Ahojte Opláci, po důkladném průzkumu současného trhu automobilů jsme si s nastávající ženou vyhlédli Zafiru B.
Důvody: design zevnitř i zvenku, pěkná spotřeba, většinou slušná výbava, materiálové zpracování, ukrutně velký kufr + možnost 7 sedadel (pokud je v TP
![Úsměv :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Co mně trápí: aktuálně najezdím cca 12tisíc ročně, z toho většina je do práce 10km + následné pojížďky do práce. Delší výjezd mám pravidelně jednou za týden mezi 100 a 200km.
O motorech v Zafirách jsem toho početl docela dost, ale je tu těch vláken tolik, že je dost těžký se v tom vyznat (natož pro laika) a navíc moje dotazy jsou různorodé
To důležité:
1) jít do 1,6 CNG a nebo pracně hledat 1,9 tdci bez DPF z výroby? 1,7 isuzu co DPF nemají k mání téměř nejsou
2) pro CNG hovoří většinou Cosmo výbava a opravdu velký rozdíl v nákladech při provozu. Já mám teď Passata B5 1,6benzín v sedanu a na hlemýždí tempo jsem zvyklý. 1,9 tdci se děsím, kvůli nákladům za opravy, navíc to mají všichni stočeno na 140tisíc. větších benzínů se hrozím kvůli spotřebě kč/km
3) dá se nějak u Zafiry poznat kterej typ podvozku je použitý? samozřejmě, že bych chtěl IDS+, ale prodejci v bazarech většinou tvrdí, že o tom autě neví vůbec nic
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
4) pro někoho možná stupidní otázka: mohou mít 1,6 CNG taky DPF filtr a dvouhmotový setrvačník?
5) jde u auta z dovozu, který ještě nemá papíry poznat, že má přestavbu na N1, respektive, že nebudu moct mít 7míst v TP?
6) jsou v Zafirách B všechny motory 1,7 tdci Isuzu, nebo se od některého roku montují Italské? moc 1,7 v zafirách na trhu teda taky není vidět
na závěr co mně překvapilo: partnerka má 152cm a moc si chválila perfektní výhled i dostatek prostoru - v Astře H i Merivě podstatně horší
moc děkuji každému obětavci co dobře poradí za odpověď!!!