zahada

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

zahada

Příspěvek od x-father » 05 dub 2014, 14:52

Narazil jsem na zajimavou zahadu.

14 dni dozadu si jedu, najedu na rovinku, seslapnu plyn na podlahu a po chvilce nouzak a ikonka klicku. Dojedu na chalupu a podle diagnostiky prilis vysoky tlak turba.

Po novem startu ok. Odpoledne se situace opakovala za identickych okolnosti.

14 dni jsem zkousel napodobit sitiaci, ale nouzak se nedostavil.
Dnes identicka situace a opet nouzak.

A ted to hlavni. Ve vsech 3 pripadech to padlo do nouzaku na identickem miste. S presnosti snad na metr. Je to ctyrproudovka u Trebone a jen ve smeru JH. Neni tam zadny hup na silnici. Proste rovinka a presne na tom samem miste, kde se prejizdi maly mostek spadne do nouzaku.

Reklama
 

michalcrash
Příspěvky: 188
Registrován: 20 dub 2010, 18:45
Bydliště: Liberec

Re: zahada

Příspěvek od michalcrash » 05 dub 2014, 15:04

Tak přesně to samý jsem měl na takový lokální silničce kousek od zámku Mcely na Mladoboleslavsku....takový stoupání a šup,přesně na tom samým místě v měsíčním intervalu...asi bermudský trojúhelník:-D jen mě zneklidňuje,že další vrchol trojúhelníku je az u Třeboně:-D
Opel Astra Caravan 1.3 CdTi

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: zahada

Příspěvek od x-father » 05 dub 2014, 15:14

Me pripada nejpravdepodobnejsi nejaka lokalni klimaticka anomalie. Vyssi tlak, vlhkost, nebo treba nejaky zemni plyn?

Jezdim tudy roky a az ted. Posledni 3 prujezdy pokazde. Dnes to pojedu jeste jednou :)

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: zahada

Příspěvek od milanick » 05 dub 2014, 15:40

najlepsie by bolo spravit log a pozriet, alebo pomocou mkj slebovat tlak turba ci ho po zosliapnuti plneho plynu aj reguluje
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: zahada

Příspěvek od x-father » 05 dub 2014, 15:52

Umi opcom logovat?

Mam ho tu a zachvilku tudy znovu pojedu.

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: zahada

Příspěvek od milanick » 05 dub 2014, 15:55

ano. engine, mesuring, potom record (napr. na trojke od 1000 do 4000 ot.) stop. Hod to potom sem, vela to napovie. ja som mal ten isty problem a sposoboval to solenoid
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: zahada

Příspěvek od x-father » 05 dub 2014, 16:12

Tak nahrati logu odzkouseno.

Nahraju prujezd tim zahadnym mistem a pak se pochlubim. Sem zvedavy, zda i napočtvrté to na stejnem miste zuchne do nouzaku.

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: zahada

Příspěvek od milanick » 05 dub 2014, 16:18

vysoky tlak este moze sposobovat zatuhnuta regulacia lopatiek v turbe, ale v mojom pripade to tak nebolo.
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: zahada

Příspěvek od x-father » 05 dub 2014, 16:22

Ale proc by se to za 1000km projevilo 3x na naprosto identickem miste?

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: zahada

Příspěvek od milanick » 05 dub 2014, 16:30

do nudzaku kvoli tlaku ti motor padne ak je tlak realny vyssi ako prikaz po dobu mozno 4 alebo 5 sec. A toto je asi jedine miesto kde mas na podlahe pedal tak dlho.
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

Odpovědět