ECN 190051
ECN 190051
Čaute lidi. Mám takový problém a zároveň i dotaz. Na Astře mi občas po startu zůstane svítit kontrolka s klíčkem (jo, to se tu řešilo, to vím). Přímo v tom vláknu jsem se dočetl, že existuje nějaký "samotest" - brzda, plyn. Tento test mi vyhodnotil dvě chyby - 161450, což je pravděpodobně chyba imobilizéru, a 190051, o které jsem absolutně nic nenašel. Jen na polských stránkách a tomu prd rozumím . Můj dotaz tedy je, jestli se s tím někdo setkal, popřípadě co to znamená a hlavně, jak se oboje chyby vyřeší? Díky moc!
Opel Astra H GTC, 1.9CDTI (110kW)
- Reklama
Re: ECN 190051
Chybu immo neřeš (CIM modul), ta chyba je u každé druhé Astry/Zafiry. K té druhé chybě si zřejmě špatně hledal, je tu k tomu i vlákno, viz. odkaz.
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... =33&t=3322
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... =33&t=3322
Re: ECN 190051
Aha, tak to se omlouvam, to jsem asi slepy Takze nejspis poradne nechat vycistit dpf, vyresetovat chybu a kdyz nepomuze, tak vymenit cidla teplot. A jeste jeden dotaz, muze chyba immo zpusobit spatne mechanicke fungovani zamku zapalovani? Nekdy trva treba 5minut, nez najdu spravnou polohu klice v zamku, abych mohl vubec pootocit do prvni polohy. Pak uz klic funguje jak ma, i po opetovnem vytazeni a znova zasunuti.
Opel Astra H GTC, 1.9CDTI (110kW)
Re: ECN 190051
No co by to přesně mohlo způsobovat u nafty, to raději ať odpoví někdo jiný. Mé znalosti co se týče naftových motorů nejsou zrovna na nějaké dobré úrovni.
Co se týče toho imobilizéru, to je jen čip v klíčku, který se načte (ověří) a odblokuje zapalování. Rozhodně se nejedná o žádné mechanické blokování. Zřejmě budeš mít problém s vložkou? Zkoušel si vložku promazat? Není ten klíč nějak nadměrně opotřebovaný? Pokud máš druhý klíček, ten také dělá problémy? Když tam dáváš klíč, tak je volant uzamčený? Pokud je volant uzamčený, zkus s ním trošku pootočit a pak vlož klíček a zkus s ním otočit.
Co se týče toho imobilizéru, to je jen čip v klíčku, který se načte (ověří) a odblokuje zapalování. Rozhodně se nejedná o žádné mechanické blokování. Zřejmě budeš mít problém s vložkou? Zkoušel si vložku promazat? Není ten klíč nějak nadměrně opotřebovaný? Pokud máš druhý klíček, ten také dělá problémy? Když tam dáváš klíč, tak je volant uzamčený? Pokud je volant uzamčený, zkus s ním trošku pootočit a pak vlož klíček a zkus s ním otočit.
Re: ECN 190051
Dělají to oba klíče. Dělá to při zamčeném i odemčeném volantu. Druhý klíč je záložní - nepoužívaný - takže opotřebení klíče můžeme vyloučit. Spíš asi ta vložka, jen nemám vůbec představu jak to promazat. Myslíš, že tam stačí strčit ten sosáček WD-éčka a trošku to prostříknout, nebo se to musí celé rozebrat, vyčistit, zkontrolovat, promazat? Na to bych si asi netroufl
Opel Astra H GTC, 1.9CDTI (110kW)
Re: ECN 190051
keď už by si to chcel premazať tak rozhodne nie WD-čkom vysušuje, na zámky sa používa grafitový sprej alebo grafitová vazelina, alebo toto: https://www.bestlocks.sk/cylindricke-vl ... tlock.htmlLukr píše:Dělají to oba klíče. Dělá to při zamčeném i odemčeném volantu. Druhý klíč je záložní - nepoužívaný - takže opotřebení klíče můžeme vyloučit. Spíš asi ta vložka, jen nemám vůbec představu jak to promazat. Myslíš, že tam stačí strčit ten sosáček WD-éčka a trošku to prostříknout, nebo se to musí celé rozebrat, vyčistit, zkontrolovat, promazat? Na to bych si asi netroufl
Astra h 1,6 77Kw r. 2006, Mitsubishi ASX 1,6 86Kw r. 2015,