Výběr Astry - dotazy k vlastnostem
Napsal: 28 dub 2013, 21:23
Zdravím zdejší příznivce Astry H.
Moje současná Vectra B 1.7 TD ISUZU se po 430 000 Km zdá velice unavená, tak vybírám nástupce.
Původní výběr byl Focus II 2.0 107kw nebo Astra H 1.8 92/103 kW (obojí caravan) a předělat na LPG. Limit mám 125 000 Kč + trochu rezerva na počáteční servis. Ročně najedu 25-30 000 km
Po shlédnutí obou typů vozů "na vlastní oči" zůstala pouze Astra, bohužel benzinové motory na trhu moc nejsou.
(teď jsem objevil jednu 103kW za 89tKc, ale majitel do telefonu rovnou říkal, že je tam něco s levou poloosou po bouračce a má vytažený katalyzátor ??nevím proč??)
Přidal jsem do výběru CDTI 88kW ideálně 8V a bez DPF (dle místních rad). Je mi jedno kolik bude mít najeto, hlavně ať je v rozumném stavu. Spotřeba bude mezi 6-6,5l co jsem zde vypozoroval
Tento týden jsem byl prohlídnout/projet 5 CDTI Aster. Mám smíšené pocity a následující dotazy:
- Zvuk CDTI v zátahu: 2 Astry při zrychlovaní jakoby "syčely" a tento zvuk byl znatelný i v kabině při zavřených oknech, je to OK?
- Jedna Astra měla DPF a zdálo se mi, že jede "méně" než ostatní, je to možné?
- Mimo tu s DPF jsem mezi 16V a 8V nepoznal při jízdě rozdíl
- 4 z 5 Aster při jízdě v určitých rychlostech nebo při brždění přenášely vibrace do volantu nebo chvělo celé auto (většinou vysvětleno "uklidňující" větou "to budou nevyvážená kola"). Má Astra nějaký obecný problém s vibracemi?
- Nejvíce se mi líbila Astra, která nevibrovala a měla "příznáno" nejvíce km (230). Na povrchu hadice u chladiče měla olej (ilustrační obrázek zde: http://img838.imageshack.us/img838/3696 ... ceolej.jpg ) co může být příčina?
Předem děkuji za odpovědi. Já osobně dělám předvýběr, před koupí konkrétního kusu sebou vezmu mechanika s diagnostikou.
---
Hodně se mi líbí interiér látka/kůže
Kdybyste měli tip na konkrétní kusy, tak sem s nimi!
Moje současná Vectra B 1.7 TD ISUZU se po 430 000 Km zdá velice unavená, tak vybírám nástupce.
Původní výběr byl Focus II 2.0 107kw nebo Astra H 1.8 92/103 kW (obojí caravan) a předělat na LPG. Limit mám 125 000 Kč + trochu rezerva na počáteční servis. Ročně najedu 25-30 000 km
Po shlédnutí obou typů vozů "na vlastní oči" zůstala pouze Astra, bohužel benzinové motory na trhu moc nejsou.
(teď jsem objevil jednu 103kW za 89tKc, ale majitel do telefonu rovnou říkal, že je tam něco s levou poloosou po bouračce a má vytažený katalyzátor ??nevím proč??)
Přidal jsem do výběru CDTI 88kW ideálně 8V a bez DPF (dle místních rad). Je mi jedno kolik bude mít najeto, hlavně ať je v rozumném stavu. Spotřeba bude mezi 6-6,5l co jsem zde vypozoroval
Tento týden jsem byl prohlídnout/projet 5 CDTI Aster. Mám smíšené pocity a následující dotazy:
- Zvuk CDTI v zátahu: 2 Astry při zrychlovaní jakoby "syčely" a tento zvuk byl znatelný i v kabině při zavřených oknech, je to OK?
- Jedna Astra měla DPF a zdálo se mi, že jede "méně" než ostatní, je to možné?
- Mimo tu s DPF jsem mezi 16V a 8V nepoznal při jízdě rozdíl
- 4 z 5 Aster při jízdě v určitých rychlostech nebo při brždění přenášely vibrace do volantu nebo chvělo celé auto (většinou vysvětleno "uklidňující" větou "to budou nevyvážená kola"). Má Astra nějaký obecný problém s vibracemi?
- Nejvíce se mi líbila Astra, která nevibrovala a měla "příznáno" nejvíce km (230). Na povrchu hadice u chladiče měla olej (ilustrační obrázek zde: http://img838.imageshack.us/img838/3696 ... ceolej.jpg ) co může být příčina?
Předem děkuji za odpovědi. Já osobně dělám předvýběr, před koupí konkrétního kusu sebou vezmu mechanika s diagnostikou.
---
Hodně se mi líbí interiér látka/kůže
Kdybyste měli tip na konkrétní kusy, tak sem s nimi!