Clona před chladič

Co se jinam nehodí pište sem
Odpovědět
power2
Příspěvky: 2959
Registrován: 17 bře 2011, 22:03

Re: Clona před chladič

Příspěvek od power2 » 30 říj 2012, 17:29

vypadá jak pěnovka, co se dává na trubky na vodu

Reklama
 

randolph
Příspěvky: 11
Registrován: 10 črc 2011, 21:10

Re: Clona před chladič

Příspěvek od randolph » 31 říj 2012, 06:16

Přesně tak. Zůstal mi tubex, když jsme dělali vodu a topení. Po délce na půl a drobně poladit konce. Dole je ten tuším 18x10mm. A nahoře 18x6mm.

Uživatelský avatar
dogee
Příspěvky: 738
Registrován: 25 zář 2010, 00:18
Bydliště: Brno

Re: Clona před chladič

Příspěvek od dogee » 31 říj 2012, 08:05

destroyer_svk píše:.No mozno nemam celkom objektivny pohlad ked mam vyhrievanie sedadiel a Quickheat. :|
quickheat a vyhřívanou sedačku mám taky, ale to ti nezahřeje motor :)

já to mám do práce 13 km přez město, takže každej stupeň nahoru je dobrej!!

tady nejde o to, že se motor neohřeje, ale o krátký cesty...

Uživatelský avatar
dogee
Příspěvky: 738
Registrován: 25 zář 2010, 00:18
Bydliště: Brno

Re: Clona před chladič

Příspěvek od dogee » 04 lis 2012, 23:48

tak jsem zrobil v sobotu něco jak "randolph", funguje to perfektně, auto krááásně topí

ale řekl bych, že tato "full" clona je do těchto teplot (+9) moc, po ujetí 5 km byla teplota kolem 80 stupňů a během jízdy přeskočila i přez 90 stupňů

udělám uprostřed dolní části mřížky prostor pro studený vzduch...

PS: kolik je vlastně idální teplota chladící kapaliny pro 1,9??

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Clona před chladič

Příspěvek od Stan. » 05 lis 2012, 07:40

Všeobecně u diesel motorů je optimální teplota mezi 90-95°C, kdy je již naplno otevřený termostat (začíná se otevírat okolo 80°C). Ventilátor má spínat po dalším zvýšení teploty asi 10°C po úplném otevření termostatu (100-105°C).
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Uživatelský avatar
dogee
Příspěvky: 738
Registrován: 25 zář 2010, 00:18
Bydliště: Brno

Re: Clona před chladič

Příspěvek od dogee » 05 lis 2012, 19:39

tak uvidime jak se vratim ze sluzebky jestli se pocasi ochladi a jak se bude teplota motoru pri jizde po meste vyvijet :)

...nechci motor prehrivat

miky_5
Příspěvky: 656
Registrován: 26 úno 2011, 19:50
Bydliště: Bratislava

Re: Clona před chladič

Příspěvek od miky_5 » 05 lis 2012, 20:06

foto nahodou nemas?
ja rozmyslam ze by som zakryl spodnu mriezku a jednu pri znaku.
jedna by bola volna aby predsa bol niejaky cerstvy vzduch
neberte zivot vazne aj tak z neho nevyviaznete zivy

astra 1.7cdti 74kw
kadett Gsi

Uživatelský avatar
dogee
Příspěvky: 738
Registrován: 25 zář 2010, 00:18
Bydliště: Brno

Re: Clona před chladič

Příspěvek od dogee » 05 lis 2012, 20:12

foto nemam, doma budu az v patek...

randolph
Příspěvky: 11
Registrován: 10 črc 2011, 21:10

Re: Clona před chladič

Příspěvek od randolph » 06 lis 2012, 06:42

dogee 8-)

Já mám v současné době zadělanou jen spodní mřížku. Ty fotky co jsem dával, jsou z minulého roku.
Ale jak jsem psal, podle počasí, teploty a provozu auta lze kdykoliv vyndat nebo zasadit. :P

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Clona před chladič

Příspěvek od Oťas » 06 lis 2012, 07:42

Jak jsi to přidělal?
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Odpovědět