Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
takže pokud jsem to dobře pochopil tak když s tím budu jezdit a lambdy jsou v pohodě tak to časem zmizí?
Miluji svou vodní dýmečku...jedna z mála žen, na které bych nedal v životě dopustit.Nikdy mě nepodvede, nehádám se s ní.. Jen někdy škoda, že kouřím já jí a né ona mě!
- Reklama
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ano přechodová chyba je uložena v ECU (řídící jednotka motoru) a zůstane načtena v diagnostice, pokud se stejná chyba nevyskytne v následujících 40ti teplých startech tak se automaticky smaže. Pozor kontrolky poruch (autíčko s klíčkem a motoru-emise) zůstanou u přechodových chyb zhaslé.kulisek91 píše:takže pokud jsem to dobře pochopil tak když s tím budu jezdit a lambdy jsou v pohodě tak to časem zmizí?
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
děkuji stane za vysvětlení ![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Miluji svou vodní dýmečku...jedna z mála žen, na které bych nedal v životě dopustit.Nikdy mě nepodvede, nehádám se s ní.. Jen někdy škoda, že kouřím já jí a né ona mě!
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Rozsvietila sa mi kontrolka servisu a cez diagnostiku brzda+plyn som prečítal kódy ECN 052005 a ECN 068302. Mám Zafira 1.7CDTI 81kW, motor A17DTJ, r.v. 2011, cca 120tis. km. Kód 052005 sa na tomto fóre nenachádza, 068302 poukazuje na žhaviace sviečky. Pri -9° som naštartoval v pohode, kontrolka žhavenia sa rozsvietila na cca 5 sekúnd, potom zhasla, naštartoval som a viac nesvietila. Auto ide bez problémov. Čo to môže byť? Cez bluetooth diagnostiku v USB som neprečítal žiadnu chybu. Auto som nedávno kúpil a najazdil som cca 1000km.
Pred cca týždňom kontrolka servisu svietila tiež, vtedy som cez bluetooth prečítal kód P0100 (MAF senzor). Postup brzda+plyn som vtedy ešte nepoznal. Chybu som vymazal a viac sa neobjavila... Neviem, čo tieto dve môžu spolu súvisieť.
Ďakujem vopred za rady.
Pred cca týždňom kontrolka servisu svietila tiež, vtedy som cez bluetooth prečítal kód P0100 (MAF senzor). Postup brzda+plyn som vtedy ešte nepoznal. Chybu som vymazal a viac sa neobjavila... Neviem, čo tieto dve môžu spolu súvisieť.
Ďakujem vopred za rady.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Chyba P0520 Rozsah/funkčnost obvodu snímače/spínače tlaku motorového oleje.
Chyba P0683 Obecná chyba žhavící zařízení
Chyba P0683 Obecná chyba žhavící zařízení
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ahoj všem,
Chtěl jsem zeptat ohledně problémů na mé astře. Mám Astru H s motorem Z16XEP a přestavbou na LPG. Vím že tahle kombinace není úplně ideální, ale co už teď.
Problém se kterým se potýkám je svítící kontrolka emisí a chybové kódy 161450, 15505A, 112052, 031400, 030400, 030300, 030200, 030100, 117152,
Některé chyby jsem dohledal co to znamená. Problém s imobilizérem (občas se mi po vložení a otočení klíčem rozbliká autíčko s klíčem a nejde nastartovat po vytažení klíče a opakování je to bez problémů) pak tam jsou chyby spalování postupně ve všech válcích. Tyhle chyby se objeví zároveň s rozsvícením kontrolky emisí a jen při jízdě na plyn. Předpokládám, tedy chybně seřízený plyn. Bohužel firma co to montovala si s tím ještě nedokázala poradit, přestože jsem jim auto dával už 3x na reklamaci. No a pak tam jsou chyby plynového pedálu a škrtící klapky? Nevím jestli jsem to našel dobře. Čím by mohlo být způsobené tohle? Můžou s tím souviset i chyby spalování? Děkuji moc za případné rady.
Bluzkodej
Chtěl jsem zeptat ohledně problémů na mé astře. Mám Astru H s motorem Z16XEP a přestavbou na LPG. Vím že tahle kombinace není úplně ideální, ale co už teď.
Problém se kterým se potýkám je svítící kontrolka emisí a chybové kódy 161450, 15505A, 112052, 031400, 030400, 030300, 030200, 030100, 117152,
Některé chyby jsem dohledal co to znamená. Problém s imobilizérem (občas se mi po vložení a otočení klíčem rozbliká autíčko s klíčem a nejde nastartovat po vytažení klíče a opakování je to bez problémů) pak tam jsou chyby spalování postupně ve všech válcích. Tyhle chyby se objeví zároveň s rozsvícením kontrolky emisí a jen při jízdě na plyn. Předpokládám, tedy chybně seřízený plyn. Bohužel firma co to montovala si s tím ještě nedokázala poradit, přestože jsem jim auto dával už 3x na reklamaci. No a pak tam jsou chyby plynového pedálu a škrtící klapky? Nevím jestli jsem to našel dobře. Čím by mohlo být způsobené tohle? Můžou s tím souviset i chyby spalování? Děkuji moc za případné rady.
