Škubání/vibrace, vyšší spotřeba, jiný záběr a zvuk motoru
Napsal: 08 čer 2011, 09:26
Ahojte všichni.
Již delší dobu mám podezření že je s mou kchárou něco špatně a po včerejšku mám již jistotu, že tomu tak je.
Co se děje je již v názvu vlákna, ale blíže:
- škubání/vibrace - projevuje se to v různé míře na všech rychlostních stupních, nejvíce na 2 a 3 v rozsahu cca. 1500-1900ot./min. Je to jakoby mělo auto zimnici, nebo jak to popsat. Prostě takový třes.
- vyšší spotřeba - včera jsme se sešli s jedním klubákem a oběma auty jsme ujeli kousek přes 30km. Já jeho a on mojim autem. Na začátku jsme oba dotankovali stejnou pistolí na její první vypnutí a po příjezdu zpět taktéž. On sice dosáhl lepší spotřeby 6l/100km, zatím co já o litr na sto víc, ale mé auto má gumy na 2,8 a nedá se vyloučit ani rozdíl při tankování, protože netankoval jen jeden z nás a uvědomil jsem si, že zatím co já při prvním tankování bral přes 20l a nedržel jsem pistoli (nechal jsem ji vypnout z aretace) tak kolega při tankování pistoli celou dobu držel v obou případech. Po dojezdu já tankoval 2,28l a kolega 1,87l a oba jsme drželi pistoli.
- jiný záběr a zvuk motoru - Oba máme stejnou motorizaci včetně r.v. a výkonu, ale on má o 70tkm najeto víc. Jeho auto je hlučnější, ale to bude nejspíše tím, že já mám spodní kryt motoru. Jemu se auto v nízkých otáčkách citelně ochotněji rozjíždí. Mě se nejen nechce rozjíždět, ale ještě se třese. Co se týče zvuku motoru, tak jej máme také odlišný. Jeho motor zní stejně, ale ve zvuku mého motoru je ještě zvuk navíc. Jako z brnkačky. Když jsem byl dítě, tak jsme si na vidlici kola upevňovali proužek z plastového kelímku, který při jízdě brnkal o špice a vydával charakteristický zvuk. Tak velice podobný zvuk tam mám oproti jeho motoru navíc.
Řešil někdo něco takového?
Máte někdo nějaký tip, kam juknout, nebo co s tím? (co jsem se posledně díval, tak žádné chyby nevyskakují)
Již delší dobu mám podezření že je s mou kchárou něco špatně a po včerejšku mám již jistotu, že tomu tak je.
Co se děje je již v názvu vlákna, ale blíže:
- škubání/vibrace - projevuje se to v různé míře na všech rychlostních stupních, nejvíce na 2 a 3 v rozsahu cca. 1500-1900ot./min. Je to jakoby mělo auto zimnici, nebo jak to popsat. Prostě takový třes.
- vyšší spotřeba - včera jsme se sešli s jedním klubákem a oběma auty jsme ujeli kousek přes 30km. Já jeho a on mojim autem. Na začátku jsme oba dotankovali stejnou pistolí na její první vypnutí a po příjezdu zpět taktéž. On sice dosáhl lepší spotřeby 6l/100km, zatím co já o litr na sto víc, ale mé auto má gumy na 2,8 a nedá se vyloučit ani rozdíl při tankování, protože netankoval jen jeden z nás a uvědomil jsem si, že zatím co já při prvním tankování bral přes 20l a nedržel jsem pistoli (nechal jsem ji vypnout z aretace) tak kolega při tankování pistoli celou dobu držel v obou případech. Po dojezdu já tankoval 2,28l a kolega 1,87l a oba jsme drželi pistoli.
- jiný záběr a zvuk motoru - Oba máme stejnou motorizaci včetně r.v. a výkonu, ale on má o 70tkm najeto víc. Jeho auto je hlučnější, ale to bude nejspíše tím, že já mám spodní kryt motoru. Jemu se auto v nízkých otáčkách citelně ochotněji rozjíždí. Mě se nejen nechce rozjíždět, ale ještě se třese. Co se týče zvuku motoru, tak jej máme také odlišný. Jeho motor zní stejně, ale ve zvuku mého motoru je ještě zvuk navíc. Jako z brnkačky. Když jsem byl dítě, tak jsme si na vidlici kola upevňovali proužek z plastového kelímku, který při jízdě brnkal o špice a vydával charakteristický zvuk. Tak velice podobný zvuk tam mám oproti jeho motoru navíc.
Řešil někdo něco takového?
Máte někdo nějaký tip, kam juknout, nebo co s tím? (co jsem se posledně díval, tak žádné chyby nevyskakují)