zabezpečení proti krádeži
Re: zabezpečení proti krádeži
Tak to chápu, auto bez elektroniky ma mít mechanický zabezpečení. Na druhou stranu je pravda, že čím víc zabezpečený auto, tím větší pravděpodobnost, že si zloděj nevybere zrovna to vaše a vezme radši sousedovo.
- Reklama
Re: zabezpečení proti krádeži
No právě, tam bylo mechanický všechno - včetně elektrickýho stahování oken , věčně to nefungovalo..
A navíc, těch 6 tisíc jako investice zas taková zátěž nebyla a sem klidnější. Ale u mě je to už trochu paranoia, kdybych na to měla, tak už mám v autě i satelitní vyhledávání. To má ale smysl, jen u těch dražších autíček a jen pokud to nestrčej do odstíněnýho kamionu, což by asi udělali .
A navíc, těch 6 tisíc jako investice zas taková zátěž nebyla a sem klidnější. Ale u mě je to už trochu paranoia, kdybych na to měla, tak už mám v autě i satelitní vyhledávání. To má ale smysl, jen u těch dražších autíček a jen pokud to nestrčej do odstíněnýho kamionu, což by asi udělali .
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: zabezpečení proti krádeži
Zamykání zpátečky je hezká věc, ale obejít jej (v případě použití táhel pro řazení), trvá tak dvě minuty. Táhla jsou na konci nacvaknuta na kloubky mechanismu řazení na převodovce a ty lze sundat rukou, případně zapáčit šroubovákem. Pak na mechanismu řazení zařadit 3-ku a může se jet. Řazení tyčí je na tom líp. Má jen jeden šroub, ale skoro nepřístupný na povolení. Pro zloděje je daleko horší obejít zamykání volantu, ale ani to není nepřekonatelná zábrana. Několik šroubů na odkrytování volantové tyče a pak tři šrouby které ji drží v konzole. Nasadit druhou, přitáhnou tři šrouby a může se jet. Zbývá ovšem imobilizer a ten je v současných oplech hodně složitý. Nestačí vyměnit jednu jednotku, ale hned několik, jinak se auto nenastartuje. Předpokladem je samozřejmě čip k příslušným jednotkám. Ale i tohle se dá řešit použitím univerzální ŘJ, motor přece jede když má správně dávkované palivo a jednotka má informaci o otáčkách motoru (poloha kliky a vačky). Ale upřímě, který zloděj - amatér by se s něčím takovým zabýval, aby ukradl auto v ceně 200-500 tis Kč. Jednodušší je mít k autu kopii klíče a řešit maximálně zamykání řazení, nebo úplně nejjednodušší mít odtahovku (třeba s nápisem městská policie) a auto natáhnout a odvézt.
Jediné co má nějaký význam, je montáž obousměrně komunikujících pagerů a úplně nejlíp zařízení odesílajících informace o poloze zjištěné pomocí satelitů (třeba na mobil) po aktivaci otřesovým nebo ultrazvukovým čidlem. Ovšem háček spočívá v tom, že pager musí být v dosahu ŘJ umístěné v autě a majitel s ním musí nejlíp spávat. Nevýhodou GPS zase je, že auto musí být venku pod širou oblohou a anténu je třeba mít umístěnou tak, aby byla schopna přijímat signál z družice a nebyla viditelná (jinak ji správně použitá hliníková fólie vyřadí z provozu). V tomto případě se majitel alespoň dozví, že se s jeho autem něco děje a může zasáhnout.
Jak je vidět, není nic, s čím by si zloději - profesionálové neporadili.
Jediné co má nějaký význam, je montáž obousměrně komunikujících pagerů a úplně nejlíp zařízení odesílajících informace o poloze zjištěné pomocí satelitů (třeba na mobil) po aktivaci otřesovým nebo ultrazvukovým čidlem. Ovšem háček spočívá v tom, že pager musí být v dosahu ŘJ umístěné v autě a majitel s ním musí nejlíp spávat. Nevýhodou GPS zase je, že auto musí být venku pod širou oblohou a anténu je třeba mít umístěnou tak, aby byla schopna přijímat signál z družice a nebyla viditelná (jinak ji správně použitá hliníková fólie vyřadí z provozu). V tomto případě se majitel alespoň dozví, že se s jeho autem něco děje a může zasáhnout.
Jak je vidět, není nic, s čím by si zloději - profesionálové neporadili.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: zabezpečení proti krádeži
Romane, tak tos měl nepotěšil. Já vim, že to neni nepřekonatelná zábrana, ale nicméně stejně mám s tim defenfem lepší pocit. A jak zjistim, jestli mám táhla řazení nebo tyče? A GPS kupovat nebudu.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: zabezpečení proti krádeži
RomanK: moje řeč. Prostě dobrou pojistku a doufat
Re: zabezpečení proti krádeži
Díky za postřehy a fundovanost (RomanK). Jak to tak čtu, jsem rád, že bydlím na klidné Vysočině.
Re: zabezpečení proti krádeži
Ahojky. Jsem staro-nový oplista. Teď řeším zabezpečení své Astřule. Pojistil jsem ji v den koupě. Povinné+krádež+živel+sklo. V té pojistce je podmínkou mít mechanické zabezpečení. Protože mám lana či táhla, tak je zamykání zpátečky pro srandu, ale... . Dost mne překvapilo, že od skoro všech je to zamykání tak blbě na boku u spolujezdce. Ať je to klacek, nebo zamačkávací zámek. Zatím jsem vyleptal WIN a pátral po verzi s inteligentním zamykáním z vrchu a našel. (viz. foto) A snad i za celkem rozumný peníz. (uvidíme) Má to někdo taklenc namountovaný, nebo budu raritka?
