Svíti ABS + nejde ukazovatel rychlosti + cuká se

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
arvlad
Příspěvky: 12
Registrován: 22 úno 2011, 07:05

Re: Svíti ABS + nejde ukazovatel rychlosti + cuká se

Příspěvek od arvlad » 08 úno 2016, 12:58

Ahoj. Mám nějaký problém s ABS. V sobotu se mi během cesty třikrát rozsvítila a zhasla kontrolka ABS. Po zastavení, vypnutí motoru a opětovném nastartování už svítí trvale. Kromě toho mi přestal ukazovat rychloměr, dojezd, průměrná spotřeba i počítadla kilometrů. Motor běží v mírně zvýšených otáčkách. Měřil jsem napětí baterie a je v pořádku. I alternátor dává jak má. Chybová hlášení jsou 210870, 210877, 050056, 05007E, 05007F. To jsou kódy, které ukazují na problémy s komunikací s ABS. Jak vidím, tak podobné případy tu jsou. Může mi někdo poradit, kde obstarat případně novou jednotku ABS, kde jí v autě najdu a na kolik to přijde?

Dík za případné odpovědi.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 08 úno 2016, 13:10

Náboj LP kola a jeho snímač ABS ?
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

arvlad
Příspěvky: 12
Registrován: 22 úno 2011, 07:05

Re: Svíti ABS + nejde ukazovatel rychlosti + cuká se

Příspěvek od arvlad » 08 úno 2016, 15:13

Dík, chystám se prověřit všechny kabely a spoje, ale nevím, jak bych mohl zkontrolovat snímač náboje kola. Nevím, jestli je to spínač, nebo jestli je indukční, nebo jaký?

Uživatelský avatar
Canto159
Příspěvky: 250
Registrován: 05 srp 2014, 19:16

Re: Svíti ABS + nejde ukazovatel rychlosti + cuká se

Příspěvek od Canto159 » 08 úno 2016, 15:42

mal som na predaj pred týždňom náboj kolesa za celkom v pohode cenu. Pokiaľ by si mal záujem ozvi sa :)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTi 74kw Z19DTL r.v 2006... CD70Navi, CID, MKJ
Opel Vectra B 1.8 85kw X18XE r.v 1997 -EX
OP-Com -Diagnostika,Aktivácia BC

arvlad
Příspěvky: 12
Registrován: 22 úno 2011, 07:05

Re: Svíti ABS + nejde ukazovatel rychlosti + cuká se

Příspěvek od arvlad » 16 úno 2016, 08:39

Ahoj. Tak jsem prověřil všechny kabely ke snímačům, všechny přístupné konektory jsem rozpojil a prostříkal kontaktolem, včetně toho na řídicí jednotce ABS a výsledek žádný. Také jsem zkontroloval pojistky a napětí na nich. Nakonec jsem skončil na diagnostice a tam zjistili to, co už vím dávno. Řídicí jednotka ABS nekomunikuje. A když nekomunikuje, není možné ani určit závadu. Prý to neumějí opravit. Asi budu muset tu jednotku vymontovat a poslat někam na otestování. Jen by mě zajímalo, jestli když jí vyndám, budu moci jezdit. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost? Dík.

Uživatelský avatar
Canto159
Příspěvky: 250
Registrován: 05 srp 2014, 19:16

Re: Svíti ABS + nejde ukazovatel rychlosti + cuká se

Příspěvek od Canto159 » 16 úno 2016, 08:50

Ja som mal zaoxidovaný kabel a iba bol nalomeny úplne pri ložisku. Cca 1,5cm od náboja... ale u teba to vyzerá na rj abs... tak jazdiť stým bude problém podľa mňa..
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTi 74kw Z19DTL r.v 2006... CD70Navi, CID, MKJ
Opel Vectra B 1.8 85kw X18XE r.v 1997 -EX
OP-Com -Diagnostika,Aktivácia BC