Bluzkodej
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Popis chybových kódů:
P 1614 Nesprávný klíč nebo signál immobilizeru
P 1550 Nouzový režim elektronické řízení škrtícího ventilu - regulace výkonu
Řídící přístroj rozezná všeobecnou chybu přijatelnosti snímače postavení polohy pedálu
P 1120 Snímač pedálu 1 poloha,
Řídicí modul motoru ECM napájí samostatný 5 V referenční obvod a referenční obvod nízký pro každý ze snímačů APP.
Napětí signálu ze snímače APP 1 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 1.0 V v klidové poloze na cca. 4 V v plně sešlápnuté poloze.
Napětí signálu ze snímače APP 2 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 0.5 V v klidové poloze na cca 2 V v plně sešlápnuté poloze.
P 1120 Může také ale někdy znamenat jinou závadu, že CAN (sběrnice) není komunikace s ECM (ŘJ motoru), většinou se projeví při manipulaci (vyndání) přístroje v diagnostické zásuvce
při zapnutém zapalování, před uspáním komponentů. Vždy je nutné nejdříve vypnout zapalování a chvíli počkat, potom teprve manipulovat s diagnostickou zástrčkou.
P 0301 - 0302 - 0303 - 0304 Nedokonalé spalování válců 1,2,3,4
P 0314 - Nedokonalé spalování ve válci
P 1171 - Regulace směsi - motor pod zatížením / velmi chudá směs
Jelikož se závada projevuje pouze při jízdě na plyn, tak to vypadá že snímač pedálu bude v pořádku a závada bude asi v přívodu plynu.
P 1614 Nesprávný klíč nebo signál immobilizeru
P 1550 Nouzový režim elektronické řízení škrtícího ventilu - regulace výkonu
Řídící přístroj rozezná všeobecnou chybu přijatelnosti snímače postavení polohy pedálu
P 1120 Snímač pedálu 1 poloha,
Řídicí modul motoru ECM napájí samostatný 5 V referenční obvod a referenční obvod nízký pro každý ze snímačů APP.
Napětí signálu ze snímače APP 1 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 1.0 V v klidové poloze na cca. 4 V v plně sešlápnuté poloze.
Napětí signálu ze snímače APP 2 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 0.5 V v klidové poloze na cca 2 V v plně sešlápnuté poloze.
P 1120 Může také ale někdy znamenat jinou závadu, že CAN (sběrnice) není komunikace s ECM (ŘJ motoru), většinou se projeví při manipulaci (vyndání) přístroje v diagnostické zásuvce
při zapnutém zapalování, před uspáním komponentů. Vždy je nutné nejdříve vypnout zapalování a chvíli počkat, potom teprve manipulovat s diagnostickou zástrčkou.
P 0301 - 0302 - 0303 - 0304 Nedokonalé spalování válců 1,2,3,4
P 0314 - Nedokonalé spalování ve válci
P 1171 - Regulace směsi - motor pod zatížením / velmi chudá směs
Jelikož se závada projevuje pouze při jízdě na plyn, tak to vypadá že snímač pedálu bude v pořádku a závada bude asi v přívodu plynu.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Díky moc za vyčerpávající odpověď obrátím se tedy znovu na dodavatele který mi zástavbu dělal, aby to konečně seřídil pořádně.
Blůžkoděj
Blůžkoděj
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Zdravim
Dnes po příjezdu na pumpu a dotankování my nezhasla kontrolka řízení emisí ten žlutý nesmysl
a vyskakuje my tam chyba ECM 04005A auto jede uplně normálně.Jen při odjezdu jsem startoval dřív než zhasly kontrolky prostě jsem to uspěchal a tahle už zůstala svitit.
víte prosim co je to za chybu
Díky moc za radu
Opel Astra H 1,9CDTI 74kw rok2007
Dnes po příjezdu na pumpu a dotankování my nezhasla kontrolka řízení emisí ten žlutý nesmysl
a vyskakuje my tam chyba ECM 04005A auto jede uplně normálně.Jen při odjezdu jsem startoval dřív než zhasly kontrolky prostě jsem to uspěchal a tahle už zůstala svitit.
víte prosim co je to za chybu
Díky moc za radu
Opel Astra H 1,9CDTI 74kw rok2007
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Chyba P400 - Obvod recirkulace výfukových plynů EGR
1) Obvod recirkulace spalin rozpojený obvod Zkontroluj pojistku FE26 v motor. prostoru
2) Obvod recirkulace spalin vysoké napětí
3) Obvod recirkulace spalin nízké napětí
4) Detekován nadměrný průtok recirkulace výfukových plynů
5) Detekován nedostatečný průtok recirkulace výfukových plynů
6) Výkonový stupeň ventilu vratného vedení výfukových plynů - vysoká teplota
1) Obvod recirkulace spalin rozpojený obvod Zkontroluj pojistku FE26 v motor. prostoru
2) Obvod recirkulace spalin vysoké napětí
3) Obvod recirkulace spalin nízké napětí
4) Detekován nadměrný průtok recirkulace výfukových plynů
5) Detekován nedostatečný průtok recirkulace výfukových plynů
6) Výkonový stupeň ventilu vratného vedení výfukových plynů - vysoká teplota
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993