tak som vcera skoro havaroval..... servo mi vyplo pocas jazdy!!!
Auto stalo asi 2 tyzdne od poslednej jazdy mestom cca 15km (inak malo sa na nom jazdi - tak raz za 2tyzdne po meste), mal som cestu asi do 150km.... nastartoval som V POHODE, sli sme v pohode po dialnici (135km pred cielom), ale po zjazde z dialnice (do ciela este 15km) mi zasvietil EPS kontrolka a servo vyplo.... skoro som skolaboval!!! Strach v ociach

Domov (asi 10km z dialnice) som musel 4x startovat aj tak mi servo nenabehlo, tak som prisiel pred dom bez serva.

Dnes som napichol Opcom a chyby:
P0500-74
U2103-04
U2103-06
Aj som hladal tu na fore, ze co... vychazdza to na chybu ... Baterky alebo Serva alebo Alternatora!
Viete mi najako poradit co stym????
AD 1: Ak baterka........ podla VIN mam alternator 100A a baterka original bola 60AH ... ja mam uz 2rok vymenenu 72AH .... napadlo mi, ci dlhym statim zafky mi proste altik nedokaze dobit taku baterku.
AD 2: je KO mostik serva? alebo cele servo?
AD 3: alebo je KO alternator?
Za postrehy a pomoc vopred dakujem