
velkosť nádrže a presnosť PP
Re: velkosť nádrže a presnosť PP
Nevim, kde si vzal info, že sem text nepochopil. Smál sem se tomu, že ve Vectře B podtlak dokáže zdeformovat nádrž, přišlo mi to neuvěřitelný a srandovní, toť vše. Nauč se číst a chápat ty 

- Reklama
- MrMarian
- Příspěvky: 246
- Registrován: 15 črc 2009, 08:13
- Bydliště: Juzne cechy / Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Re: velkosť nádrže a presnosť PP
Zdar,
1. Kde si jednoznacne napisal ze comu sa smejes? Takze som nemal comu poruzumiet ... iba sa si smial a vtipkoval ... a nikto nevedel presne comu ... a vies kto sa len tak smeje ...
2. Smejes sa tomu ze podtlak deformuje nieco ... ty si este nevidel vysatu PET lahev... nevidel si ju deformovanu? Ano .... nadrz je pevnejsia ale nie nekonecne pevna tak ver podtlak deformuje aj benzinovu nadrz ... aj omnoho pevnejsie veci ... tlaky su svine
No ... technicky vzato nie ten podtlak deformuje tu nadrz ale nerovnovaha tlakov vonku a vnutri ...
No uz sa k tomu nebudem vracat ... faktom je ze podtlak deformuje i nadrz (novy poznatok pre teba), nie je to vtip, a Vectry maju tento problem - a deformacia je nepriamim dosledkom preplnovaniu palivovej nadrze. U Astry je to riesene inak ... ale ked si zacnes citaj moj prispevok tak sa to tam docitas ...
Prajem pekny den.
M.
1. Kde si jednoznacne napisal ze comu sa smejes? Takze som nemal comu poruzumiet ... iba sa si smial a vtipkoval ... a nikto nevedel presne comu ... a vies kto sa len tak smeje ...

2. Smejes sa tomu ze podtlak deformuje nieco ... ty si este nevidel vysatu PET lahev... nevidel si ju deformovanu? Ano .... nadrz je pevnejsia ale nie nekonecne pevna tak ver podtlak deformuje aj benzinovu nadrz ... aj omnoho pevnejsie veci ... tlaky su svine

No ... technicky vzato nie ten podtlak deformuje tu nadrz ale nerovnovaha tlakov vonku a vnutri ...
No uz sa k tomu nebudem vracat ... faktom je ze podtlak deformuje i nadrz (novy poznatok pre teba), nie je to vtip, a Vectry maju tento problem - a deformacia je nepriamim dosledkom preplnovaniu palivovej nadrze. U Astry je to riesene inak ... ale ked si zacnes citaj moj prispevok tak sa to tam docitas ...
Prajem pekny den.
M.
Opel Astra H 1.6 16V 85kW Z16XER Enjoy 7/2009 sedan
+ Sada Enjoy Plus, Metalická barva, Rádio CD30 MP3 - 7repro, Přední mlhová světla, Ráfky z lehkých sliltin, Palubní počítač, Tempomat, ....

+ Sada Enjoy Plus, Metalická barva, Rádio CD30 MP3 - 7repro, Přední mlhová světla, Ráfky z lehkých sliltin, Palubní počítač, Tempomat, ....

Re: velkosť nádrže a presnosť PP
Cau, celkem bezpredmetna diskuse, ale dobre:
ad 1. jestli nechapes cemu sem se smal, tak jeste jednou: smal jsem se tvemu prispevku o deformujici se nadrzi. Myslim, ze z tech 3 vet, co jsem napsal, se to pochopit da.
ad 2. ano, smal jsem se tomu, protoze mi to prislo jako dobrej vtip. Pak sem zjistil, ze to vtip neni a uznal to (coz nemeni nic na tom, ze se tomu divim), to uz pisu ted potreti, tak ti snad dojde, ze tomu vazne verim.
ad 3. o Astre jsem nenapsal ani slovo. Ze to u ni je reseno jinak, stalo v tvym prvnim prispevku (presne jak pises) a vubec jsem na to nereagoval. Dukaz, ze jsem to nevztahoval k Astre jsem uvedl ve vete: "Wow, ještě že nejezdíme Vectrou B..."
ad 1. jestli nechapes cemu sem se smal, tak jeste jednou: smal jsem se tvemu prispevku o deformujici se nadrzi. Myslim, ze z tech 3 vet, co jsem napsal, se to pochopit da.
ad 2. ano, smal jsem se tomu, protoze mi to prislo jako dobrej vtip. Pak sem zjistil, ze to vtip neni a uznal to (coz nemeni nic na tom, ze se tomu divim), to uz pisu ted potreti, tak ti snad dojde, ze tomu vazne verim.
ad 3. o Astre jsem nenapsal ani slovo. Ze to u ni je reseno jinak, stalo v tvym prvnim prispevku (presne jak pises) a vubec jsem na to nereagoval. Dukaz, ze jsem to nevztahoval k Astre jsem uvedl ve vete: "Wow, ještě že nejezdíme Vectrou B..."
