Stránka 1 z 1

Nouzový režim

Napsal: 08 led 2013, 20:40
od pepino231187
Ahoj Astraři
Mám takovej problém, kterej mě docela znervozňuje.
2x během měsíce se mi stalo, že se mi rozsvítila kontrolka, auto s klíčem a motor trochu polevil v tahu.
Mám Astru 1,7CDTI Z17DTH najeto 128000km.
Během 10-ti vteřin zhasne a zase jede jako nic.
Nemá někdo podobné zkušenosti??
Moc všem děkuji za názor nebo nápad.

Re: Nouzový režim

Napsal: 08 led 2013, 21:12
od Frydex
Co máš za chyby ? A jestli si nebyl na diagnostice, nebo si je jinak nevyčetl, tak ti těžko někdo poradí. Lépe řečeno, neporadí ti nikdo.

Re: Nouzový režim

Napsal: 08 led 2013, 21:18
od pepino231187
Tak dobrý, díky.
Dám to známému do Opla a jukne se na to.
To jsem zvědavej, na co přijde...
Ale děkuji.

Re: Nouzový režim

Napsal: 08 led 2013, 21:49
od Frydex
Zatím není za co :D

Re: Nouzový režim

Napsal: 31 srp 2014, 13:42
od Emil
Zdravím, asi nebudu jediný se svým příspěvkem. Mam Astru Sedan 1,7 cdti, 74 kw, r.v. 2009, nyní najeto 118 000 km, zakoupeno od Opel ČR, po nějakém reklamačním technikovi, kdy auto mělo orig. 40 000 km. Skoro tři roky mě a postupně čím dal častěji trápil přechod motoru do nouzového režimu, což trvalo několik vteřin, ale nyní jsem to již musel řešit vypnutím motoru a jeho opětovným nastartováním a tohle se stalo na vzdálenosti třeba i pouhých 70 km třikrát. Z diskusí zde na netu jsem se domníval, že by to mohl být zanešený EGR ventil. Vyčistil jsem ho a sací potrubí za ním také. Zanesený byl, ale mechanik od Oplu říkal, že za svoji kariéru měnil snad jeden EGR u tohoto motoru a nikdy ho nečistil. Potom opět z diskuze, že bude zanešená stavitelná část turba, tak jsem turbo vyndal, vyčistil. Saze v něm byly, ale i z pohledu člověka, který měl poprvé rozmontované turbo jsem si říkal, že to asi nebude příčina. Turbo se pohybovalo a nebyl to ani podtlakový ventil, který přestavuje turbo. A opět jak říkal mechanik, tak zanešení turba nebo podtlakový ventil na tomto motoru skoro neřešil. Nakonec to byl PIERBURG Měnič tlaku - turbodmychadla, který je na zadní straně motoru a je vidět zespodu. Celkem oprava v servisu trvala asi dvě hodiny, nakonec zkušební jízda, kdy mechanik měřil hodnotu plnícího tlaku turba. Byla v normě. Po několika dnech mně motor ještě jednou přešel do nouzového režimu, ale od té doby je klid. Zaplatil jsem za ventil, který na Astru v Oplu stojí skoro 6 000,-necelé 3 000,- protože tam mechanik dal ventil z Insignie. Funguje stejně, má jiné označení, ale je levnější. Od výměny ventilu jsem už nějakou tisícovku najel a zatím nebyl problém. Kdybych věděl, že se bude jednat o elektronickou část, tak bych se do demontáže turba ani nepouštěl. Turbo před vyčištěním od sazí mám nafocené.