Trošku oživím toto téma...
Dnes som pozeral v OPCOMe na moje vstrekovače a majú hrozné hodnoty:
Podľa toho čo som sa dočítal na rôznych fórach by to malo byť max. +/- 1.
Pri pridaní otáčok, niekde pri 2500 otáčkach klesli všetky hodnoty pod 1,00, ale po uvedení do voľnobehu sa znova vrátili.
OPCOM nehlási žiadne chyby.
Asi ich bude treba vymeniť, ale teraz ma čaká výmena sacieho potrubia s vadným tiahlom, takže ma to dosť finančne vyšťaví. Vstrekovače v mojom motore (Z19DTJ r. v.2005) sú typu BOSCH 0 445 110 159, cena za jeden vstrekovač cca 400€,
http://ecat.elit.sk/ArticleDetails.aspx ... leTypeID=1. Do auta dávam spolu s naftou VIF.
V súčasnosti nemám voľné finančné prostriedky, preto sa obraciam na Vás s nasledujúcimi dotazmi:
Čo môžu spôsobiť takto poškodené vstrekovače?
Máte nejaké skúsenosti s ich čistením (niekde som čítal, že u BOSCH by sa mohla dať vymeniť len nejaká časť - hrot)?
Myslíte, že do nádrže s naftou v ktorej je VIF je možné pridať aj niečo takéto na čistenie vstrekovačov
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,commo ... ---protect ? Alebo treba vyčerpať naftu a pri tankovaní pridať ten prostriedok? Viete poradiť prípadne niečo lepšie (aj keď mám taký pocit, že to už nepomôže)?
Neviete poradiť kde by sa dali vstrekovače zohnať lacnejšie, alebo kto by ich vedel repasovať (asi sa treba informovať u Swabela, za koľko ich môže mať on)?