Prasknutí hadičky chladicí soustavy

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Honzák

Prasknutí hadičky chladicí soustavy

Příspěvek od Honzák » 16 kvě 2011, 15:38

Ahoj lidi, jsem tady na fóru nový a hnedka začnu trochu smutně. Asi před 3-mi týdny jsem si koupil Astru H Caravan 1,7 CDTI 74 kw (to by byla ještě ta veselá část příběhu). Diesla jsem nikdy předtím neměl, jezdil jsem starou felicií na LPG. Co se týká znalostí o autech, jsem úplný laik.
S Astrou jsem od kopě ujel asi 600 km, když v tom najednou na dálnici nějak přestala reagovat na přidání plynu a potom se rozsvítila kontrolka teploty chladicí kapaliny. Na neutrál jsem sjel z kopce na první sjezd z dálnice a zastavil jsem (cca 5 minut od rozsvícení kontrolky). Auto jsem dal ke známému do servisu. Zjistili jsme, že mi prdla jedna hadička v chladicí soustavě. Teď se jenom těším, až mi zavolá, že je něco s těsněním nebo hlavou motoru... Máte někdo podobnou zkušenost?
Opel Astra H Caravan 1,7 CDTI 74kw r.v. 2004

Reklama

dark
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasknutí hadičky chladicí soustavy

Příspěvek od dark » 16 kvě 2011, 15:51

když jak píšeš se ti to rozsvítilo, dojel si na neutrál, zastavil tak se nemáš myslim čeho bát, hadička se vymění, doleje chladící kapaliny a můžeš jezdit dál ;)
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

Honzák

Příspěvek od Honzák » 16 kvě 2011, 15:56

dark píše:když jak píšeš se ti to rozsvítilo, dojel si na neutrál, zastavil tak se nemáš myslim čeho bát, hadička se vymění, doleje chladící kapaliny a můžeš jezdit dál ;)
To by byla paráda, kdyby to tak dopadlo. Jenom nevím, jestli se ta kontrolka nerozsvěcuje, když už jde fakt do tuhého... Voda v chladiči po zastavení totiž už nebyla vůbec žádná. Každopádně díky za povzbudivou odpověď. Dám potom vědět, jak to dopadlo.