Strašně rád bych si nechtěl zničit dobré vstřiky na zánovním motoru a zbytečně ho rozkuchávat když je v celku!Vysněné přání je ať přehodím vstřiky nakoduji a jezdím vesele dál.Mít potom dvoje vstřiky zničené a auto pořád nepojizdné by bylo skoro na skok z mostu Ještě doplnění na staré Astře G 2.0DL 60kw jsme dělali turbo,snímačna na palivovém čerpadle(tenkrát jsem koupil na inzerát cele repasovane čerpadlo za 10k co borec ukradl v Jihlavě když je tam ještě dělali.)a strácela se voda do oleje.Sundána hlava tlakována broušena.A voda se vesele strácela dál.Potom jsem to vyřešil nalitím sajrajtu na utěsnění chladičů a auto jsem měl ještě 3 roky a potom šlo do trhu.Někdo má prsotě holt na ty Oplíky smůlu
ja som dnes vycistil vstrekovace v ultrazvukovej cisticke. Pouzil som pro-tec diesel system clener a valvoline egr/turbo clener. pred tym som mal na stvrtom vstrekovaci 3,5mg po naliati a vyjazdeni pro-tec diesel system clener do nadrze kleslo na 2,5mg a az dnes po vybrati a vycisteni je vysledok dobry.
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Čaute, tak vstřiky jsem vyměnil za zánovní z motoru najetého necelých 40tis km - vytáhnout šli jak po másle .Měděné podložky vypadly samy ty jsem dal nové- vyžíhal je ..Do nádrže jsem nalil pro-tec diesel cleaner.Tak potom dám fotky jak to vypadá e vstřiky jak vyjezdím nádž.Spotřeba je nyní 0.7-0.8 L/Hod. Hodnoty vstřiků jsou následující :
Potřebuji radu. Na 90% mám pryč vstřiky. Auto po nastartování zakouří a spotřeba na volnoběh je 1,5 l/h. Po napíchnutí na OP COM mi to ukazuje tyto hodnoty: