Stránka 1 z 1

Dieslak a EK/STK

Napsal: 21 zář 2017, 12:45
od noff
Ahojte,

Minuly tyzden som bol na STK a na EK. Dosiel som so zahriatim motorom, ale kym som sa dostal na rad a technik pichol auto na diagnostiku tak mi ukazal 60 stupnov. A technik na to ze mam zohriat motor, tak som zacal turovat jak clovek do 2500-2800 otacok, on prisiel a ze takto neskoncime ani do vecera, sadol si do auto a zacal turovat do 5000otacok. Tak isto aj pri merani emisii 3krat do cerveneho pola.

Mate podobnu skusenost? Co by sa malo skontrolovat, ci to vypise vcas nejake ECNko ked tam daco bude?

Re: Dieslak a EK/STK

Napsal: 21 zář 2017, 13:04
od Diablo1st
Pokiaľ sa nemýlim, emisie by sa mali merať pri vysokých otáčkach, teda pri plnom výkone motora.

Ohľadom toho zahriatia, to bol teda dobrý pako. Stalo sa mi viackrát, že som nemal zohriaty motor na 90°C, ale väčšinou mi ho technik zohrieval do 3000ot. Veď jeho auto to nie je tak čo.

Re: Dieslak a EK/STK

Napsal: 21 zář 2017, 18:48
od michalcrash
Jo, to jsem vždycky trpěl víc než to auto, když mi ho vytáčeli do takových otáček.... Jakoby v reálném provozu byly tyhle točky pro auto denní chleba.... Tohle zas vymýšlel "dopravní expert" někde od stolu na ministerstvu dopravy :!: