Stránka 2 z 3

Re: Test Astry H

Napsal: 20 kvě 2014, 10:41
od vojta
u M32 jo ale jen když má správný množství oleje

Re: Test Astry H

Napsal: 20 kvě 2014, 10:43
od mironto
Praveze prevodovka bola po tej vymene uplne v pohode. Ak si dobre pamatam, tak vravel ten manik, ze dalsich 60-70k by mala vydrzat bez problemov.

Re: Test Astry H

Napsal: 20 kvě 2014, 11:06
od BikerMarius
ono jestli měnili prevodovku tak ji pak plnili a dali tolik oleje kolik ma být. :?:

Re: Test Astry H

Napsal: 20 kvě 2014, 13:52
od djpiecka1
no neviem,ja mam na mojej astre h 1.6. najazdene 223000km a zatial mi prevodovka neblbne naozaj vobec.

Re: Test Astry H

Napsal: 20 kvě 2014, 14:16
od vojta
jelikož nemáš M32

Re: Test Astry H

Napsal: 07 pro 2014, 13:12
od Bracho90
caute,mate tu niekto uz nad 200tis? Ci je jedno ked je aj 300tis,ked sa clovek o auto stara? :) zatial som spokojny.mam 201tis

Re: Test Astry H

Napsal: 07 pro 2014, 17:57
od michalcrash
No....tam můj aktuální stav tachometru je 472 tisíc ....a lidi tomu dle interiéru a exteriéru hádají, že podle roku výroby a toho,že to jezdí coby taxík .....budu brzy slavit překročení sto tisíc km....:-) pokud se o to staráš jak máš a něco navíc, tak je to neříkám bez problému,ale každopádně dle mýho skoro šumafuk,kolik to má najeto: -) a věř mi,že auto coby taxík musí snést nekolikanásobek zátěže aut soukromých ....

Re: Test Astry H

Napsal: 07 pro 2014, 18:19
od zichi
michalcrash: Úctyhodný nájezd a ještě na 1,3 diesel. Dělal jsi nějaký větší servis a co říkáš na ten motor, spotřeba, zátah....? 8-)

edit: korekce

Re: Test Astry H

Napsal: 07 pro 2014, 19:38
od milans
Mám skoro 200.000 km a prevodovka je zatiaľ OK a nič netrasie. Prevodovkový olej som menil pri 160.000 km.

Re: Test Astry H

Napsal: 07 pro 2014, 19:59
od michalcrash
Tak vzhledem k provozu spoustu věcí řeším už od prvního příznaku,že se něco děje, což si myslim,že každýmu motoristovi ušetří spoustu následných zbytečných investic....jinak jenou výměna polomotoru, asi tři roky zpět, pak pri 390 tisících výměna spojky a dvouhmotoveho setrvačníku u Dennyho, letos na jaře nové rozvody a turbo,toť vše ....nevypisuju kotouče, čepy atd....to je spotrebak .....olej a filtry po 15 tisicich a jak říkám. cokoliv řešit dřív než bude pozdě .....je fakt že jsem na auto vcelku puntíčkář.....co se motoru týče, mě zcela dostačuje, sice někdy by se hodilo pár koníků navíc, ale vzhledem k rychlostním limitum v ČR jsem spokojen: -) zátah motoru se mi vcelku líbí, není to žádnej vyloženě lenoch....samozřejmě že někdy mu dávám pěkně zabrat,když je v noci fofr a musím říct, že pár lidí už říkalo že ten dvoulitr v naftě táhne hezky: -) no a já je musel zklamat a skoro všem navrch ukázat techničák, že nelžu ....málokdo ten motor zná a nikdo by ho netipnul do hacka, max do corsy....jinak spotřeba pri klidný jízdě město tak 5,5 až 5,8 l , při ostřejším stylu jízdy 6,2 až 6,5 l , na dalnicich a okreskách se s přehledem při dodržování rychlostních limitů + 10 km/h vejdu do pěti litrů .....za mě s autem spokojenost ....když porovnám s ideálem ovcoidního Čecha Octavií druhý generace, tak když porovnám tyhle auta kolegů a astru,tak kvalita opravdu asi nebude na straně koncernu ...co oni řeší, to jen zírám,....když jsem kolegovi řekl,že jsem měnil zatím pouze jedno ložisko na kole a řekl mu kolik mám najeto na tom " nekvalitním " Opelu, tak byl trošku vykulenej ....a když porovnám kvalitu materiálů v interiéru, tak tam to Schade projede na plný čáře ....