Re: velkosť nádrže a presnosť PP
kazde jedno auto co bolo v nasej rodine sme takto tankovali(Felicia,Astra G 1,4 16V a aj terajsia 1.7CDTi) vzdy po prvom cvaknuti sa zmestil este liter.Ani jedno z tych aut nebolo sluzobne vsetky sukromne.Vsetky tie auta dnes este jazdia-felicia ma 13rokov astra G ma 11 a terajsia astra ma 5.Nikto sa nestazoval na zmensenu nadrz,na nic podobne ako ty vravis.(nase auta sa nepredavali cudzim ale znamim ludom[kamaratom] kedze je o tie auta postarane dovolim si povedat viac ako o tvoje-ked uz davame urazky)Takze mravokarne poucenia si nechaj niekde v sufliku a nie pre mnaMrMarian píše:To Vladdo: Na sluzobnom si rob co chces ... ale neodporucaj voloviny nam ostatnym, ale na druhej strane je to na kazdom znas ako si setri svojho milacka ...
pekny den
Astra H, 1.7 CDTi
- MrMarian
- Příspěvky: 246
- Registrován: 15 črc 2009, 08:13
- Bydliště: Juzne cechy / Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Re: velkosť nádrže a presnosť PP
Zdravim,
Suhlasim ze je to diskusia o nicom ...
To corsaczek: Ak by si hned veril ze sa to moze stat (a nebral by si to ako vtip) tak by tato diskusia nemusela byt o nicom ... Staci ak uznas ze aj ten druhy moze mat pravdu i ked sa ti to nezda ... a o tom nevies ...
To Vladdo: Do Vectry sa zmestilo este 5 litrov ... a kvoli tomu som to robil ... kvoli litru by som sa na to vyprdl ... a kvoli tym 5 litrom sa deformovala nadrz ... Vychadzal som z toho ze na Astre je to podobne riesene ako na Vectre a tam bol / je problem s preplnovanim nadrze... ale to si si asi hned precital ... a hned som napisal ... "ak je to inak potom sorry" ...
Moje doporucenie je stale rovnake ... naplnovat len dovtedy kym pistol prvy krat necvakne a to zdovodov:
1. jeden liter ti aj tak nepomoze (ako pise Vladdo - "vzdy po prvom cvaknuti sa zmestil este liter")
2. aj u Astry mas nadobku s aktivnym uhlim ktora sa ti moze upchat a mozes mat opacny problem - nie podtlak ale pretlak ked sa ti napr. zohreje okolie a benzin zvetci svoj objem ...a tym padom aj tlak ... (preto niektore auta je pekne citit v lete benzinom ... nefunguje im fiter s aktivnym uhlim ... )
Uz sa ale rozpisovat nebudem ... lebo aj tak to nepadne na urodnu podu ... a najdu sa ludia ktory spochybnia vsetko co kto sen napise len preto lebo o tom nevedeli...
Prajem pekny den.
M.
Suhlasim ze je to diskusia o nicom ...
To corsaczek: Ak by si hned veril ze sa to moze stat (a nebral by si to ako vtip) tak by tato diskusia nemusela byt o nicom ... Staci ak uznas ze aj ten druhy moze mat pravdu i ked sa ti to nezda ... a o tom nevies ...
To Vladdo: Do Vectry sa zmestilo este 5 litrov ... a kvoli tomu som to robil ... kvoli litru by som sa na to vyprdl ... a kvoli tym 5 litrom sa deformovala nadrz ... Vychadzal som z toho ze na Astre je to podobne riesene ako na Vectre a tam bol / je problem s preplnovanim nadrze... ale to si si asi hned precital ... a hned som napisal ... "ak je to inak potom sorry" ...
