Pokec o čemkoliv a OT
- BikerMarius
- Příspěvky: 869
- Registrován: 04 dub 2012, 10:10
- Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Světlo na řidítka je dobrý do města a okolí. Já vozim tohle:
v 1W verzi a k tomu na helmu čelovku fenix hl21:
Na maximalní výkon super poježdění po lese za pár peněz.
v 1W verzi a k tomu na helmu čelovku fenix hl21:
Na maximalní výkon super poježdění po lese za pár peněz.
- Reklama
- petriot
- Příspěvky: 162
- Registrován: 02 úno 2013, 10:20
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Já nedám dopustit na Led Lenser H7R, pro mě nemá konkurenci!!!!
Astra Caravan 2010, 111 edition, Z16XER
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=5436
OP-COM china clone (8/2010) k dispozici
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=5436
OP-COM china clone (8/2010) k dispozici
- BikerMarius
- Příspěvky: 869
- Registrován: 04 dub 2012, 10:10
- Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Od toho jsem měl čínskej klon svítil pěkně ale kvalita nic moc za chvíli se rozbila
- petriot
- Příspěvky: 162
- Registrován: 02 úno 2013, 10:20
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Pak volíš špatný obchod
Astra Caravan 2010, 111 edition, Z16XER
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=5436
OP-COM china clone (8/2010) k dispozici
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=5436
OP-COM china clone (8/2010) k dispozici
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Já mám čelovku Silvu Otus camo. Nesvítí daleko, ale je vodotěsná s normou IPx7 a vydrží na 3 mikrotužky svítit neskutečně dlouho, což byly taky kritéria, podle kterých jsem vybíral.
Na kolo mám univerzální svítílnu od Cel-tec, která je zároveň obyčejná baterka, voděodolná a dá se nabíjet jak ze sítě, tak i 12V v autě i přes USB. Mám rád vychytávky
Na kolo mám univerzální svítílnu od Cel-tec, která je zároveň obyčejná baterka, voděodolná a dá se nabíjet jak ze sítě, tak i 12V v autě i přes USB. Mám rád vychytávky
- BikerMarius
- Příspěvky: 869
- Registrován: 04 dub 2012, 10:10
- Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Petriot: To už je dlouho a byla jen na vyzkoušení.
Nerez: to vypada dobře Já bral toho fenixe že je malej, lehkej a taky voděodolnej. Přežila pračku bez problémů
Nerez: to vypada dobře Já bral toho fenixe že je malej, lehkej a taky voděodolnej. Přežila pračku bez problémů
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Ja mam z Ciny Ultrafire 502b, 1200 lumenu, sviti moc hezky, i auta na me blikaj kdyz ho poradne pustim, samozrejme uz by to chtelo neco vykonejsiho no a nedavno mi tahle lucerna pri jednom kamenitych sjezdu vystoupila z riditek. Chvili skalala po zemi, vcelku i ten hlinikovej obal vydrzel a tak si rikam no co, to bude po ni,....... a von ten cinan sviti furt dal Co bych taky nechtel za 11,70 USD ze ano
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Jaký posilovač řízení má vůbec háčko? Hydraulický, elektrohydraulický nebo plně elektronický?
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Ve čtvrtek jsem měl možnost krátkého svezení s novým Rapidem Spaceback 1.2 TSI 77kW, výbava Elegance na 16" kolech. Vystřídali jsme se totiž 3 řidiči, takže každý jel jen část cesty.
Auto bylo v modré metalíze a na 16" elektronech. Osobně se mi použitá barva moc nelíbila, v bílé nebo stříbrné vypadá auto lépe. Naživo auto vypadá lépe než na fotkách, avšak hodně záleží na zvolené barvě. 16" kola jsou do do vzhledu takové minimum, kdy auto nevypadá směšně.
Interiér není vůbec zlý, vzhledově pěkný, přehledný, prostorný, ikdyž na šířku užší. Černé tvrdé plasty byly doplněny dekoračními plasty v barvě hliníku a celkově to působilo příjemným dojmem. Až na loketní opěrku, která vypadá hrozně a nepůsobí zrovna jistým dojmem. Zadní bezpečností pásy jsem zapínal na několikrát, pořád se při vytahování zasekávaly, přední bez problému. Zavazadlový prostor je dostatečný, pod podlahou byla plnohodnotná rezerva a kufr byl vybaven síťovým systémem.
