Stránka 1 z 1

zimní provoz ve městě - zakrývání chladiče

Napsal: 15 led 2012, 12:07
od hazmec
Zdravím,
chci se zeptat, zda někdo na "ropáku" používá při zimním provozu ve městě a při krátkých trasách nějaký kryt mřížky chladiče nebo jiné částečné zaclonění chladiče. Na Gčka či jsem to viděl i na Octavce kryty existují, na Hčko nikoli. Jaké používáte řešení ? Možná namítáte že to má význam tak u Favoritu, ale co jsem měl předtím Bčkovou Corsu v dýzlu se zakrytou maskou, minimálně topila rychleji. Toto téma už tu určitě zaznělo, ale nemůžu to nikde najít.
Prozatím jsem zkusil zakrýt část chladiče kartonem před saharou, první poznatek, že to minimálně topí rychleji. Momentálně jezdím převážně trasy 3km do práce a po městě max. 15km - což není pro dýzl to pravý.
Plánuji teď cestu do Jeseníků, mám docela obavy, aby se to na delší trase zas nepřehřívalo, používáte někdo podobné řešení částečného zakrytí chladiče, nepřehřívá se to při delší jízdě??
kryt chladiče.JPG

Re: zimní provoz ve městě - zakrývání chladiče

Napsal: 15 led 2012, 12:11
od power2

Re: zimní provoz ve městě - zakrývání chladiče

Napsal: 15 led 2012, 12:55
od Oťas
Podle mých zkušenností, se to nepřehřeje a ikdyby, tak to ventilátor uchladí.

Re: zimní provoz ve městě - zakrývání chladiče

Napsal: 15 led 2012, 17:53
od dogee
používám kryt chladice a je to naprosto OK, po cca 4 km jizdy prez mesto mam teplotu kolem 70 st.

s prehratim nemam problem, na zacatku zimy jsem si teplotu casto kontroloval a fakt to neni problem ani pri stani v kolone... 8-)