Moje doporucenie je stale rovnake ... naplnovat len dovtedy kym pistol prvy krat necvakne a to zdovodov:
1. jeden liter ti aj tak nepomoze (ako pise Vladdo - "vzdy po prvom cvaknuti sa zmestil este liter")
2. aj u Astry mas nadobku s aktivnym uhlim ktora sa ti moze upchat a mozes mat opacny problem - nie podtlak ale pretlak ked sa ti napr. zohreje okolie a benzin zvetci svoj objem ...a tym padom aj tlak ... (preto niektore auta je pekne citit v lete benzinom ... nefunguje im fiter s aktivnym uhlim ... )
Uz sa ale rozpisovat nebudem ... lebo aj tak to nepadne na urodnu podu ... a najdu sa ludia ktory spochybnia vsetko co kto sen napise len preto lebo o tom nevedeli...
Prajem pekny den.
M.
Opel Astra H 1.6 16V 85kW Z16XER Enjoy 7/2009 sedan
+ Sada Enjoy Plus, Metalická barva, Rádio CD30 MP3 - 7repro, Přední mlhová světla, Ráfky z lehkých sliltin, Palubní počítač, Tempomat, ....

+ Sada Enjoy Plus, Metalická barva, Rádio CD30 MP3 - 7repro, Přední mlhová světla, Ráfky z lehkých sliltin, Palubní počítač, Tempomat, ....

Re: velkosť nádrže a presnosť PP
ja kdyz vyjedu nadrz na range 0, tak obvykle tankuju okolo 47l.
Nedavno jsem vyjel nadrz uplne a jeste jsem chvili jezdil, ikdyz i v servisnim menu byl stav nadrze 0l a stejne jsem tankoval 48l. To potvrzuje moji teorii, kterou jsem tu uz drive psal, tj. Astra ma do 52l skrytou rezervu cca 4-5l s kterou nepocita ani palubni pocitac v servisnim menu.
A ted bych se pridal do diskuse jestli cpat nadrz co nejvice, nebo ne. Osobne tankuju na prvni vycvaknuti a vic tam necpu. Nevidim duvod, proc se tam snazit natankovat o dva litry navic.
O moznych problemech pokud to tak delate jsem slysel uz vicekrat a nevim co je na tom pravdy. Obecne jsem slysel 3 teorie.
Theory 1) U napuste do nadrze byva zavzdusnovaci hadicka, ktera se stara o to, aby nevznikal pri vyprazdnovani nadrze podtlak. Velky podtlak v nadrzi muze pusobit az tak, ze ma palivove cerpadlo problem utlacit palivo do motoru. Pokud tankujete az po hrdlo, tak se muze palivo dostat az do teto zavzdusnovaci soustavy a ta pak nefunguje.
K tomu muzu dodat, ze kdysi tusim u Ziguliku takova hadicka skutecne byvala. Taky jeden kamarad mel kuriozni poruchu auta (nevim co to bylo zac), ze kdyz uz mel malo v nadri, tak mu to chcipalo. Kdyz pak dosel vytocit uzaver nadrze, tak to zasycelo a pak mu to normalne jelo.
Theory 2) Zminovany uhlikovy filtr. Slysel jsem to od kolegy, kteremu byl dlouho citit benzin v aute (nejaky starsi opel). Kdyz pak byl v servise, tak mu tam pry cosi menili u nadrze a technik mu pak pry rekl, ze ma tankovat jen na prvni cvaknuti.
Theory 3) Nekdo me tvrdil, ze snad Fabie? ma jakesi "mechy" na stenach nadrze, ktere vyrovnavaji tlaky a tlumi narazy a tem pry preplnovani nadrze nedela dobre.
Jak rikam, nevim co je pravdy ani na jedne z nich.
Nedavno jsem vyjel nadrz uplne a jeste jsem chvili jezdil, ikdyz i v servisnim menu byl stav nadrze 0l a stejne jsem tankoval 48l. To potvrzuje moji teorii, kterou jsem tu uz drive psal, tj. Astra ma do 52l skrytou rezervu cca 4-5l s kterou nepocita ani palubni pocitac v servisnim menu.
A ted bych se pridal do diskuse jestli cpat nadrz co nejvice, nebo ne. Osobne tankuju na prvni vycvaknuti a vic tam necpu. Nevidim duvod, proc se tam snazit natankovat o dva litry navic.
O moznych problemech pokud to tak delate jsem slysel uz vicekrat a nevim co je na tom pravdy. Obecne jsem slysel 3 teorie.
Theory 1) U napuste do nadrze byva zavzdusnovaci hadicka, ktera se stara o to, aby nevznikal pri vyprazdnovani nadrze podtlak. Velky podtlak v nadrzi muze pusobit az tak, ze ma palivove cerpadlo problem utlacit palivo do motoru. Pokud tankujete az po hrdlo, tak se muze palivo dostat az do teto zavzdusnovaci soustavy a ta pak nefunguje.
