ESP
Re: ESP
A oprava je nakladna? Alebo ako zistim ci je to to esp
Opel Astra Combi
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
- Reklama
Re: ESP
odpojil som aj konektor co je na abs a tiez sa ten pedal prepadaval,keby je zle abs tak by pedal isiel normalne nie?lebo abs bolo vyradene,nie?
A ked neni nastartovane a vtedy neklesa pedal dole tak valcek je dobry nie?lebo keby su zle gumicky tak by sa prepadaval aj keby nie je nastartovane nie?
A ked neni nastartovane a vtedy neklesa pedal dole tak valcek je dobry nie?lebo keby su zle gumicky tak by sa prepadaval aj keby nie je nastartovane nie?
Opel Astra Combi
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
Re: ESP
Skusim zajtra este jednu alternativu,podpajat vsetky hadicky vsetko poprefukovat kompresorom a este raz odvzdusnit a ptm uz neviem.
Opel Astra Combi
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
Re: ESP
Napadlo mě, pokud nastala nějaká mechanická závada (netěsnost ventilu, prasklý ventil, zpětná záklopka a pod.) nemusí to diagnostika zaznamenat. Pokud ventily elektricky fungují (zavírají, otevírají), tak to může být pro diagnostiku v pořádku.
ESP a ABS jsou dva diagonální okruhy vzájemně propojené. ESP má při brzdění tři fáze:
1) Tvorba tlaku při brzdění- čerpadlo nasává kapalinu z nádržky přes hlavní brzdový válec, napouštěcí ventily ESP a ABS jsou otevřené a vypouštěcí uzavřené. (hladina kapaliny v nádobce klesá)
2) Udržování tlaku při ustáléném brzdění- všechny ventily jsou uzavřeny (hladina v nádobce je ustálená ve spodní poloze)
3) Snižování tlaku při odbrzdění - vypouštěcí ventily jsou otevřeny a napouštěcí uzavřeny, kapalina se u ESP vrací přes hlavní brzdový válec zpět do nádobky (hladina kapaliny se zvedne na původní výšku) a u okruhu ABS přes zpětnou záklopku do společného okruhu ESP a ABS.
ESP a ABS jsou dva diagonální okruhy vzájemně propojené. ESP má při brzdění tři fáze:
1) Tvorba tlaku při brzdění- čerpadlo nasává kapalinu z nádržky přes hlavní brzdový válec, napouštěcí ventily ESP a ABS jsou otevřené a vypouštěcí uzavřené. (hladina kapaliny v nádobce klesá)
2) Udržování tlaku při ustáléném brzdění- všechny ventily jsou uzavřeny (hladina v nádobce je ustálená ve spodní poloze)
3) Snižování tlaku při odbrzdění - vypouštěcí ventily jsou otevřeny a napouštěcí uzavřeny, kapalina se u ESP vrací přes hlavní brzdový válec zpět do nádobky (hladina kapaliny se zvedne na původní výšku) a u okruhu ABS přes zpětnou záklopku do společného okruhu ESP a ABS.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993