Rok výroby 4/2004
Typ motoru Z18XE
Výkon motoru 92kW/při 5600 ot. (125k)
Převodovka 5 stupňová manuální
Barva Moonland
Čalounění Alpha /Mondial,uhlově černá (látka/kůže)
Max.rychlost dle tech.průkazu 198km/h (dle zkušeností to jede víc cca 206km/h)
Spotřeba dle TP : 8,7 /5,7/6,8 (ve skutečnosti záleží jak se šlape na plynový pedál,já osobně si jízdu užívám a moje průměrná spotřeba dle PP je 8,1 l/100km,jízda převážně po okreskách dlouhodobá průměrná rychlost dle PP 51km/h)
Výbava:
Sada osvětlení – dvě stropní čtecí lampičky v předním prostoru,vnitřní světlo,dvojité čtecí lampičky vzadu (sériové žárovky nahrazeny modrými).
Sada OPC Line 1 – střešní lišty v barvě karoserie,přední a zadní spojler pod nárazník,ozdobné lišty v barvě karoserie,zadní střešní spojler,přední mlhová světla, ovládání rádia na volantu,tónovaná skla předních a zadních oken,sloupky v černém provedení.
Optická a osvětlovací sada 1 – dešťový senzor,elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko s osvětlením,automatické ovládání světel.
Sada Cosmo Plus – sklopné opěradlo zadního sedadla dělené v poměru 40/20/40 , ovládání rádia na volantu,elektronická klimatizace,výškově nastavitelné sedadlo řidiče s manuálním nastavováním 6 parametrů,sklopná loketní opěrka sedadla řidiče,senzor kvality vzduchu.
Exteriér výbava – elektricky vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s manuálním sklápěním v barvě karoserie,boční lišty v barvě karoserie,sloupky v černém provedení,chromové lišty bočních oken,dvoutónová houkačka,chromový ozdobný kryt dveřních prahů,kliky dveří v barvě karoserie.
Interiér výbava – elektrická zásuvka v zavazadlovém prostoru (doděláno),osvětlené kosmetické zrcátko na sluneční cloně,tříramenný volant potažený kůží,držák brýlí,zapalovač a popelník.
Info,zábava - rádio CD30MP3,systém 7 reproduktorů,ovládání rádia na volantu,palubní počítač (kontrolní systém,informační systém informující o spotřebě a rychlosti),grafický informační displej.
Bezpečnost výbava – tempomat (doděláno) ,ABS,čelní a boční airbagy pro řidiče a spolujezdce,skládací klíček zapalování.
Pneumatiky a ráfky – plnohodnotná ocelová rezerva (ráfek 6,5Jx16,pneu 205/55R16 Bridgestone Turanza ER300 – původní),zimní pneu KUMHO KW17 na ocelovém ráfku 6,5Jx15ET35 / 195/65R15 91T,letní pneu NOKIAN Z 205/55 R16 ZR 94W XL
Další úpravy a doplňky:
-všechny žárovky vnitřního osvětlení nahrazeny modrými.
-chromová podložka pod SPZ
-mračítka předních světel od Mattig
-brzdy přední i zadní sportovní drážkované kotouče GALFER řada DFT + přední i zadní brzdové destičky FDT1055
-střešní box THULE SPIRIT 780
-střešní nosič příčný zamykatelný original Opel
-navigace MIO C710
-aktivní pevná HF sada pro mobil Nokia 6100 s držákem do otvorů v autorádiu vlastní výroby
-hasicí sprej 600g
-koncový laděný výfuk Laityng Duplex s dvěma oválnými dvouplášťovými nerez.koncov-kami (135mmx70mm),koncovky na obou stranách funkční
-protiprůvanové plexi ofuky (deflektory) HEKA přední i zadní dveře
-plastová vana v zavazadlovém prostoru
-termoelektrická autochladnička WAECO TropiCool TC-21FL,21litrů,napájení 12/24/220V,chladí až o 30°C pod okolní teplotu,ohřev do 65°C,6kg
-měnič napětí ELTA SP1200 12V/220V ,1200W
-sportovní pedály TENZO R UNI GT Speciál,modré+černý Carbon
Opravy a reklamce:
-reklamace rádia CD30 MP3-samo se zapínalo,prý špatné čidlo které hlídá zasouvání CD.výměna v rámci záruky za nové proběhla bez problémů.
-oprava levého předního dveřního zavírání,rozbil se díl co zajišťuje aretaci dveří při otevření,ten co dělá při otvírání tři polohy ve kterých mohou být dveře otevřené.
-oprava žárovky v předním středovém střešním panelu osvětlení.ulomily se plastové držáky kontaktů žárovky=přišroubováno šroubky.
Garanční prohlídky:
první po 30.000km:za celou dobu žádný vážný problém,servis jsem navštívil pouze na svolávací akci kvůli tření jakési hadičky v motoru.tuto závadu vyřešili jednou sponkou,kterou tu hadičku upevnili jinak.garančka obsahovala prohlídku,výměnu oleje a filtru.cena 3.776,-
druhá po 60.000km:opět žádný závažný problém.pouze jakýmsi záhadným způsobem upadla žárovka v osvětlení,které je umístěno ve střeše u zpětného zrcátka.upadlo to samo asi vlivem nějakých otřesů.auto už nebylo v záruce,tak jsem si to nechal v servisu rozdělat (měl jsem strach,abych něco někde neurval).rozdělali mě to zdarma.zjistili jsme,že kontakty žárovky jsou nacvaknuty v plastovém rámečku a ulomily se plastové držáčky těchto kontaktů.při bližším prozkoumání jsem zjistil,že už to bylo asi z výroby.opravil jsem to sám,vyvrtal jsem do kontaktů dírky 1mm a přišrouboval je hodinářskými šroubky.drží to jako bejk.tak si při výměně těchhle žárovek dejte pozor.ten plast je opravdu křehký.
na garančce se měnily rozvody(řemen,kladky,atd),brzdová kapalina,olej,olej.filtr,vzduch.filtr, svíčky,prohlídka,přední stěrače.cena 13.232,-.
ještě chtěli měnit vodní pumpu,prý zjistili mírný únik chlad.kapaliny,ale nakonec jsme se domluvili,že se měnit nebude.možná tam nějaký únik byl,ale podle mě zanedbatelný (podle stavu kapaliny v nádržce).za výměnu pumpy by chtěli 3.500,-,myslím si ale že to ještě pár desítek tisíc km vydrží.
třetí po 90.000km: prohlídka 1.840,-,výměna oleje 1.845,- ,filtr 477,- ,čistič+olej+nemrz.směs 187,- ,kontrola odtoku klimatizace 132,- .celková cena 4.551,-
chtěl jsem upravit výkon motoru chip tuningem,ale bohužel mám zalitou řídící jednotku a nelze proto tuto operaci provést (po kabelu to zatím také přeprogramovat nejde).škoda.pár koníků na víc by se hodilo.
Další chystané úpravy:
výměna kol a gum za větší 18“ - 7,5Jx18ET37 225/40 R18 92Y
montáž sportovního filtru od Greenu
a aby toho nebylo málo přidávám nakonec velmi rozsáhlo fotodokumentaci



A nakonec rozsáhlá fotogalerie http://picasaweb.google.com/ales.blaska