K tomu muzu dodat, ze kdysi tusim u Ziguliku takova hadicka skutecne byvala. Taky jeden kamarad mel kuriozni poruchu auta (nevim co to bylo zac), ze kdyz uz mel malo v nadri, tak mu to chcipalo. Kdyz pak dosel vytocit uzaver nadrze, tak to zasycelo a pak mu to normalne jelo.
Theory 2) Zminovany uhlikovy filtr. Slysel jsem to od kolegy, kteremu byl dlouho citit benzin v aute (nejaky starsi opel). Kdyz pak byl v servise, tak mu tam pry cosi menili u nadrze a technik mu pak pry rekl, ze ma tankovat jen na prvni cvaknuti.
Theory 3) Nekdo me tvrdil, ze snad Fabie? ma jakesi "mechy" na stenach nadrze, ktere vyrovnavaji tlaky a tlumi narazy a tem pry preplnovani nadrze nedela dobre.
Jak rikam, nevim co je pravdy ani na jedne z nich.
Re: velkosť nádrže a presnosť PP
u nas sa nikdy nevyjazdila nadrz tak aby ukazoval PC 0
najmenej bolo 49km tusim,a to tam voslo 51litrov vtedy...
najmenej bolo 49km tusim,a to tam voslo 51litrov vtedy...
Astra H, 1.7 CDTi
Re: velkosť nádrže a presnosť PP
Ahoj všem.Jsem čerstvým vlastníkem OPEL ASTRA H 1.9CDTI 88Kw.
Když sem kupoval, cca 1 měsíc
: RANGE 40 km - dotankoval jsem 50 litru uplne doplna
před prvním nastartováním jsem nuloval BC a stav kilometru na budíku.
Jezdím denně 30km do práce a zpět. Je to cesta se změnou nadmořské výšky 500m. Start 712m.n.m.- cíl 221 m.n.m. a zpět.
Během cesty nějaká vesnice + jedenkrát přes celé mesto. 2 uplné zastávky během cesty (vypnutý motor).
Vyjezdil jsem celou nádrž. BC ukazoval dojezd 70 km. Stav byl následující:
Počet ujetých kilometrů na budíku : 780km
Počet ujetých kilometrů na BC: 839km
spotřebované palivo: 41,8l
průměr:5,3
Dojel sem k benzince: natankoval 47,6l paliva zase uplně do plna. Z toho sem byl jelen uplně.
Nicméně sem se nenechal odradit a zkusil test znovu.
Tentokrát seděl správně počet ujetých km na budíky a BC. Ale situace se spotřebovaným množstvím paliva se opakovala.
najeto 789km , spotřebované palivo 41,8l ,spotřeba 5,5 - ve skutečnosti jsem dotankoval 47,9l nafty.
Mezi "reálem" a BC je rozdíl asi 6 litrů nafty.Což už si myslím je celkem hodně. V konečné hodnotě to dělá spotřebu o 0,5l vyšší.
S hrůzou čekám na výsledek 3. vyjeté nádrže. Co mě ten "hajsák" zase připraví.
P.S: Na studený motor naskočí ikonka "autičko s kličkem" a cca po 1-3 minutách vždy zmizí a už se během jizdy neobjeví.
Je to v pořádku??
Co s tím BC? Nejdem to nějak přenastavit?? Díky moc nový člen Peťan
Když sem kupoval, cca 1 měsíc
: RANGE 40 km - dotankoval jsem 50 litru uplne doplna
před prvním nastartováním jsem nuloval BC a stav kilometru na budíku.
Jezdím denně 30km do práce a zpět. Je to cesta se změnou nadmořské výšky 500m. Start 712m.n.m.- cíl 221 m.n.m. a zpět.
Během cesty nějaká vesnice + jedenkrát přes celé mesto. 2 uplné zastávky během cesty (vypnutý motor).
Vyjezdil jsem celou nádrž. BC ukazoval dojezd 70 km. Stav byl následující:
Počet ujetých kilometrů na budíku : 780km
Počet ujetých kilometrů na BC: 839km
spotřebované palivo: 41,8l
průměr:5,3
Dojel sem k benzince: natankoval 47,6l paliva zase uplně do plna. Z toho sem byl jelen uplně.
Nicméně sem se nenechal odradit a zkusil test znovu.
Tentokrát seděl správně počet ujetých km na budíky a BC. Ale situace se spotřebovaným množstvím paliva se opakovala.
najeto 789km , spotřebované palivo 41,8l ,spotřeba 5,5 - ve skutečnosti jsem dotankoval 47,9l nafty.