arvlad
Příspěvky: 12
Registrován: 22 úno 2011, 07:05

Re: Svíti ABS + nejde ukazovatel rychlosti + cuká se

Příspěvek od arvlad » 16 úno 2016, 11:49

Tak jsem našel nějakého chlapíka, který to opravuje. Říkal, že můžu sundat tu elektronickou část a hydraulický blok tam můžu nechat. Bude to jezdit stejně jako teď. Teď to nekomunikuje a jezdí také. Předpokládal jsem, že by to mohlo jít, jen jsem měl obavy, abych tím, že to sundám, neotevřel nějaký kanál. Chce číslo dílu a pak mi řekne, jestli to bude umět opravit. Uvidíme.

arvlad
Příspěvky: 12
Registrován: 22 úno 2011, 07:05

Re: Svíti ABS + nejde ukazovatel rychlosti + cuká se

Příspěvek od arvlad » 15 bře 2016, 10:50

Ahoj. Chtěl bych se s Vámi podělit o jednu špatnou zkušenost, kterou jsem získal při zajištění opravy řídicí jednotky ABS. Jak jsem psal ve svém minulém příspěvku, našel jsem na internetu člověka, který provozuje firmu na opravy autoelektroniky – řídící jednotky, palubní desky a tak. Vymontoval jsem jednotku a dopravil jsem mu jí k opravě. Pak se týden nedělo nic. Volal jsem mu, ale nebral mi telefon. Odpověděl mi až na e-mail, že má nějaké zdravotní problémy, ale slíbil, že do týdne jednotku opraví. Následující týden mi poslal zprávu, že je jednotka opravená a mohu si jí vyzvednout. Údajně výměna procesoru – cena opravy 2000 korun. Jednotku jsem si vyzvedl a zaplatil za opravu. Při předání mi řekl. „Mě se na stole chovala normálně, uvidíme, jak se bude chovat při zátěži. Kdybyste měl nějaké problémy, tak se ozvěte.“ Jednotku jsem večer namontoval, protože druhý den jsem měl jít na STK. Po zapnutí jsem však zjistil, že vše je stále stejné. Kontrolka ABS stále svítila, motor běžel ve zvýšených otáčkách, neukazoval rychloměr ani počítadla kilometrů a nefungoval tempomat. Prostě se vůbec nic nezměnilo. I kódy chyb byly stále stejné. Jednotka stále nekomunikovala. Požádal jsem ho tedy o pomoc a dostal jsem odpověď, že mám prověřit napájení, ukostření, diagnostické vedení a doporučení vyhledat někoho, kdo má k dispozici OP COM. Na moji žádost o zaslání zapojení kontaktů konektoru už mi neodpověděl a přestal komunikovat. Vyhledal jsem tedy servis, kde se pokusili o diagnostiku, ale jednotka nekomunikovala, takže se do ní nedostali. Proměřili tedy vedení a zjistili, že je všechno v pořádku. Pak otevřeli jednotku a po napojení zjistili, že je naprosto nefunkční. Když jsem viděl otevřenou jednotku, tak mi bylo celkem jasné, že oprava v domácích podmínkách je takřka nemožná. Plošná montáž, poměrně vysoký stupeň integrace, miniaturní součástky a vývody. A navíc procesor vůbec nevypadal jako vyměněný. Dotyčný rádobyopravář se tedy jednoznačně zachoval jako podvodník. Vyinkasoval peníze za opravu, kterou neprovedl a přestal komunikovat. Dále jsem tedy vyhledal vrakoviště, kde naštěstí měli vrak ASTRY a číslo její jednotky ABS se shodovalo s mým. Koupil jsem jí za 3000 korun. Po namontování se hned vše vrátilo do normálního stavu, jen kontrolka ještě svítila. Zhasla až po ujetí asi dvaceti metrů. Patrně až když nasbírala dostatek impulzů od kol a vyhodnotila čidla jako funkční. Píšu to zde vše proto, abyste si dali pozor na firmu „repres – servis autoelektro" http://www.repres.eu v Novosedlicích.

Odpovědět