Ztráta výkonu i po výměně škrtících sání a repasi turba
Napsal: 12 dub 2016, 14:52
Zdravím všechny,
nemůžu nikde najít řešení a už jsem vyzkoušel snad všechno, tak třeba jste někdo měli něco podobného a poradíte co s tím.
Mám Astru H Combi 1,9CDTi 110kW rok výroby 2005.
Poslední dobou auto začalo cukat a chvilkama jelo absolutně bez výkonu. Nechal jsem tedy vyměnit klapky sání. Chvíli auto jelo bez problémů, ale pak začalo opět cukat a chvílema jelo bez výkonu. Po dohodě s mechanikem jsme nechali udělat repasi turba. Auto teď jelo bez problémů a zdálo se že je vše vyřešeno. Bohužel ale opět se stalo to, že auto přestalo jet tak jak má. Opět jsem jel bez výkonu jako kdyby byl plyn jen velmi málo zmáčknutý (do kopce bez šance přidat a to ani při snížení rychlostního stupně a z kopce auto mírně přidávalo). Nesetkali jste se prosím někdo s něčím podobným?
Zvláštní je, že bez výkonu jede auto jen někdy a pak zase jede bez problémů.
Díky za případné tipy.
Zbyněk
nemůžu nikde najít řešení a už jsem vyzkoušel snad všechno, tak třeba jste někdo měli něco podobného a poradíte co s tím.
Mám Astru H Combi 1,9CDTi 110kW rok výroby 2005.
Poslední dobou auto začalo cukat a chvilkama jelo absolutně bez výkonu. Nechal jsem tedy vyměnit klapky sání. Chvíli auto jelo bez problémů, ale pak začalo opět cukat a chvílema jelo bez výkonu. Po dohodě s mechanikem jsme nechali udělat repasi turba. Auto teď jelo bez problémů a zdálo se že je vše vyřešeno. Bohužel ale opět se stalo to, že auto přestalo jet tak jak má. Opět jsem jel bez výkonu jako kdyby byl plyn jen velmi málo zmáčknutý (do kopce bez šance přidat a to ani při snížení rychlostního stupně a z kopce auto mírně přidávalo). Nesetkali jste se prosím někdo s něčím podobným?
Zvláštní je, že bez výkonu jede auto jen někdy a pak zase jede bez problémů.
Díky za případné tipy.
Zbyněk