Stránka 3 z 4

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 23 úno 2012, 10:01
od bonetus
Přesně tuhle sem kupoval v Oplu za 400,- a před půl rokem sem měnil ještě jednu někde u turba,ta stála 125,-
A to je jediný co za rok/24tkm odešlo-pro mně dobrý.

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 23 úno 2012, 10:56
od ice1975
KvetoshK píše:Tak a co ta to?
Ta co chybí vede nahoru do EGR chladiče.

jo. to je přesně ona. víš kat. číslo?

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 23 úno 2012, 11:16
od KvetoshK
Číslo nevím :( ale je to pozice 17 co posílal Frydex ne?

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 23 úno 2012, 11:40
od ice1975
KvetoshK píše:Číslo nevím :( ale je to pozice 17 co posílal Frydex ne?
hmm....vypadá to, že je to ona...

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 23 úno 2012, 18:58
od Frydex
17 - 97300149 - 63 36 084 HADICE, OBTOK TERMOSTATU Cena Opel -
Kód dílu 6336084
Název dílu 0-HADICE
Cena bez DPH 296,5 Kč
Cena s DPH 355,8 Kč
DPH 20.0 %

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 02 dub 2014, 21:44
od petrusek
Nedávno dodělávaný checkcontrol mi pravděpodobně zachránil motor. Po několikerém dolévání jsem nakonec takhle dojel k Romanovi...
Obraz0179_m.jpg
Kromě zmiňované 6336084 šla na výměnu i 650596 - jedna byla děravá a druhá by byla každou chvíli taky.

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 03 pro 2015, 09:17
od milos
Zdravím,
může mi prosím někdo ze znalých identifikovat hadice 1 a 2 na této fotce?

Díky ;)

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 03 pro 2015, 21:11
od KvetoshK
Mohla by to být pozice č.23 6818574
http://www.partsbase.org/opel/astra-h-2 ... l-engines/
Je to komplet všechny tří hadice+plastové T

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 04 pro 2015, 06:28
od milos
KvetoshK: Děkuji, je to přesně tak, jak píšeš :)
Už ji má i Vojta na eshopu ;)

Re: Praskání hadic chlazení

Napsal: 04 pro 2015, 10:05
od vojta
přesně tak, včera sem na eshop přidal většinu hadic na Z17DTH

http://www.opelmarket.cz/vyhledavani.ht ... ice+z17dth

jinak bych doporučil držet se správně zředěné originální chladící kapaliny, praskání hadic totiž může způsobit naleptání v místě napojení způsobené nevhodnou chladící kapalinou (nebo nevhodně naředěnou)