Problémy se startováním vždy po 250 km
Napsal: 16 zář 2010, 16:39
Zdravím,
mám problém a netuším o co může jít (mechanici v okolí jsou na tom stejně). Právě jsem koupil Astru H Caravan, nafta, rv. konec 2004 , 1,9 CDTI - dle TP motor Z19DTH, ale 88 kW (podle autorizovaného servisu takový motor neexistuje a prostě mám chybu v TP - výkon by měl být 110kW - což si člověk asi nebude stěžovat, že?). Nemám všemi "oblíbený" filtr pevných částic. Auto v pohodě, při koupi diagnostika v autorizovaném servise - chyba u žhavičky, prý před zimou vyměnit. Jenomže, ujel jsem cca 250 km, přijedu do práce a už jsem z ní neodjel. Auto po nastartování nešlo do otáček, z výfuku tmavý kouř, maximálně jsem mohl popojíždět se spojkou. Odtáhl jsem to do servisu (kde dělali právě předtím diagnostiku) - výsledek výměna všech žhaviček a relé (údajně seplo všechny žhavičky a vypálilo je, či co). Ok auto jede, není co řešit. Ale ujedu dalších 250 km a auto po nastartování stejné problémy. Poučen od mechanika - nech to zahřát aspoň s tím dojedeš, pomaličku popojíždím přes spojku (auto opět nejde vůbec do otáček max cca 1300, tmavý kouř z výfuku). Po cca 30 vteřinách jako by se nic nestalo, auto v pohodě jde do otáček, má tah jako předtím, z výfuku nic viditelného. Během dalších dnů žádný problém, auto jezdilo, startovalo v pohodě. Přišlo však dalších 250 km a auto udělalo to samé. Po chvíli opět jako by nic. Na palubní desce nesvítí nic navíc, vše ok. Po nastartování vše zhasíná jak má.
Netušíte co by s tím mohlo být? Je mi divné, že to udělá vždy po ujetí právě té vzdálenosti cca 250 km.
Díky
mám problém a netuším o co může jít (mechanici v okolí jsou na tom stejně). Právě jsem koupil Astru H Caravan, nafta, rv. konec 2004 , 1,9 CDTI - dle TP motor Z19DTH, ale 88 kW (podle autorizovaného servisu takový motor neexistuje a prostě mám chybu v TP - výkon by měl být 110kW - což si člověk asi nebude stěžovat, že?). Nemám všemi "oblíbený" filtr pevných částic. Auto v pohodě, při koupi diagnostika v autorizovaném servise - chyba u žhavičky, prý před zimou vyměnit. Jenomže, ujel jsem cca 250 km, přijedu do práce a už jsem z ní neodjel. Auto po nastartování nešlo do otáček, z výfuku tmavý kouř, maximálně jsem mohl popojíždět se spojkou. Odtáhl jsem to do servisu (kde dělali právě předtím diagnostiku) - výsledek výměna všech žhaviček a relé (údajně seplo všechny žhavičky a vypálilo je, či co). Ok auto jede, není co řešit. Ale ujedu dalších 250 km a auto po nastartování stejné problémy. Poučen od mechanika - nech to zahřát aspoň s tím dojedeš, pomaličku popojíždím přes spojku (auto opět nejde vůbec do otáček max cca 1300, tmavý kouř z výfuku). Po cca 30 vteřinách jako by se nic nestalo, auto v pohodě jde do otáček, má tah jako předtím, z výfuku nic viditelného. Během dalších dnů žádný problém, auto jezdilo, startovalo v pohodě. Přišlo však dalších 250 km a auto udělalo to samé. Po chvíli opět jako by nic. Na palubní desce nesvítí nic navíc, vše ok. Po nastartování vše zhasíná jak má.
Netušíte co by s tím mohlo být? Je mi divné, že to udělá vždy po ujetí právě té vzdálenosti cca 250 km.
Díky