Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
Chybí mi teploměr chladící kapaliny, ale to je taky evergreen novinářů Nechce se mi totiž při každé jízdě vyvolávat skryté menu BC a u aut s turbem se tato informace hodí. Ještě lepší by ale byl teploměr oleje...
- Reklama
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
Pravda pravda, cvrčci mě taky štvou, netroufám si ale zatím na jejich vyhánění. Naštěstí ke mně chodí maximálně tak jednou týdně...dimi píše:Cvrčky musim taky vyhnat. Je to děsný. Každý auto má něco.
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
1,5 l flasa ( lahev ) ???? skusal sa tu niekto za jazdy napit z 1,5 ? je to celkom zabava sa krcit aby si nenarazil dnom flase o strechu ... proste ani v octavke ani v audi ani v mercedese ani v suberb ci na com vsetkom jazdim 1,5 l NEVOZIM !!! ( jedine v kufri )
OPEL Vectra C 1,9 88kw 2007
OPEL Astra H caravan 1,6 77kw Z16XEP---- 2006---> ex
OPEL FRONTERA 2.2DTi 85kw ---- 1999 ---> ex
OPEL ASTA G caravan 1,6 74kw ----1999 ---> ex
OPEL VECTRA sedan 1,8 ??kw ----1991 ---> ex
OPEL Astra H caravan 1,6 77kw Z16XEP---- 2006---> ex
OPEL FRONTERA 2.2DTi 85kw ---- 1999 ---> ex
OPEL ASTA G caravan 1,6 74kw ----1999 ---> ex
OPEL VECTRA sedan 1,8 ??kw ----1991 ---> ex
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
Tak cvcrci jsou evergreen...
Me docela dost irituje prubeh krouticiho momentu u motoru Z17DTR. Maximum je az nekde kolem 2300 otacek, a rozumneji to zabira az nekde nad 2000 ale turboefekt je tam dost velkej. Bohuzel pri soucasnem zprevodovani jednicky a dvojky je hodne snadne spadnout na dvojce do "turbopasti" nebo jak se tomu rika. Proste pri snaze o rychlejsi rozjezd, treba v kolone z duvodu preradit se do 2. pruhu abych neomezil prijizdejici auto, je velka sance ze otacky spadnou na dvojce moc nizko a auto chvili netahne skoro vubec v momente kdy to clovek nejvic potrebuje. Da se tomu vyhnout tak ze se jednicka vytoci az pres 3000 a pak to na dvojce uz to spadne nekde lehce pres 2000. Jenze to nedelam rad, nastup kroutaku mezi 2000 a 2300 je hodne vyraznej a na jednicku to pak s autem dost cvici.
Furt premejslim zda nezajit na nejaky chiptuning k nekomu kdo si s tim trochu pohraje, nejde mi primarne o zvednuti vykonu, motor je silnej az dost, ale zkusit posunout nastup kroutaku trochu niz. Jenze pak si zase rikam, ze to je holt vlastnost tohodle motoru ktera tam neni jen tak z nejakyho rozmaru a ze k tomu nejaky realny duvod asi bude, bohuzel.
No a pak zase rozpeti 2300-4000 (kde uz to vadne) neni noc extra. Ale to jsou holt diesely, tady si neni na o stezovat. jen kdyby ten kroutak zacinal aspon trochu niz...
Me docela dost irituje prubeh krouticiho momentu u motoru Z17DTR. Maximum je az nekde kolem 2300 otacek, a rozumneji to zabira az nekde nad 2000 ale turboefekt je tam dost velkej. Bohuzel pri soucasnem zprevodovani jednicky a dvojky je hodne snadne spadnout na dvojce do "turbopasti" nebo jak se tomu rika. Proste pri snaze o rychlejsi rozjezd, treba v kolone z duvodu preradit se do 2. pruhu abych neomezil prijizdejici auto, je velka sance ze otacky spadnou na dvojce moc nizko a auto chvili netahne skoro vubec v momente kdy to clovek nejvic potrebuje. Da se tomu vyhnout tak ze se jednicka vytoci az pres 3000 a pak to na dvojce uz to spadne nekde lehce pres 2000. Jenze to nedelam rad, nastup kroutaku mezi 2000 a 2300 je hodne vyraznej a na jednicku to pak s autem dost cvici.
Furt premejslim zda nezajit na nejaky chiptuning k nekomu kdo si s tim trochu pohraje, nejde mi primarne o zvednuti vykonu, motor je silnej az dost, ale zkusit posunout nastup kroutaku trochu niz. Jenze pak si zase rikam, ze to je holt vlastnost tohodle motoru ktera tam neni jen tak z nejakyho rozmaru a ze k tomu nejaky realny duvod asi bude, bohuzel.
No a pak zase rozpeti 2300-4000 (kde uz to vadne) neni noc extra. Ale to jsou holt diesely, tady si neni na o stezovat. jen kdyby ten kroutak zacinal aspon trochu niz...
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
PRoti prihradce na 1.5 petky mam argument, ze v astre se mě dlouhánovi (2m) sedí líp než v ochcávce.
Koupil jsem ty protiskluzové podlozky a neco mam za oknem, telefon pred BC, druhej pod rucni brzdou...
Me jedine co opravdu chybí je poradne svetlo v kufru, které by bylo uprostred stropu.
A ceho se bojím je jak vojta napsal, ze hnijou dvere ---- probůh to ne. kvuli tomu jsem prodával focusy a nemam je za to rad (ale jen za to
Koupil jsem ty protiskluzové podlozky a neco mam za oknem, telefon pred BC, druhej pod rucni brzdou...
Me jedine co opravdu chybí je poradne svetlo v kufru, které by bylo uprostred stropu.
