P1122-01

Co nenajdete na fóru v sekcích Astra H, pravděpodobně to bude zde.
Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: P1122-01

Příspěvek od Stan. » 07 čer 2017, 12:48

sako1400 píše:Menili sa rovnako .Takze podla mna je pedal OK.Neviem co by som mal este skontrolovat.Bojim sa rozoberania tej poistkovej skrinki aby som nieco nedo.ebal este viac.
Popis obvodu a přibližné hodnoty v klidové poloze a plně sešlápnutém akcelerátoru
Sestava pedálu akcelerátoru obsahuje dva snímače polohy pedálu akcelerátoru (APP). Snímače APP jsou zamontovány do sestavy pedálu a nelze je opravovat. Snímače APP generují signální napětí, které se mění relativně v závislosti na poloze pedálu akcelerátoru. Řídicí modul motoru ECM napájí samostatný 5 V referenční obvod a referenční obvod low pro každý ze snímačů APP.
Napětí signálu ze snímače APP 1 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 1.0 V v klidové poloze na cca. 4 V v plně sešlápnuté poloze. Napětí signálu ze snímače APP 2 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 0.5 V v klidové poloze na cca 2 V v plně sešlápnuté poloze.

Pro případnou kontrolu mají podle těchto údajů senzory 1 a 2 rozdílné napětí, senzor 2 má přibližně poloviční napětí v celém rozsahu než senzor 1

Rozebrání pojistkové skříně není nic náročného a pokud je tam vlhkost, tak závadu jinak neodstraníš. Viz fotonávod:
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... -b.371985/
1) Nejdříve odpojíš baterii !! (můžeš si zaznamenat údaje v palubním počítači, po odpojení baterie se počítač vynuluje)
2) Sundáš víko pojistek a víčko silových pojistek
3) Ze strany světla vyhákneš konektor z držáku
4) Povolíš úplně 3 šrouby Torx27 (zůstanou v honím krytu)
5) Sundáš v rohu u silových pojistek matku na 10mm klíč (přívod napájení, řádně očistit)
6) Sundáš horní kryt jemně bez velkého násilí (šrouby musí být úplně povoleny)
7) Zkontroluješ vizuelně všechny kontakty a vysušíš, pak prostříkneš sprejem na elektrokontakty
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Reklama
 

formatic
Příspěvky: 37
Registrován: 08 čer 2015, 07:27
Bydliště: Kolín

Re: P1122-01

Příspěvek od formatic » 30 črc 2018, 17:49

Ahoj,
po třech letech se mi znovu objevil tento problém, opět pouze v letních vedrech. Vyčistil jsem kontakty jak je tady všude napsáno, vlhkost žádná, kontakty pod pojistkovou skříní vypadaly dobře, tak jsem vzal Kontaktolem i konektor pedálu. Tam podle mě byl problém.
Najeto 500km a zatím v pohodě.
Díky za návod a vaše zušenosti.
Opel Astra H - Caravan - 1.7CDTI - Z17DTH - 74kW - 01/2005
Ex: Opel Vectra 95A 1.8i - hatchback

synapse
Příspěvky: 14
Registrován: 31 led 2009, 16:24

Re: P1122-01

Příspěvek od synapse » 22 srp 2018, 14:01

Ahoj mám ten samý problém na 1,7CDTI 74kw Nejdřív jsem prostříknul sprejem na el. kontakty oba konektory do ECU jednotky u levého kola a byl cca 120 km klid. Pak ten samý problém a jasně, že na křižovatce :D a auto stálo celý den na sluníčku, venku kolem 30C.
Opětovné odpojení a vyčištění konektorů ECU nepomohlo a chyba se objevila vždy, když jsem zatlačil na plyn. pedál víc jak 1/3 polohy.
Takže jsem odpojil rozebral pedál očistil styčné plochy na plošáku a nastříkal sprej do konektoru, pak chyba zmizela.
Ještě přemýšlím nad preventivním vyčištění kontaktů pod pojistkami, ale je to fakt vopruz když to udělá na dálnici...teď radši levý pruh nepoužívám.
Opel Astra H 1,7, 74 KW

Odpovědět