Stránka 1 z 1
Palivový fitr 1,7CDTI
Napsal: 18 srp 2012, 20:47
od pepino231187
Ahoj Astraři
Chystám se na první údržbu co mám Astřičku a chtěl bych se zeptat, jestli při výměně palivového filtru ho naplníte naftou a pak složíte dohromady, nebo jestli ho zvládne naplnit čerpadlo??
Můj osobní názor je, že dovede, ale radši se poptám, nerad bych něco pos...
Předem moc děkuju
Re: Palivový fitr 1,7CDTI
Napsal: 18 srp 2012, 20:56
od stanomata
kazdopadne zaliat naftou
Re: Palivový fitr 1,7CDTI
Napsal: 19 srp 2012, 01:39
od Juray
Taky ho vždy radši zaliju naftou
Re: Palivový fitr 1,7CDTI
Napsal: 19 srp 2012, 08:10
od Zdenda
Menil sem celkem 3x a z toho sem ho zalil jen poprve.. Potom uz ne jen sem nechal 2x -3x nasat cerpadlo chytla na poprve zadny problem. Ale je to 1.9 nevim jestli je v tom nejakej rozdil.
Re: Palivový fitr 1,7CDTI
Napsal: 19 srp 2012, 22:02
od pepino231187
Jo, něco takovýho jsem potřeboval vědět.
Já měl taky předtím starýho nafťáka a nikdy jsem nezalejval filtr a ikdyž se mi podařilo sjet nádrž až mi chcípnul, tak jsem jen dolil a nasál si sám, ale to je extrém.
Zkusím to nezalejt a uvidíme...
Re: Palivový fitr 1,7CDTI
Napsal: 19 srp 2012, 23:43
od Lukyn
Jen jsem vymenil filtr a nastartoval hned napoprve a vse vpohode... nic jsem nezalejval udelal jsem to tak podruhe a vzdy bez problemu
Re: Palivový fitr 1,7CDTI
Napsal: 20 srp 2012, 08:25
od stanomata
ja mam skusenosť, ked som to dával robiť, že bud mechanik to nevedel nakopnuť , bez zaliata filtra naftou
Re: Palivový fitr 1,7CDTI
Napsal: 20 srp 2012, 18:52
od martulik
Zdenda píše:Menil sem celkem 3x a z toho sem ho zalil jen poprve.. Potom uz ne jen sem nechal 2x -3x nasat cerpadlo chytla na poprve zadny problem. Ale je to 1.9 nevim jestli je v tom nejakej rozdil.
Ano,tvoje 1,9DTH se skládá na sucho a podle příručky se odvzdušní sama. Stačí 1x až 3x zapnout zapalování (samozřejmě bez startu) a filtr se zaleje naftou a odvzdušní. Hotovo.