odchylka vstrekovania

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Marson
Příspěvky: 35
Registrován: 01 zář 2011, 21:06
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od Marson » 21 kvě 2014, 09:55

Jozeph-zkusil bych natankovat plnou nádrž vervy a koupil pro-tec.Vyjezdit - znovu změřit.Pokud je spotřeba na místě 0.7 auto startuje a spotřeba je normální tak bych to neřešil.Biosložka ti může zalepit špičky již po prvním natankování.Jinak sundání špiček a vyčištěné ultrazvukem cca 2000kč.Buť v Kladně, nebo já osobně mám možnost v Diesel Centru v Zábřeze na moravě, do 2000kč(podle toho jakou tam mají náladu :D), ale bez papíru :) obnáší to sundání špiček,ultrazvuk,obroušení kuličky,stolice s protokolem zda prošly či neprošly.

Reklama
 

Diablo1st
Příspěvky: 146
Registrován: 02 úno 2013, 12:53
Bydliště: MY

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od Diablo1st » 26 kvě 2014, 08:51

Tá cena 2000 kč je za všetky vstreky, či za jeden?

Btw. jozeph je z Bratislavy, takže odporúčať mu Kadno, alebo iné mesto v ČR asi nebude dobré :D
Ak môže niekto odporučiť dajaký servis v BA a okolí, sem s ním. 8-)

Ale som rovnakého názoru, pokiaľ auto nehapruje, nemá vyššiu spotrebu, nerovnomerný chod alebo niečo podobné = NERIEŠIŤ.

Auto má slúžiť majiteľovi, nie majiteľ autu :lol:
Astra H caravan,
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)

Uživatelský avatar
Marson
Příspěvky: 35
Registrován: 01 zář 2011, 21:06
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od Marson » 26 kvě 2014, 15:59

za všechny 4 vstřiky.

Wrtak
Příspěvky: 86
Registrován: 17 srp 2012, 08:13
Bydliště: Stříbro (Plzeň)

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od Wrtak » 26 kvě 2014, 16:51

Diablo1st píše:Tá cena 2000 kč je za všetky vstreky, či za jeden?

Ale som rovnakého názoru, pokiaľ auto nehapruje, nemá vyššiu spotrebu, nerovnomerný chod alebo niečo podobné = NERIEŠIŤ.

Auto má slúžiť majiteľovi, nie majiteľ autu :lol:
Některý věci je lepší řešit preventivně, než někde 500km od domova ve stresu ;). Když chceš mít auto, aby tě nikde nenechalo a nebál jsi se s ním ject na dovču, musíš se taky starat. Příkladem je kolega, který má od novoty Oktávku. Momentálně na ní má najeto pořes 380 000km. Stará se o ní, nedělal nikdy žádný přiblblý Long Life servisy a divil by ses v jakým stavu jí má a kolik je tam dílů ještě z výroby :lol: .. Jak se o auto staráš, tak ti to tou samou mincí oplatí :?:

Soráč za OT :P
Opel Astra H kombi 1.9 CDTI 88kw 16V + chip na 110kw
rv.2005


OP-COM k dispozici

Diablo1st
Příspěvky: 146
Registrován: 02 úno 2013, 12:53
Bydliště: MY

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od Diablo1st » 26 kvě 2014, 20:41

To je úplne a v poriadku a súhlasím s tým. Auto má dostať to, čo treba.

Čo sa vstrekov týka neverím tomu, že by bez príznakov z ničoho nič prestali plniť svoju funkciu. Nie som mechanik a môžem sa mýliť, ale ak ťa auto nechá niekde bez príčiny vstreky to pravdepodobne nebudú.
Keď je dajaký problém (zlé štartovanie, kolísanie otáčok, padanie do núdzaku) vtedy je na mieste riešiť situáciu, ale podľa mňa je zbytočné riešiť to hneď.

Neviem, konkrétne ktoré veci je lepšie riešiť preventívne. Také niečo ako rozvody, je lepšie riešiť hneď, lebo by mohlo dojsť k deštrukcii motora, ale napr. taký EGR ventil - menil ho niekto preventívne?? Podľa mňa nie.
Astra H caravan,
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)

Uživatelský avatar
KFL
Příspěvky: 138
Registrován: 18 srp 2010, 13:35
Bydliště: BA

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od KFL » 26 kvě 2014, 20:50

Diablo1st píše: Ale som rovnakého názoru, pokiaľ auto nehapruje, nemá vyššiu spotrebu, nerovnomerný chod alebo niečo podobné = NERIEŠIŤ.

Auto má slúžiť majiteľovi, nie majiteľ autu :lol:
Mam rovnaky nazor. Akutna porucha moze vzniknut kedykolvek, bez ohladu na servis. A s preventivkami netreba prehanat, rozumna miera staci. Nikto by nechcel mat jedno auto za cenu dvoch. Ale ak niekto na to ma .....
Uz nemam Opel, zostal mi op-com a kniha Jak na to.

