Popis obvodu a přibližné hodnoty v klidové poloze a plně sešlápnutém akcelerátorusako1400 píše:Menili sa rovnako .Takze podla mna je pedal OK.Neviem co by som mal este skontrolovat.Bojim sa rozoberania tej poistkovej skrinki aby som nieco nedo.ebal este viac.
Sestava pedálu akcelerátoru obsahuje dva snímače polohy pedálu akcelerátoru (APP). Snímače APP jsou zamontovány do sestavy pedálu a nelze je opravovat. Snímače APP generují signální napětí, které se mění relativně v závislosti na poloze pedálu akcelerátoru. Řídicí modul motoru ECM napájí samostatný 5 V referenční obvod a referenční obvod low pro každý ze snímačů APP.
Napětí signálu ze snímače APP 1 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 1.0 V v klidové poloze na cca. 4 V v plně sešlápnuté poloze. Napětí signálu ze snímače APP 2 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 0.5 V v klidové poloze na cca 2 V v plně sešlápnuté poloze.
Pro případnou kontrolu mají podle těchto údajů senzory 1 a 2 rozdílné napětí, senzor 2 má přibližně poloviční napětí v celém rozsahu než senzor 1
Rozebrání pojistkové skříně není nic náročného a pokud je tam vlhkost, tak závadu jinak neodstraníš. Viz fotonávod:
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... -b.371985/
1) Nejdříve odpojíš baterii !! (můžeš si zaznamenat údaje v palubním počítači, po odpojení baterie se počítač vynuluje)
2) Sundáš víko pojistek a víčko silových pojistek
3) Ze strany světla vyhákneš konektor z držáku
4) Povolíš úplně 3 šrouby Torx27 (zůstanou v honím krytu)
5) Sundáš v rohu u silových pojistek matku na 10mm klíč (přívod napájení, řádně očistit)
6) Sundáš horní kryt jemně bez velkého násilí (šrouby musí být úplně povoleny)
7) Zkontroluješ vizuelně všechny kontakty a vysušíš, pak prostříkneš sprejem na elektrokontakty