P.S.: Vymámil jsem z Oplů seznam výbavy s kterou to sjelo z pásu, ale absolutně se v tom nevyznám. Existuje nějaký způsob jako třeba u WW mají tu aplikaci, kde vypíšu kódy ze samolepky v kufru a vyjede seznam výbavy? Je toho stránka a ždibec.
Kousek ze začátku:
STARSILVER III, M2
FLOOR COVER-INNER, STANDARD
BLACK-INTERIOR
TRIM COLOUR-BLACK
DOOR TRIM-COLOR, BLACK
POWER WINDOWS, REAR DOORS
SEAT FRONT
8-WAY MAN SEAT ADJ, DRIVER
CONTROL SEAT, MAN. LUMBAR, LH
TWO HEAD RST-CLOTH, RR, ADJ.
RESTR.PROV. CARGO,NET,TIE-DOWN
AIRBAGS FRT,DR&CO,SIDE & ROOF
COVER LUGGAGE COMPARTMENT
MOLDING B/S IN BODY COLOR
MOLDING DOOR,INT, SATIN STONE
MOLDING I/P, INTR. SATIN STONE
AIR CONDITION FRT,AUTO CONTROL
LAMP INTR, RF, DUAL READING
..........
Třeba mi pojišťovačka zkousne místo toho zamykání ta vyleptaná WIN a budu moct utratit ty penízky rozumnějí, třeba za parkovacího pípoňa, nebo vyhřívání sedačky.P.S.: Vymámil jsem z Oplů seznam výbavy s kterou to sjelo z pásu, ale absolutně se v tom nevyznám. Existuje nějaký způsob jako třeba u WW mají tu aplikaci, kde vypíšu kódy ze samolepky v kufru a vyjede seznam výbavy? Je toho stránka a ždibec.
Kousek ze začátku:
STARSILVER III, M2
FLOOR COVER-INNER, STANDARD
BLACK-INTERIOR
TRIM COLOUR-BLACK
DOOR TRIM-COLOR, BLACK
POWER WINDOWS, REAR DOORS
SEAT FRONT
8-WAY MAN SEAT ADJ, DRIVER
CONTROL SEAT, MAN. LUMBAR, LH
TWO HEAD RST-CLOTH, RR, ADJ.
RESTR.PROV. CARGO,NET,TIE-DOWN
AIRBAGS FRT,DR&CO,SIDE & ROOF
COVER LUGGAGE COMPARTMENT
MOLDING B/S IN BODY COLOR
MOLDING DOOR,INT, SATIN STONE
MOLDING I/P, INTR. SATIN STONE
AIR CONDITION FRT,AUTO CONTROL
LAMP INTR, RF, DUAL READING
..........
Re: zabezpečení proti krádeži
Takhle to mám na Octávce 2, je to strašně pohodlný a chtěla jsem to i do Astry, ale bylo mi řečeno, že to nejde, že je to daný konstrukcí převodovky...Ale tak když to někdo má, tak by to asi mělo jít, otázkou je, kolik to bude stát.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: zabezpečení proti krádeži
Ja mám namontovaný Zeder. A dva mesiace dozadu som zistil, že mám aj GPS lokalizátor. Od začiatku, čo som auto kúpil, som mal problémy s vybíjaním autobatérie, ale nikto nevedel príčinu. Až kým som si nemenil peľový filter a našiel som za odkladacou skrinkou hromadu káblov a jednu čiernu skrinku s rozmermi asi 20x10x3cm, so slotom na telefónnu simku. Toto zariadenie bolo napojené priamo na el.sieť auta a vybíjalo mi to baterku. Zisťoval som, čo to vlastne mám v aute. V predajni zaoberajúcou sa montážou takýchto podobných veci, mi bolo povedané, že je to na lokalizovanie v prípade krádeži. Ale prevádzkovanie tohto zariadenia stojí 400 eur ročne, zaregistrovanie do systému iba v BA. A ešte mi povedali, že zariadenie, čo mám v aute stojí okolo 700 eur. Takže zariadenie mi je na nič, lebo 400 eur platiť ročne, je dosť. Spolieham na Zeder a na havarijnú poistku.
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: zabezpečení proti krádeži
RomanK píše:Jediné co má nějaký význam, je montáž obousměrně komunikujících pagerů a úplně nejlíp zařízení odesílajících informace o poloze zjištěné pomocí satelitů (třeba na mobil) po aktivaci otřesovým nebo ultrazvukovým čidlem. Ovšem háček spočívá v tom, že pager musí být v dosahu ŘJ umístěné v autě a majitel s ním musí nejlíp spávat. Nevýhodou GPS zase je, že auto musí být venku pod širou oblohou a anténu je třeba mít umístěnou tak, aby byla schopna přijímat signál z družice a nebyla viditelná
velmi často je toto postaveno na komunikaci přes v GSM, ať už SMS či GPRS… lokálně zarušit obě pásma GSM není moc velký problém (viz. např. laický článek), takže o efektivitě investice do tohoto zařízení mám velké pochybnosti