Stránka 1 z 2

Tüv report 2011

Napsal: 16 pro 2010, 21:00
od Fila78

Re: Tüv report 2011

Napsal: 16 pro 2010, 21:08
od Werewolf
Německy si neumím ani prdnout, nevím co znamenaj ty dva sloupečky, ale asi čím zelenější a víc vlevo tím asi lepší auta předpokládám je tak? :D
Jsem teda rád za 31. místo

Re: Tüv report 2011

Napsal: 16 pro 2010, 21:09
od Fila78

Re: Tüv report 2011

Napsal: 16 pro 2010, 21:10
od Fila78
Presne tak. Koktavka je docela daleko :D . Skoda jen te Zafirky.

Re: Tüv report 2011

Napsal: 16 pro 2010, 21:11
od Werewolf
Fila78 píše:http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/8563728
To je asi nejaka corka ne :o ?
Podezřelé rozhodně

Re: Tüv report 2011

Napsal: 16 pro 2010, 21:33
od vojta
to zas bude něco ve stylu že je dlouhodobě v zahraničí třeba v anglii a že mu tam je todle auto k prdu tak ať pošleš zálohu a on ti ho pošle kurýrem :lol: samozřejmě žádný auto neexistuje a tvojepeníze v okamžiku odeslání taky ne

Re: Tüv report 2011

Napsal: 17 pro 2010, 07:17
od Fila78
No super. :mrgreen:

Re: Tüv report 2011

Napsal: 17 pro 2010, 08:02
od bacardi
tak som teda na podobny inzerat odpoveda ...
http://auto.bazos.sk/inzerat/5789877/OP ... mo-mpv.php

a tu je odpoved :-)

Dakujeme Vám za Váš záujem o moje auto.
Auto je vo velmi dobrom stave. To má žiadne technické alebo mechanické problémy. C motora. To má žiadne škrabance alebo zárezy, žiadne skryté vady. Máme všetky potrebné dokumenty pre Vás môžu zaregistrovat auto na vaše meno a adresu. Som predajca vozidla a ja so sídlom v Madride, Španielsko. Môžem poslat auto kdekolvek v Európe, a ja budem platit dopravné dane. Samozrejme je lepšie, ak chcete, aby prišli a vyzdvihnút auto osobne a zaplatit v hotovosti. Ak máte záujem prosím odpovedzte mi, aby som mohol dat viac informácií. I používat online prekladatel cítat a písat slovenské. Ak hovoríte po anglicky, prosím písat anglicky.

takze google translator a nejaky vychytralec ...

viem ze to sem nepatri ale ked to to uz niekto zacal

Re: Tüv report 2011

Napsal: 17 pro 2010, 09:26
od emvee
Mně ten TUV report přijde divnej. Podívejte, kde je a jaká tam mají procenta závad Citroen C1 vs. Peugeot 107 vs. Toyota Aygo nebo VW Sharan vs. Seat Alhambra. Tyhle auta by měly mít teoreticky stejný procenta ne? Nebo by měly bejt posuzovaný najednou. Nebo naopak proč je tam Ford Galaxy v jednom S-Maxem? Nebo proč je v jednom Seat Ibiza a Cordoba? Vzhledem k tomu, že to je vlastně výsledek z STK v Německu tak podle mě tenhle report vypovídá spíš o majitelích a ne o autech.

Re: Tüv report 2011

Napsal: 20 pro 2010, 18:29
od Marky
Zrovna mezi Sharanem, Alhambrou a Galaxy je kudla rozdil v kvalite co mi rikal kolega co si tyto auta porad dokola kupuje.
Cordoba/Ibiza je jasna, stejny zaklad, stejne auto jen ma jedno navic prdel.

Kód: Vybrat vše

Čo je dobré vedieť o TUV Reporte (ze stareho TUV 2010)
1. 
Nemecká spoločnosť RW TUV je jednou z najväčších inšpekčných spoločností na svete. Mimo kontroly a overovania kvality v rôznych odvetviach výroby a služieb prevádzkuje v Nemecku aj sieť technických kontrol. Je to čosi podobné ako naše stanice technickej kontroly. Rozdiel však spočíva v tom, že výsledky technických prehliadok sú každoročne vyhodnocované podľa typov automobilov. 

2. 
Najnovší rebríček spoľahlivosti čerpá z údajov zozbieraných za dvanásť mesiacov v období od júla 2008 do júna 2009. Celkom bolo skontrolovaných 7 487 460 automobilov so zastúpením 201 modelov, čo dáva výsledkom vysokú úroveň dôveryhodnosti. Skresľovanie údajov je znížené vďaka zásade, že štatistika uvádza výlučne modely, pri ktorých bolo vykonané dostatočné množstvo kontrol. Limit je 500 prehliadok na jeden typ vozidla. 

3. 
Podobne ako na našich STK sa zistené chyby delia na ľahké, vážne a nebezpečné. Vozidlo s ľahkou chybou, teda takou, ktorá neohrozuje bezpečnosť premávky, dostáva známku umožňujúcu ďalšiu prevádzku. Automobil s vážnou chybou môže byť naďalej v prevádzke, majiteľ je však povinný chybu odstrániť v stanovenej lehote. Vozidlo s nebezpečnou chybou nesmie opustiť kontrolnú stanicu po vlastnej osi a je dočasne vyradené z prevádzky. 

4. 
Štatistiky TUV rozdeľujú vozidlá do piatich vekových kategórii od nových modelov až po autá vyrobené pred dvanástimi rokmi. Rebríček je zostavený na základe podielu vozidiel s vážnymi a nebezpečnými chybami na celkovom počte kontrolovaných kusov toho istého modelu. Percentuálny údaj, napríklad 5 %, teda znamená, že zo sto kontrolovaných vozidiel bolo päť takých, na ktorých sa objavili závažné nedostatky. 

5. 
Slabým článkom štatistík TUV Reportu je, že nerozlišujú vozidlá firemné od súkromných. Z toho vyplývajú rozdielne podmienky použitia. K istému skresleniu môže dochádzať aj pri hodnotení veľmi drahých áut, napríklad Porsche, ktorým majitelia zabezpečujú lepší servis ako bežne používaným masovým modelom. Štatistiky tiež sledujú len poruchy, ktoré spadajú do metodiky kontroly v rámci STK. Nekontrolované druhy porúch tu teda nefigurujú.
Tu mas dalsi rozbijeci klin proti statistikam pokud chces, ale nejak se ta spolehlivost musi merit, prece nemas stejne kvalitni vsechna auta.
http://www.autoweb.cz/statistiky-spoleh ... jim-verit/