Mezi "reálem" a BC je rozdíl asi 6 litrů nafty.Což už si myslím je celkem hodně. V konečné hodnotě to dělá spotřebu o 0,5l vyšší.
S hrůzou čekám na výsledek 3. vyjeté nádrže. Co mě ten "hajsák" zase připraví.
P.S: Na studený motor naskočí ikonka "autičko s kličkem" a cca po 1-3 minutách vždy zmizí a už se během jizdy neobjeví.
Je to v pořádku??
Co s tím BC? Nejdem to nějak přenastavit?? Díky moc nový člen Peťan
Re: velkosť nádrže a presnosť PP
zdar tak jsem na tom zcela stejně jako ty mám i stejný typ Astry, rozdíl 0,5l. Až na to že jezsím po měste a píše mi to průměr 6,1 a skutečný je cca 6,7. BC i palubní display mi píše stejné km jen Bcn napíše že mi to sežralo 30 litrů a já tankuju 45.petan007 píše:Ahoj všem.Jsem čerstvým vlastníkem OPEL ASTRA H 1.9CDTI 88Kw.
Když sem kupoval, cca 1 měsíc
: RANGE 40 km - dotankoval jsem 50 litru uplne doplna
před prvním nastartováním jsem nuloval BC a stav kilometru na budíku.
Jezdím denně 30km do práce a zpět. Je to cesta se změnou nadmořské výšky 500m. Start 712m.n.m.- cíl 221 m.n.m. a zpět.
Během cesty nějaká vesnice + jedenkrát přes celé mesto. 2 uplné zastávky během cesty (vypnutý motor).
Vyjezdil jsem celou nádrž. BC ukazoval dojezd 70 km. Stav byl následující:
Počet ujetých kilometrů na budíku : 780km
Počet ujetých kilometrů na BC: 839km
spotřebované palivo: 41,8l
průměr:5,3
Dojel sem k benzince: natankoval 47,6l paliva zase uplně do plna. Z toho sem byl jelen uplně.
Nicméně sem se nenechal odradit a zkusil test znovu.
Tentokrát seděl správně počet ujetých km na budíky a BC. Ale situace se spotřebovaným množstvím paliva se opakovala.
najeto 789km , spotřebované palivo 41,8l ,spotřeba 5,5 - ve skutečnosti jsem dotankoval 47,9l nafty.
Mezi "reálem" a BC je rozdíl asi 6 litrů nafty.Což už si myslím je celkem hodně. V konečné hodnotě to dělá spotřebu o 0,5l vyšší.
S hrůzou čekám na výsledek 3. vyjeté nádrže. Co mě ten "hajsák" zase připraví.
P.S: Na studený motor naskočí ikonka "autičko s kličkem" a cca po 1-3 minutách vždy zmizí a už se během jizdy neobjeví.
Je to v pořádku??
Co s tím BC? Nejdem to nějak přenastavit?? Díky moc nový člen Peťan
ale už jsem si zvyknul. jinak to RomanK umí nastavit přesněji.
Kawasaki Meanstreak VN 1500 rv.2005
Opel Astra H 1,9 cdti rv.2006
Opel Astra H 1,9 cdti rv.2006
Re: velkosť nádrže a presnosť PP
No moje zkusenost je, ze i pri dojezdu 0km taknkuju do prvniho vycvaknuti cca 47l. Vic tam nedostanu. Pokud tankujete pri zbyvajicim dojezdu 50-70km skoro 50l, tak se me to zda divne. Astra ma skutecny obsah nadrze 52l a cca 4-5l skryva i pred pocitacem. Tankujete jen do prvniho cvaknuti, nebo tam opakovane tlacite az po plne hrdlo? To muze delat i 2-3 l navic.
U jake pumpy tankujete? Je to nejaka duveryhodna, nebo nejaka mistni mala? Ono totiz dokud k nekterym benzinkam neprijedete s autem s palubnim PC, tak se treba ani nedozvite jak vas tam obiraj. Znamej tohle taky nejdriv nechapal, az nakonec dojel k te benzine s 10l kanystrem a natakoval do nej 12l
U jake pumpy tankujete? Je to nejaka duveryhodna, nebo nejaka mistni mala? Ono totiz dokud k nekterym benzinkam neprijedete s autem s palubnim PC, tak se treba ani nedozvite jak vas tam obiraj. Znamej tohle taky nejdriv nechapal, az nakonec dojel k te benzine s 10l kanystrem a natakoval do nej 12l

Naposledy upravil(a) x-father dne 26 říj 2009, 11:45, celkem upraveno 1 x.