Stránka 1 z 2

Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 28 dub 2013, 21:23
od mole
Zdravím zdejší příznivce Astry H.

Moje současná Vectra B 1.7 TD ISUZU se po 430 000 Km zdá velice unavená, tak vybírám nástupce.

Původní výběr byl Focus II 2.0 107kw nebo Astra H 1.8 92/103 kW (obojí caravan) a předělat na LPG. Limit mám 125 000 Kč + trochu rezerva na počáteční servis. Ročně najedu 25-30 000 km

Po shlédnutí obou typů vozů "na vlastní oči" zůstala pouze Astra, bohužel benzinové motory na trhu moc nejsou.
(teď jsem objevil jednu 103kW za 89tKc, ale majitel do telefonu rovnou říkal, že je tam něco s levou poloosou po bouračce a má vytažený katalyzátor ??nevím proč??)

Přidal jsem do výběru CDTI 88kW ideálně 8V a bez DPF (dle místních rad). Je mi jedno kolik bude mít najeto, hlavně ať je v rozumném stavu. Spotřeba bude mezi 6-6,5l co jsem zde vypozoroval
Tento týden jsem byl prohlídnout/projet 5 CDTI Aster. Mám smíšené pocity a následující dotazy:

- Zvuk CDTI v zátahu: 2 Astry při zrychlovaní jakoby "syčely" a tento zvuk byl znatelný i v kabině při zavřených oknech, je to OK?
- Jedna Astra měla DPF a zdálo se mi, že jede "méně" než ostatní, je to možné?
- Mimo tu s DPF jsem mezi 16V a 8V nepoznal při jízdě rozdíl
- 4 z 5 Aster při jízdě v určitých rychlostech nebo při brždění přenášely vibrace do volantu nebo chvělo celé auto (většinou vysvětleno "uklidňující" větou "to budou nevyvážená kola"). Má Astra nějaký obecný problém s vibracemi?
- Nejvíce se mi líbila Astra, která nevibrovala a měla "příznáno" nejvíce km (230). Na povrchu hadice u chladiče měla olej (ilustrační obrázek zde: http://img838.imageshack.us/img838/3696 ... ceolej.jpg ) co může být příčina?

Předem děkuji za odpovědi. Já osobně dělám předvýběr, před koupí konkrétního kusu sebou vezmu mechanika s diagnostikou.

---
Hodně se mi líbí interiér látka/kůže :)
Kdybyste měli tip na konkrétní kusy, tak sem s nimi!

Re: Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 28 dub 2013, 21:50
od BikerMarius
čaves
za mně a moji astru se 170tkm:
zvuk - trochu zasičeni je slyšet jen u studenyho motoru
DPF - nemám ale motor musí spaliny protlačit přes filtr a jestli je zanesený tak to asi bere výkon
chvění - na podzim jsem měnil přední kotouče a všiml jsem si vůle v předních silenblocích celou zimu dobré na jaře a po trefení několika cítím vibrování volantu ale nevím jestli neuhnilo nějake zavažíčko bo neni bouhly rafek jeste mam zimni.
16V a 8V - 8ka tahne líp od spoda 16V se rychleji točí a má lepší přístup ke svíčkám ;)
za mně rada k převodovce - zkusit jet tak aby otáčky byli pod 2000ot na pětku jestli nemá převodovka jiný zvuk než na 4ku. Docela často ma převodovka na 1,9 problem s ložisky muže hučet dlouho a nic se nestane bo začne řvát víc a zničit skříň. :o

Hodně zdaru při výběru

Re: Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 28 dub 2013, 21:58
od Midzi
k dnesnemu dnu 119500km
DPF mam a ziaden problem, takze sa nebojim
chvenie, som al a bolo to geometriou po nastaveni vsetko ako ma. Aj ked sa mi teraz zda, ze tam malicke chvenie je ale az pri 120-125km/h potom to prestane. Ale mohlo to byt aj kvalitou cesty.
8V urcite.
Loziska tak to teraz riesim. Je to slusne hucanie pri 60 a 100. 100 sa da este zniest, ale 60 je nieco strasne. Je to ako zvukovy signalizacia prekrocenia rychlosti v meste :mrgreen:

Re: Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 29 dub 2013, 12:42
od micromax1
No už jsi si odpověděl sám, proč je asi benzíňáků málo. Protože diesely se serou......Já vybíral jedině benzín, bylo jich fakt málo, ale vyplatilo se čekat.....

Re: Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 29 dub 2013, 13:19
od beavis
:lol: :lol: :lol:

Re: Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 11 kvě 2013, 22:26
od mole
Nebudete náhodou někdo zde z klubu prodávat v horizontu 1-2 mesíců CARAVAN benzín 1.8 nebo diesel 1.9 88kw 8V bez DPF v rozumném stavu a výbavě?

Co říkáte na něco takového:
http://opel-astra-caravan.autobazar.eu/ ... 84114.html (kolik stojí domontovat GID s navigací? je ta navigace vůbec dobrá? má aktuální mapy?)

případně
http://www.autoesa.cz/opel/astra/kombi/c-11167935.html (zde je akorát u spolujezdce vidět nějaká promáčklina v prahu, co může stát oprava?)

Re: Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 11 kvě 2013, 23:28
od Nerez
K navigaci potřebuješ CID(barevnej) a ten pokud vím je dost drahej, o navigaci nemluvě

Re: Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 12 kvě 2013, 06:35
od vojtavojta
Navigace fuguje aj s GID-em,sice neni to ono ale jo. Potrebujes radio minimalne CD NAVI 70 anebo DVD NAVI 90,GPS antenu,RGB kabel,kabelaz od anteny k radiu a pokud tam budes chtit CID,tak k nemu novy ramecek a programovani. Myslim ze to je vse. Ve druhem aute to vsechno uz je.

Re: Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 12 kvě 2013, 09:17
od Michal
Nechci ti radit,ale v ESA a AAA bych auto nekupoval.Můj hodně dobrý kamarád tyto autobazary zásobuje autama z Holandska a vím co ty auta mají nalítáno.Je pravda,že auto z H s naj.300000km vypadá lépe než auto odjinud ze 150000km.Sám jsem několikrát s ním byl v H a převážel auta z burzy na plaťáky,auta jsou ve velmi dobrych stavech,proto stočí tacháč klidně o 100000-150000km.a ty to nepoznáš.Sám jsem Háčko kupoval v Holandsku,ale sám jsem si jí i vybral.

Re: Výběr Astry - dotazy k vlastnostem

Napsal: 12 kvě 2013, 10:59
od Georgeisin
Jako ten Tvůj kámoš to stočí nebo kdo :o