallu sa problem tyka len aut s manualnou klimou a aj to len tych, kde bol neodborne opravovany predradny odpor ventilatora. Podla toho videa je tam bezpecnostna poistka, ze ked sa ten odpor kvoli nejakemu problemu silen prehrieva a dosiahne kriticku teplotu, roztopi sa cin, ktory drzi ten odporovy pliesok a rozpoji sa okruh. A toto niektori majstri opravovali tak, ze ten pliesok prichitili samorezkou a tym padom aj po dosiahnuti kritickej teploty sa tento okruh nerozpojil, ale pliesok sa dalej zohrieval, az to sposobilo poziar.