Nouzový režim

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pepino231187
Příspěvky: 105
Registrován: 20 led 2012, 21:59
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Nouzový režim

Příspěvek od pepino231187 » 08 led 2013, 20:40

Ahoj Astraři
Mám takovej problém, kterej mě docela znervozňuje.
2x během měsíce se mi stalo, že se mi rozsvítila kontrolka, auto s klíčem a motor trochu polevil v tahu.
Mám Astru 1,7CDTI Z17DTH najeto 128000km.
Během 10-ti vteřin zhasne a zase jede jako nic.
Nemá někdo podobné zkušenosti??
Moc všem děkuji za názor nebo nápad.
Opel Astra kombi 1,7CDTI Z17DTH rok 2005

Reklama
 

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Frydex » 08 led 2013, 21:12

Co máš za chyby ? A jestli si nebyl na diagnostice, nebo si je jinak nevyčetl, tak ti těžko někdo poradí. Lépe řečeno, neporadí ti nikdo.
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
pepino231187
Příspěvky: 105
Registrován: 20 led 2012, 21:59
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od pepino231187 » 08 led 2013, 21:18

Tak dobrý, díky.
Dám to známému do Opla a jukne se na to.
To jsem zvědavej, na co přijde...
Ale děkuji.
Opel Astra kombi 1,7CDTI Z17DTH rok 2005

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Frydex » 08 led 2013, 21:49

Zatím není za co :D
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Emil
Příspěvky: 1
Registrován: 31 srp 2014, 12:29

Re: Nouzový režim

Příspěvek od Emil » 31 srp 2014, 13:42

Zdravím, asi nebudu jediný se svým příspěvkem. Mam Astru Sedan 1,7 cdti, 74 kw, r.v. 2009, nyní najeto 118 000 km, zakoupeno od Opel ČR, po nějakém reklamačním technikovi, kdy auto mělo orig. 40 000 km. Skoro tři roky mě a postupně čím dal častěji trápil přechod motoru do nouzového režimu, což trvalo několik vteřin, ale nyní jsem to již musel řešit vypnutím motoru a jeho opětovným nastartováním a tohle se stalo na vzdálenosti třeba i pouhých 70 km třikrát. Z diskusí zde na netu jsem se domníval, že by to mohl být zanešený EGR ventil. Vyčistil jsem ho a sací potrubí za ním také. Zanesený byl, ale mechanik od Oplu říkal, že za svoji kariéru měnil snad jeden EGR u tohoto motoru a nikdy ho nečistil. Potom opět z diskuze, že bude zanešená stavitelná část turba, tak jsem turbo vyndal, vyčistil. Saze v něm byly, ale i z pohledu člověka, který měl poprvé rozmontované turbo jsem si říkal, že to asi nebude příčina. Turbo se pohybovalo a nebyl to ani podtlakový ventil, který přestavuje turbo. A opět jak říkal mechanik, tak zanešení turba nebo podtlakový ventil na tomto motoru skoro neřešil. Nakonec to byl PIERBURG Měnič tlaku - turbodmychadla, který je na zadní straně motoru a je vidět zespodu. Celkem oprava v servisu trvala asi dvě hodiny, nakonec zkušební jízda, kdy mechanik měřil hodnotu plnícího tlaku turba. Byla v normě. Po několika dnech mně motor ještě jednou přešel do nouzového režimu, ale od té doby je klid. Zaplatil jsem za ventil, který na Astru v Oplu stojí skoro 6 000,-necelé 3 000,- protože tam mechanik dal ventil z Insignie. Funguje stejně, má jiné označení, ale je levnější. Od výměny ventilu jsem už nějakou tisícovku najel a zatím nebyl problém. Kdybych věděl, že se bude jednat o elektronickou část, tak bych se do demontáže turba ani nepouštěl. Turbo před vyčištěním od sazí mám nafocené.

Odpovědět