Stránka 1 z 2
smrdí topení
Napsal: 26 pro 2010, 22:44
od corsaczek
Ahoj, nevím jestli je to problém nebo vlastnost, ale když dam topení naplno, tak poměrně dost smrdí. Nejde o zápach typu chcíplá kočka, spíš takovej jako z chladicí kapaliny nebo jak to popsat. Prostě nejde jen teplo, ale i takovej zvláštní druh smradu
Co to může být? Může být třeba chladicí kapalina stará? Má se vůbec měnit?
Re: smrdí topení
Napsal: 26 pro 2010, 22:46
od sladas opc
chaldici kapalina by se mela menit tusim po 5 letech pokud tam mas tu ruzovou...nikde ti mozna unika kapalina a vetrak prenasi zapach do interieru
Re: smrdí topení
Napsal: 26 pro 2010, 23:54
od Juray
Asi je to mimo - ale jednou mi taky zasmradila voda do ostřikovačů po ostříknutí skla:) bych nečekal že může takhle smrdět
Re: smrdí topení
Napsal: 27 pro 2010, 12:20
od libca
Mě to taky smrdí, ale jak říkáš, pouze když mám topení na plno, tedy nejteplejší z nejteplejších
. Spíš než chladící kapalinu mi to lehce připomíná smrad z hodně zahřátých gum, který byl vždy cítit z žigulíka,
ale jen tak okrajově. Taky nevím k čemu bych to přirovnal, ale neřeším to. Pokud by to byla závada, smrdělo by to při jakémkoli nastavení.
Re: smrdí topení
Napsal: 27 pro 2010, 20:50
od Werewolf
Taky mě to takto zapáchá a vzhledem k tomu že mi asi moc netěsní motor a stále od oleje, tak to zatím připisuju k tomu jak je na rozpálenym motoru ten olej... Nemáte ho zasratý?
Re: smrdí topení
Napsal: 28 pro 2010, 12:39
od libca
Ne ne.. Motor je překvapivě to nejčistší na celém autě
.
Re: smrdí topení
Napsal: 28 pro 2010, 22:55
od ledvys
U mě pomohla výměna pylového filtru,starej byl vlhkej a už na něm byla vidět i plíseň, dal sem uhlíkovej a zatím OK.
Re: smrdí topení
Napsal: 28 pro 2010, 23:23
od Werewolf
Uhlíkový patří do systémů bez klimatizace. Jen poznámka... Dostal jsem pod stromeček "
Jak na to" tak dělám chytrýho
Re: smrdí topení
Napsal: 28 pro 2010, 23:27
od ledvys
no už je tam tak uvidíme co bude.
Re: smrdí topení
Napsal: 28 pro 2010, 23:38
od Westler
Slysim poprve ze by mel typ filtru neco spolecneho s klimatizaci.
Kabinovy filtr s uhlikovou vrstvou pochycuje navic ruzne pachy proti obycejnemu papirovemu. Viz napr.
Kabinový pylový uhlíkový kombi filrt je určen pro zachycování pachů, prachů a pylů přicházejících do automobilu vedením vzduchu do interiru vozidla. Je složen ze dvou částí - černý uhlíkový (pachy, težké kovy, kysličníky dusíku apod.) a bílý vzduchový (prach, pyl). Filtrační vrstvy jsou zasazeny v rámečku z tvrdého papíru. Doporučená perioda výměny - 10 - 12 tis. km.
zdroje:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=cz
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=cz