AGR ventil
Re: AGR ventil
ma nestras, tento problem riesim aj ja, robili ti staticku regeneraciu ? teda, ze pomocou TECH 2 ti vypalia ten PDF filter
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
- Reklama
Re: AGR ventil
Přesně jak jsi popisoval v jiné sekci...škubání, pak rozsvícení oranžového klíčku s autem, tím pádem nouzový režim.A tak dál.Ne, že bych do auta lil nějakou smíchanou naftu z traktoru či co, ale docela mě to žralo.Dělali mi statickou regeneraci...nakonec se jim to podařilo.Zkoušeli i tlaky, vše O.K. Jo, a to mě strašili ještě tím, že když to nepůjde regenerovat, tak bude muset být nový filtr.A cena prý okolo 70 tis...jsem šel do kolen.Jinak ten jakoby starý meřič diferenčního tlaku mám doma a stejně si myslím, že to byla zbytečnost měnit.Problém bude někde jinde.Dle mého názoru to bude ten AGR ventil...bude zasviněný a pak se sekne a hned je chyba na světě.Jinak dík za radu, mrknu na to v pátek, jak dojedu na chalupu a ventil půjde ven na detox...
Opel Astra H, Caravan, 1,9 CDTi, 110kW
Re: AGR ventil
Zdravím, můžete mi někdo dát třeba odkaz, kde je čištění toho ventilu nějak popsáno nebo úplně nejlíp vyfoceno i s popisem?
Mám totiž podobný problém - na přístrojové desce se mi rozsvítí symbol auta s klíčem, auto přestane táhnout a dovolí točit max. 3000 ot./min., po cca 5ti min kontrolka zhasne a zase jde točit. Kolem ale cca 2000 ot. se motor divně škube...
Kdyby jste měl někdo nějaký podobný zkušenosti nebo rady, sem s nimi...
Mám totiž podobný problém - na přístrojové desce se mi rozsvítí symbol auta s klíčem, auto přestane táhnout a dovolí točit max. 3000 ot./min., po cca 5ti min kontrolka zhasne a zase jde točit. Kolem ale cca 2000 ot. se motor divně škube...
Kdyby jste měl někdo nějaký podobný zkušenosti nebo rady, sem s nimi...
Re: AGR ventil
treba vymontovat a nejakym cisticom vycistit, ziadna veda (v prvom rade to musis rozobrat, resp. odmontovat take male sroby, cim to rozdelis na dve casti, mechanicku a elektricku, na tom spoje je tiez vela svinstva ), nestaci len vycistit tu mechanicku cast, ale aj tu elektricku, inak to nebude slapat, to ale hovorim o EGR ventile v mojom aute, ako sa cisti elektricka cast, to neviem, ale vraj to nie je problem, ze vraj to ide v pohode, obrat sa na nejake sikovneho mechanika, resp. autoelektrikara
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Re: AGR ventil
Zdarec, posílám foto agr ventilu, který jsem zdárně vymontoval a vyčistil.Samozřejmě, že jsem odpojil baterii, aby ŘJ neblbla a nehledala ho.Je vidět hned zhora zezadu motoru.Není problém se tam dostat a vytáhnout, otázka 10min.Pak následné vyčištění a znovu projet káru a vypálit ten zbytek sazí.Toť moje poslední zkušenost.honzanun píše:Zdravím, můžete mi někdo dát třeba odkaz, kde je čištění toho ventilu nějak popsáno nebo úplně nejlíp vyfoceno i s popisem?
Mám totiž podobný problém - na přístrojové desce se mi rozsvítí symbol auta s klíčem, auto přestane táhnout a dovolí točit max. 3000 ot./min., po cca 5ti min kontrolka zhasne a zase jde točit. Kolem ale cca 2000 ot. se motor divně škube...
Kdyby jste měl někdo nějaký podobný zkušenosti nebo rady, sem s nimi...
Opel Astra H, Caravan, 1,9 CDTi, 110kW
Re: AGR ventil
skuste sa pozriet este na toto, zaujimave a poucne http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... hlight=egr
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Re: AGR ventil
Pěkně to rozebral... Při dalším čištění to zkusím.
Opel Astra H, Caravan, 1,9 CDTi, 110kW
Re: AGR ventil
to jamborek : a tebe v tedy pomohlo vycistenie len tej jednej casti, lebo mne nie, musel som kupit novy EGR ( vtedy som este nevedel presne ako vycistit tu zvysnu cast ako je to popisane na opelclube.sk )
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Re: AGR ventil
to milans: mohu říct, že od té doby, co jsem vytáhl ten ventil a vyčistil(jen ty 2 části), tak se nic nerozsvítilo.Žádné přepnutí do úsporného režimu apod. Akorát teď budu řešit cukání motoru při studených startech pod nulou. Ale podle mně to spojitost nemá, protože to dělá jen když je pod nulou.(řešil jsem to i v jiném vláknu)
Opel Astra H, Caravan, 1,9 CDTi, 110kW
Re: AGR ventil
to milans: Ještě jak se dívám na ten odkaz, co jsi poslal.Ohledně toho rozebrání EGR ventilu, tak by mně zajímalo, jak vyklepnul ten solenoid, jestli neporušil něco v tom plastovém obalu toho ventilu.Jedna čast je mechanická a druhá elektrická.
Opel Astra H, Caravan, 1,9 CDTi, 110kW