problémy se startováním

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Uživatelský avatar
Rado77
Příspěvky: 84
Registrován: 11 zář 2008, 22:22
Bydliště: Bratislava II

Re: problémy se startováním

Příspěvek od Rado77 » 01 říj 2008, 12:40

Jasne ! Sak na bateriu v kluci sme zabudli ! Tam moze byt zrada ! Druhym klucom to ide, takze IMO v aute je OK.
Astra H 1,6 16V kombi

Reklama
 

Uživatelský avatar
Rado77
Příspěvky: 84
Registrován: 11 zář 2008, 22:22
Bydliště: Bratislava II

Re: problémy se startováním

Příspěvek od Rado77 » 03 říj 2008, 09:21

A dalsiu halusku som zazil - ked dam kluc do polohy 1, svietia vsetky kontrolky. Potom vecsina z nich zhasne, ale zopar ich ostava svietit. Ked je posahana komunikacia IMO kluc - RJ, tak kontrolka blika. Ale ked stihnem nastartovat este vo faze 1, ked svietia vsetky kontrolky (co aj take 2 sekundy trva kym to zhasne), tak auto normalka nabehne :) Proste pichnem kluc a ihned nastartujem, bez cakania na inicializaciu a pohasnutie kontroliek. Asi to nieje celkom OK riesenie, ale startovat mi takto ide vzdy :)
Astra H 1,6 16V kombi

Uživatelský avatar
martas
Příspěvky: 54
Registrován: 24 zář 2008, 08:03

Re: problémy se startováním

Příspěvek od martas » 19 říj 2008, 08:50

Mě to taky takhle funguje,když čekám až zhasnou kontrolky,tak se motor protáčí déle a někdy i nenastartuji,ale když otočím klíčem hned a to i když stojí auto několik dní v klidu,tak to chytne na drc..Je to fakt zajímavé,ale takhle mi to taky funguje vždy :)

v.havrla
Příspěvky: 10
Registrován: 22 pro 2011, 20:53

Re: problémy se startováním

Příspěvek od v.havrla » 28 pro 2011, 13:12

zdarec ja mnel ten samej problem a hle byli to vstriky neudrzeli tlak a prokapavali a taky sem nemohl kolikrat nastartovat taky to vypadalo ze pada nekde nafta

alein
Příspěvky: 7
Registrován: 31 kvě 2011, 21:33

Re: problémy se startováním

Příspěvek od alein » 05 led 2012, 00:00

Zdravím, mám také problém se startováním. Mám Zafiru B 1.9D 88KW. Má ji již dva roky, po problémech s agr ventilem, který se mi nakonec podařilo vyčistit, se objevil problém se startem. Ráno normálně auto nastartuje, avšak když někde jedu, zastavím a přijdu k autu tak po hodině či dvou, nejde nastartovat. Nakonec to vždy naskočí, ale tak na desátý pokus. Pak už to zase startuje normálně. Problém nastává jen tehdy, když auto stojí 1-2h po jízdě. Neměl jste někdo podobný problém?

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy se startováním

Příspěvek od Oťas » 05 led 2012, 06:05

Možná padá nafta....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

alein
Příspěvky: 7
Registrován: 31 kvě 2011, 21:33

Re: problémy se startováním

Příspěvek od alein » 05 led 2012, 14:12

spis mi to pripada, ze se to stane, kdyz poklesne teplota motoru, ale jeste nezapne zhaveni. Neda se nekde nastavit, aby zhaveni probihalo i za vyssi teploty?

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy se startováním

Příspěvek od Oťas » 05 led 2012, 14:31

Při těchto teplotách to musí chytit i bez žhavení.
Ráno startuju jak s benzíňákem......přijdu otočím klíčkem, 3x se převalí motor a jedu. Žádný žhavení.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

alein
Příspěvky: 7
Registrován: 31 kvě 2011, 21:33

Re: problémy se startováním

Příspěvek od alein » 05 led 2012, 22:47

Normální to jistě není, ale jestli je motor při 170 tisících (na budíku) už tak dorasovanej (komprese,vstřiky), tak by to mohlo pomoct. Když problikne žhavení, tak to vždy naskočí.

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy se startováním

Příspěvek od RomanK » 05 led 2012, 23:50

Oťas píše:Možná padá nafta....
U auta, které má podávací čerpadlo v nádrži a to natlačí po otočení klíčku naftu až ke vstřiku je to dost nemožné.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Odpovědět