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od falconik » 26 kvě 2014, 21:04

Diablo1st

tvuj pohled je dost kratkozraky.... :?: to ze nevidis jak kapajici vstrik deformuje/propaluje pist je jasny, ale nasledky jsou fatalni jako u rozvodu...Egr se preventivne cisti, aby nezabetonoval DPF proste s tebou nesouhlasim. Na to aby jsi znicil vstriky, staci jednou natankovat humus s velkym podilem vody nebo bio slozky a je po vstrikach. Videl jsem pasiky 125kw v zaruce s 60 tis. s KO motory, propalene pisty, diry v bloku motoru atd prave diky vstrikum. Je to o tom zda jsi chces auto nechat nebo ne...a nebo jezdit dokud se to nezastavi a nebo to nezacne delat totalni brikule. Hlavne ty z nas co maji DPF maji o 100% starosti vic, vic paliva=spatne horeni=vic sazi=zabetonovane DPF=cena opel 40tis. Pokud to vychytas vcas nechas vymenit spicky, ale vydrene vstriky uz neopravis, jsou na vymenu za jine a tam cena bude tak cca 5tis+ za jeden ne 10tis za vsechny.

zlé štartovanie ano pri ohratem motoru to obcas dela bordel pri startu, motor jakoby "bouchne, mlati"
kolísanie otáčok ne to to nedela RJ do dozene korekcni davkou
padanie do núdzaku to uz je pozde
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Diablo1st
Příspěvky: 146
Registrován: 02 úno 2013, 12:53
Bydliště: MY

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od Diablo1st » 26 kvě 2014, 21:20

Ako vravím, nie som mechanik a nemám toľko skúseností, a samozrejme môžem sa mýliť :D

Len sa mi nezdá reálne, aby z ničoho nič mi auto "buchlo", zastavilo a koniec. Už si jeden príznak dal, auto za tepla "horšie" štartuje.
Ja sa samozrejme snažím o auto starať a doprajem mu to, čo má mať, ale zasa nebudem preventívne meniť každú súčiastku len preto, že sa môže pokaziť.
Samozrejme aj ja si kontrolujem korekcie a použil som aj "gola" skúšku 8-) a keďže nebadám žiadne náznaky špatných vstrekov neriešim to, aj keď mám korekcie nad 1. Raz za 10tis km nalejem Protec alebo BG244, po vyjazdení nádrže skontrolujem korekcie, a pokiaľ nie sú enormné a s motorom je všetko OK neriešim.

Toto je čisto len môj názor na vec, nemám v úmysle ho niekomu vnucovať a ani nikoho uraziť. :P
Astra H caravan,
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od falconik » 26 kvě 2014, 21:53

Diablo1st

8-) mas recht, ale...vzdy tu bude ale ne vsechno dokaze vycistit protec nebo neco ala to, dukazem toho byla druha zirafa..po cisteni jako nove, ale museli ven. Na druhou stranu chapu ze se nikomu z nas nechce investovat "zbytecne" do neceho co jeste nejakou dobu vydrzi a pak je otazkou mel jsem to udelat driv, bylo by to levnejsi.....nebo :mrgreen: je videt ze si cetl vlakno a naslouchas svemu motoru :lol:
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Uživatelský avatar
wiki133
Příspěvky: 128
Registrován: 12 črc 2013, 23:33
Bydliště: Topoľčany

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od wiki133 » 27 kvě 2014, 00:44

Som tiež názoru, že pokial auto ide ako má nezapodievať sa. Ak sa začne zvláštne správanie potom by som sa na to zameral. Pretože aj kvapkajúci alebo cikajúci vstrek neprepáli piest za 5-10km. To, že vstrekovače odchádzajú je jasné. Len taký príklad máme na firme dve dobla 1,9 74kw. Jedno myslím kolo roku 2003-4 a druhé 2006-7. Staršie kupované s 15x000km a novšie 56000km. Dnes strašie cca. 340000km a novšie kolo 250000km a nik tam nikdy neriešil vstrekovače. Dokonca to staršie bol som osobne na emisnej a na 1* emisie, čo myslím ak by bol problém tak by asi emisie neboli OK - nemá dpf. Čo sa riešilo na tom staršom bola váha vzduchu a egr asi 2x obe. A pokial sa nemýlim je to ten istý motor ako opel 1,9 74kw a 1,9 88kw(8v).

Môj záver z toho? Čo nepáli nehas a nehladaj si zbytočné problémy a investície, pokiaľ auto chodí ako má ;)

PS: pokiaľ nemá niekto šťastie ako kamoš u forda, že po kúpe "hasil" riešil hneď turbo vstreky a zotrvak - hold špatný výber a neznalosť :(
EX Opel kadett 1,6D, Opel vectra B 1,6 16V CD, Opel astra H caravan 1,9CDTI 74KW 11/2009 (elegance)

Odpovědět