Problémy se startováním vždy po 250 km
Problémy se startováním vždy po 250 km
Zdravím,
mám problém a netuším o co může jít (mechanici v okolí jsou na tom stejně). Právě jsem koupil Astru H Caravan, nafta, rv. konec 2004 , 1,9 CDTI - dle TP motor Z19DTH, ale 88 kW (podle autorizovaného servisu takový motor neexistuje a prostě mám chybu v TP - výkon by měl být 110kW - což si člověk asi nebude stěžovat, že?). Nemám všemi "oblíbený" filtr pevných částic. Auto v pohodě, při koupi diagnostika v autorizovaném servise - chyba u žhavičky, prý před zimou vyměnit. Jenomže, ujel jsem cca 250 km, přijedu do práce a už jsem z ní neodjel. Auto po nastartování nešlo do otáček, z výfuku tmavý kouř, maximálně jsem mohl popojíždět se spojkou. Odtáhl jsem to do servisu (kde dělali právě předtím diagnostiku) - výsledek výměna všech žhaviček a relé (údajně seplo všechny žhavičky a vypálilo je, či co). Ok auto jede, není co řešit. Ale ujedu dalších 250 km a auto po nastartování stejné problémy. Poučen od mechanika - nech to zahřát aspoň s tím dojedeš, pomaličku popojíždím přes spojku (auto opět nejde vůbec do otáček max cca 1300, tmavý kouř z výfuku). Po cca 30 vteřinách jako by se nic nestalo, auto v pohodě jde do otáček, má tah jako předtím, z výfuku nic viditelného. Během dalších dnů žádný problém, auto jezdilo, startovalo v pohodě. Přišlo však dalších 250 km a auto udělalo to samé. Po chvíli opět jako by nic. Na palubní desce nesvítí nic navíc, vše ok. Po nastartování vše zhasíná jak má.
Netušíte co by s tím mohlo být? Je mi divné, že to udělá vždy po ujetí právě té vzdálenosti cca 250 km.
Díky
mám problém a netuším o co může jít (mechanici v okolí jsou na tom stejně). Právě jsem koupil Astru H Caravan, nafta, rv. konec 2004 , 1,9 CDTI - dle TP motor Z19DTH, ale 88 kW (podle autorizovaného servisu takový motor neexistuje a prostě mám chybu v TP - výkon by měl být 110kW - což si člověk asi nebude stěžovat, že?). Nemám všemi "oblíbený" filtr pevných částic. Auto v pohodě, při koupi diagnostika v autorizovaném servise - chyba u žhavičky, prý před zimou vyměnit. Jenomže, ujel jsem cca 250 km, přijedu do práce a už jsem z ní neodjel. Auto po nastartování nešlo do otáček, z výfuku tmavý kouř, maximálně jsem mohl popojíždět se spojkou. Odtáhl jsem to do servisu (kde dělali právě předtím diagnostiku) - výsledek výměna všech žhaviček a relé (údajně seplo všechny žhavičky a vypálilo je, či co). Ok auto jede, není co řešit. Ale ujedu dalších 250 km a auto po nastartování stejné problémy. Poučen od mechanika - nech to zahřát aspoň s tím dojedeš, pomaličku popojíždím přes spojku (auto opět nejde vůbec do otáček max cca 1300, tmavý kouř z výfuku). Po cca 30 vteřinách jako by se nic nestalo, auto v pohodě jde do otáček, má tah jako předtím, z výfuku nic viditelného. Během dalších dnů žádný problém, auto jezdilo, startovalo v pohodě. Přišlo však dalších 250 km a auto udělalo to samé. Po chvíli opět jako by nic. Na palubní desce nesvítí nic navíc, vše ok. Po nastartování vše zhasíná jak má.
Netušíte co by s tím mohlo být? Je mi divné, že to udělá vždy po ujetí právě té vzdálenosti cca 250 km.
Díky
- Reklama
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se startováním vždy po 250 km
Chybu v TP nemas, uz sa to tu myslim riesilo, ze robili jednym casom aj 88 KW Z19DTH!
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: Problémy se startováním vždy po 250 km
přesně tak, ty motory jsou totiž "skoro" stejný
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Problémy se startováním vždy po 250 km
Tak to jste mě teda moc nepotěšili - říkal jsem si, že mám výkonější motor a jak jsem vyzrál na pojišťovny apod.vojta píše:přesně tak, ty motory jsou totiž "skoro" stejný
ale i tak nevíte někdo co by mohl být ten hlavní problém - pravidelné výpadky startování po 250 km? Už mě napadlo, že ten motor byl uzpůsoben na filtr pevných částic a ten vždy v pravidelných cyklech posílá palivo a výkon do tohoto filtru (tak nějak by to mělo fungovat) na vypálení. A i když tam ten filtr není, tak si to prostě udělá - ale to asi nebude ono....
Re: Problémy se startováním vždy po 250 km
Napadá mne varianta, že tam DPF byl a někdo jej "odborně" odstranil. Jestli tam DPF byl, se dá zjistit podle štítku (kouřivost 0,50), nebo podle čísla VIN...
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Problémy se startováním vždy po 250 km
Napadá mě taky pootevřený AGR a po zahřátí dosedne.Už jsem to taky řešil.A ještě škrtící klapka plná oleje z turba/to mi poradil RomanK a měl pravdu /.
Re: Problémy se startováním vždy po 250 km
Díky za radu...ještě dotaz - kolik mě to tak asi bude stát? Ať vím kdy klepnu prasátkodenny píše:Napadá mě taky pootevřený AGR a po zahřátí dosedne.Už jsem to taky řešil.A ještě škrtící klapka plná oleje z turba/to mi poradil RomanK a měl pravdu /.