Motor byl nezajetý, najeto měl pouze 250 km takže nějak extra netáhl. Je fakt, že jsme byli v autě 3. Oproti mojí atmo 1.4 16V jsem ale čekal trochu výraznější zátah, vzhledem k tomu, že Rapid Spaceback má o pěkných pár desítek kg méně než moje Astra. Převodoka řadí hladce, přesně a ovládá se poměrně krátkou řadící pákou o 6ti stupních. Co mě štvalo byla delší prodleva při sešlápnutí plynu. Jízdní vlastnosti nejsou úplně zlé vzhledem k použité koncepci. Na hladkém povrchu drží pěkně a v zatáčkách si nechá hodně líbit. Ale na horším povrchu s hrubším hrbatým asfaltem to byla malá tragédie. I na rovince Rapid dost poskakoval, tlumiče jakoby nestíhaly a auto ve mně nebudilo velkou důvěru, abych s ním jel bezpečně na tomto povrchu rychlostí nad 120km/h. A to bylo auto alespoň z poloviny naloženo, kdyby jel v autě člověk sám, bylo by to ještě horší. Ale je jasné, že každý by na tomto povrchu raději ubral, šlo hlavně o test. V zatáčkách záď lehce odskakovala, ale nebyla to žádná tragédie. Nějaké výraznější rány od zadní nápravy jsem nezaznamenal.
Celkově ve mně Spaceback nezanechal úplně špatný dojem, čekal jsem horší svezení. Ale nutno dodat, že podle mě má auto smysl jen v nižších výbavách a cenovkách, dejme tomu do nějakých 350 tis.
Auto bylo v modré metalíze a na 16" elektronech. Osobně se mi použitá barva moc nelíbila, v bílé nebo stříbrné vypadá auto lépe. Naživo auto vypadá lépe než na fotkách, avšak hodně záleží na zvolené barvě. 16" kola jsou do do vzhledu takové minimum, kdy auto nevypadá směšně.
Interiér není vůbec zlý, vzhledově pěkný, přehledný, prostorný, ikdyž na šířku užší. Černé tvrdé plasty byly doplněny dekoračními plasty v barvě hliníku a celkově to působilo příjemným dojmem. Až na loketní opěrku, která vypadá hrozně a nepůsobí zrovna jistým dojmem. Zadní bezpečností pásy jsem zapínal na několikrát, pořád se při vytahování zasekávaly, přední bez problému. Zavazadlový prostor je dostatečný, pod podlahou byla plnohodnotná rezerva a kufr byl vybaven síťovým systémem.
Motor byl nezajetý, najeto měl pouze 250 km takže nějak extra netáhl. Je fakt, že jsme byli v autě 3. Oproti mojí atmo 1.4 16V jsem ale čekal trochu výraznější zátah, vzhledem k tomu, že Rapid Spaceback má o pěkných pár desítek kg méně než moje Astra. Převodoka řadí hladce, přesně a ovládá se poměrně krátkou řadící pákou o 6ti stupních. Co mě štvalo byla delší prodleva při sešlápnutí plynu. Jízdní vlastnosti nejsou úplně zlé vzhledem k použité koncepci. Na hladkém povrchu drží pěkně a v zatáčkách si nechá hodně líbit. Ale na horším povrchu s hrubším hrbatým asfaltem to byla malá tragédie. I na rovince Rapid dost poskakoval, tlumiče jakoby nestíhaly a auto ve mně nebudilo velkou důvěru, abych s ním jel bezpečně na tomto povrchu rychlostí nad 120km/h. A to bylo auto alespoň z poloviny naloženo, kdyby jel v autě člověk sám, bylo by to ještě horší. Ale je jasné, že každý by na tomto povrchu raději ubral, šlo hlavně o test. V zatáčkách záď lehce odskakovala, ale nebyla to žádná tragédie. Nějaké výraznější rány od zadní nápravy jsem nezaznamenal.
Celkově ve mně Spaceback nezanechal úplně špatný dojem, čekal jsem horší svezení. Ale nutno dodat, že podle mě má auto smysl jen v nižších výbavách a cenovkách, dejme tomu do nějakých 350 tis.
- BikerMarius
- Příspěvky: 869
- Registrován: 04 dub 2012, 10:10
- Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Astra má elektrohydraulickýNerez píše:Jaký posilovač řízení má vůbec háčko? Hydraulický, elektrohydraulický nebo plně elektronický?
A co bylo pohodlnější rapid nebo astra ?