Stránka 1 z 1

Několik technických dotazů

Napsal: 28 kvě 2015, 10:58
od Leeone
Zdravím, chtěl bych poprosit o pár informací. Sešlo se pár problémů a chtěl bych mít trochu jasno při řešení. Ve zkratce, STK, Emise, nechtějí svítit zadní mlhovky, mam od předchozího majitele malou baterii a chci vyměnit olej :D
1. Nyní je v motoru 5W40 od Shellu, můžu vyměnit za 10W40 od GM? Auto už má 238 tis. km.
2. Jaká je originální baterie dodávaná do 1,7 CDTI (74kw, combi)? Nyní je tam malinka 45 Ah a včera jsem ji dokázal vybít při zkoumání těch zadních nefunkčních mlhovek.
3 Poslední otázka, pokud auto bylo celou noc bez baterie a znovu ji zapojím, dělá si pak řídící jednotka po zapojení a nastartování nějaké úkony a nastavení během jízdy? Pokud vím, v Audi jsem musel podstoupit opatrnou jízdu na všechny rychlostí stupně apod.

Re: Několik technických dotazů

Napsal: 28 kvě 2015, 11:54
od Komo
1 - Ak auto nezerie olej, daj tam co tam ma ist. Takisto, ak ma DPF treba davat olej na to urceny
2 - Neviem
3 - Bude treba nastavit dorazy na okna, inak nic (moze byt ze vymaze udaje o spotrebe)

Re: Několik technických dotazů

Napsal: 28 kvě 2015, 17:57
od Stan.
Baterie pro motor diesel 1,7 má být 60-70 Ah, baterie 45Ah se používá pro benzínový motor 1,4.

Re: Několik technických dotazů

Napsal: 28 kvě 2015, 18:15
od Hellrider
1 - souhlasím
2 - v technických datech je pouze rozmezí pro všechny motory - 36Ah pro Z 12 XEP až 70Ah pro Z 19 DTH.
pokud máš jen holátko bez el. přívychytávek stačí ti 66Ah.
pokud plnou palbu a nebo jen chceš něco lepšího tak 70Ah rozdíl je 200-300kč.
já mám 74Ah wartu silver. Mít víc místa dal bych si i silnější. Nevadí to a čím silnější tím déle vydrží nabitá.
3 - souhlasím ale moc bych to neopakoval, bál bych se že delší doba bez proudu by mohl vyvolat problém s řídící jednotkou.



Opel Astra Twintop 1.9CDTI Cosmo 110Kw MKJ VCU CID