Stránka 1 z 1

Problém s plynem

Napsal: 30 říj 2011, 19:52
od zralok
čuste,

tak mam najeto něco o kolo 400 km a dneska při jízdě do Jihlavy jsem zjistil, že když se rozjíždím na 1. převodový stupeň a chci přeřadit (tz: pustit pedál plynu a sešlápnout spojku) tak při puštění pedálu plynu se mi motor dále vytáčí do otáček, třeba o 200 a potom teprve začne padat dolů (tz: že motor chvíly začne přidávat ve stavu kdy mam sešláplou spojku a turuje se). Nemá někdo tento problém taky? Docela mě to trápí, a nebo jsem uplnej debil co neumí řadit? Je to nějaká vychytávka? Ještě chci dodat že se to stává někdy i u dvojky.. myslím že se to děje jen když překročím nějaký počet otáček.. např 2800 jak kdyby nějaký mezi plyn nebo co.. v uterý jedu pro SPZ tak se zeptám ještě u dealera jestli neví co a kdyby ne tak aby mě strčili na diagnostiku a zkontrolovali to

Re: Problém s plynem

Napsal: 30 říj 2011, 20:03
od šnek
Mám to samé co Ty akorát v kombajnu ale ničeho podobného jsem si nevšim.Jestli to nepřestane tak se s tím stav klidně k prodejci a uvidíš co Ti řeknou.

Re: Problém s plynem

Napsal: 30 říj 2011, 20:06
od zralok
a nevíš co to je ? mě to docela sere

Re: Problém s plynem

Napsal: 30 říj 2011, 20:12
od šnek
Tím to samé jsem myslel typ motoru a rok výroby.Co s tím může být nevím. samá elektronika mám s toho celkem hrůzu jestli se po záruce něco vysere.Zlatá 120 :mrgreen:

Re: Problém s plynem

Napsal: 30 říj 2011, 20:13
od zralok
Tak znamej měl to stejný u Suzuki a prý to bylo kvůli tomu že motor ještě není pořádně zajetej a že to samo potom přestane .. tak uvidíme ale ještě se zeptam u prodejce v servise

Re: Problém s plynem

Napsal: 30 říj 2011, 20:13
od zralok
šnek píše:Tím to samé jsem myslel typ motoru a rok výroby.
Aha :mrgreen:

Re: Problém s plynem

Napsal: 31 říj 2011, 23:11
od zralok
Tak v servise bylo potvrzeno, že u nového auta je to normální, že až si sende přestane to! Takže lock nebo smazat vyřešeno