A ceho se bojím je jak vojta napsal, ze hnijou dvere ---- probůh to ne. kvuli tomu jsem prodával focusy a nemam je za to rad (ale jen za to
Opel Astra H caravan 1.8 103kw
VW T5 9míst, 1.9 TDI, - NOVĚ možnost půjčit třeba na dovolenou.
ex: Opel Vivaro 2.5dti
ex: Astra H caravan 1.7cdti
Sherpaski.cz
lyžařská, snowboardová, telemarková škola Hrubá Voda
Skicamp.cz
Private Ski School
Chcibytinstruktor.cz
VW T5 9míst, 1.9 TDI, - NOVĚ možnost půjčit třeba na dovolenou.
ex: Opel Vivaro 2.5dti
ex: Astra H caravan 1.7cdti
Sherpaski.cz
lyžařská, snowboardová, telemarková škola Hrubá Voda
Skicamp.cz
Private Ski School
Chcibytinstruktor.cz
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
-tah z nizkych otacok
-bubnove brzdy na zadnej naprave
-pazvuky z pristrojovky, sedacky vodica a dveri spolujazdca
-vrzgajuca zadna naprava
Fakt, ze Hcko ma malo odkladacich priestorov, je pre mna skor vyhoda, dokazem udrziavat interier auta stale cisty . Mobil si davam pod packu rucnej brzdy, penazenku s dokladmi do priehradky medzi sedadlami a flasu na vodu pouzivam vyhradne 0,5L (z velkej petky sa clovek v GTCcku napije iba ked je plna ) a ta sa mi v pohode zmesti do prednej casti priehradky vo dverach...
-bubnove brzdy na zadnej naprave
-pazvuky z pristrojovky, sedacky vodica a dveri spolujazdca
-vrzgajuca zadna naprava
Fakt, ze Hcko ma malo odkladacich priestorov, je pre mna skor vyhoda, dokazem udrziavat interier auta stale cisty . Mobil si davam pod packu rucnej brzdy, penazenku s dokladmi do priehradky medzi sedadlami a flasu na vodu pouzivam vyhradne 0,5L (z velkej petky sa clovek v GTCcku napije iba ked je plna ) a ta sa mi v pohode zmesti do prednej casti priehradky vo dverach...
Astra GTC 1,4 16V Enjoy
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
Cheche, vlastne s tebou musim stoprocentne souhlasit Sme dospely lidi, takze nikoho snad chvilkovej nedostatek tekutim nezabijebacardi píše:1,5 l flasa ( lahev ) ???? skusal sa tu niekto za jazdy napit z 1,5 ? je to celkom zabava sa krcit aby si nenarazil dnom flase o strechu ... proste ani v octavke ani v audi ani v mercedese ani v suberb ci na com vsetkom jazdim 1,5 l NEVOZIM !!! ( jedine v kufri )
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
mne by stacil drziak len na 0,5l flasu, resp na pohar. Ozaj co mate v aute namiesto popolnika, alebo sa tam nic ide nedodava
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
0.5 sa tusim vojde a s poharom by som nespekuloval, aby sa mi to nerozlialo po palubke ...
ako pc technik mam skusenost ze sa do notebookov a klavesnic vylievaju napoje vyhradne z pohara ! preto pijem aj v praci pri PC aj v aute za volantom zasadne z flase
ako pc technik mam skusenost ze sa do notebookov a klavesnic vylievaju napoje vyhradne z pohara ! preto pijem aj v praci pri PC aj v aute za volantom zasadne z flase
OPEL Vectra C 1,9 88kw 2007
OPEL Astra H caravan 1,6 77kw Z16XEP---- 2006---> ex
OPEL FRONTERA 2.2DTi 85kw ---- 1999 ---> ex
OPEL ASTA G caravan 1,6 74kw ----1999 ---> ex
OPEL VECTRA sedan 1,8 ??kw ----1991 ---> ex
OPEL Astra H caravan 1,6 77kw Z16XEP---- 2006---> ex
OPEL FRONTERA 2.2DTi 85kw ---- 1999 ---> ex
OPEL ASTA G caravan 1,6 74kw ----1999 ---> ex
OPEL VECTRA sedan 1,8 ??kw ----1991 ---> ex
Re: Co se vám na háčku nelíbí? Co vám na háčku vadí?
JA som s svojou Astričkou nadmieru spokojný:) Ako všetci píšete odkladacie priestory,vŕzgajúce časti, nejaké nedostatky v osvetlení a všeliaké maličkosti boli v ASTRE urobené NASCHVÁL! Viete si predstaviť, že by v BMW, Mercedese alebo inej svetovej značke povedali, že Opel vyrobil dokonalé auto:) Takže môj názor je, že takéto drobné chybičky krásy a užitočnosti proste musia byť aby dedkovia a babky z NDR boli spokojný, že majú tie najlepšie autá od BMW a Mercedesu:)
No a teraz vážne. Mne osobne vadí strašné, ale až nadmieru nehorázne čiapanie a špinenie dverí kufra a zadného okna pri sebemenšom prejdení po vode a to nehovorím keď prší alebo leje!
Ale čo už myslím si že už asi všetci máme zadný stierač takže nie je čo riešiť a voda je všade takže aj ruky sa dajú vždy umyť:)
No a teraz vážne. Mne osobne vadí strašné, ale až nadmieru nehorázne čiapanie a špinenie dverí kufra a zadného okna pri sebemenšom prejdení po vode a to nehovorím keď prší alebo leje!
Ale čo už myslím si že už asi všetci máme zadný stierač takže nie je čo riešiť a voda je všade takže aj ruky sa dajú vždy umyť:)
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92kW SPORT