1.9 CDTI 88kw vs 110KW
1.9 CDTI 88kw vs 110KW
Zdravím,
procházel jsem fórum a hledal odpověď na otázku, která tu už určitě padla...ale nenašel jsem. Momentálně mám Astru G 1999 1.6 8V 55kw. Jelikož jsem změnil práci, denně jezdím 70km (a to jen cesta do práce a zpět, nepočítám další cestování) a na jaře by měla být hotová dálnice až k mé práci, tak uvažuji o změně. Jde mi o nízkou spotřebu a samozřejmě lepší výkon. Pokud teď jedu 130-140km/h tak točím 4200-4500 otáček, což se mi zdá šíleně moc a spotřebě to moc nepřidává (naopak). Pokukoval jsem po Škoda Octavia I, případně VW Golf, ale s Astrou jsem nikdy neměl problém a H se mi líbí, takže jsem se vrátil s výběrem k ní. Určitě bych chtěl naftu a 1.9, z toho plyne jasná volba 1.9 CDTI o kterém jsem se dočetl jako o nejlepší volbě z nafty. Hledal jsem hlavně s motorem 16V tedy 110kw. Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti, který motor je lepší/který je problémovější, na co si dát pozor atd. Našel jsem pár modelů ve výbavě Cosmo, které se pohybují kolem 150 000kč, což by mi vyhovovalo.
Případně budu rád za odkaz kde bych se dočetl odpovědi na mé dotazy.
Všem co poradí děkuju...i těm co neporadí a pošlou jen odkaz
procházel jsem fórum a hledal odpověď na otázku, která tu už určitě padla...ale nenašel jsem. Momentálně mám Astru G 1999 1.6 8V 55kw. Jelikož jsem změnil práci, denně jezdím 70km (a to jen cesta do práce a zpět, nepočítám další cestování) a na jaře by měla být hotová dálnice až k mé práci, tak uvažuji o změně. Jde mi o nízkou spotřebu a samozřejmě lepší výkon. Pokud teď jedu 130-140km/h tak točím 4200-4500 otáček, což se mi zdá šíleně moc a spotřebě to moc nepřidává (naopak). Pokukoval jsem po Škoda Octavia I, případně VW Golf, ale s Astrou jsem nikdy neměl problém a H se mi líbí, takže jsem se vrátil s výběrem k ní. Určitě bych chtěl naftu a 1.9, z toho plyne jasná volba 1.9 CDTI o kterém jsem se dočetl jako o nejlepší volbě z nafty. Hledal jsem hlavně s motorem 16V tedy 110kw. Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti, který motor je lepší/který je problémovější, na co si dát pozor atd. Našel jsem pár modelů ve výbavě Cosmo, které se pohybují kolem 150 000kč, což by mi vyhovovalo.
Případně budu rád za odkaz kde bych se dočetl odpovědi na mé dotazy.
Všem co poradí děkuju...i těm co neporadí a pošlou jen odkaz
- Reklama
- destroyer_svk
- Příspěvky: 687
- Registrován: 08 úno 2011, 21:22
- Bydliště: Galanta - SVK
Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW
http://lmgtfy.com/?q=opel+astra+h+1%2C9 ... +vs+110+kw+
A vpravo hore je takym cervenym "Hledat" a v sekcii Motory - Diesel mas toho urcite dost ...
A vpravo hore je takym cervenym "Hledat" a v sekcii Motory - Diesel mas toho urcite dost ...
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX
- smileboy
- Příspěvky: 314
- Registrován: 11 led 2011, 23:54
- Bydliště: Poříčí nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW
Prostě v krátkosti - zásdní rozdíl mezi 8V a 16V verzí je ta, že 16V verze má vířivé klapky sání, které čas od času odcházeji a stojí okolo 20k, tudiž spolehlivot je na straně Z19DT (8V). Jinak by ty motory měly být totožné. Pro 110kW mluví samozřejmě výkon a při Tvých rychlostech (130-140) asi i spotřeba.
Opel Astra H 1.9 CDTi Caravan 88 kW, 1/2007, GID, aut. klima, CD30 MP3, stropní DVD, tempomat a největsí vychytávka - ovládání předních oken DO!
Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW
Než jsem si koupil astru, tak jsem řešil to samé jako ty. 110kw motor mě lákal pro svůj výkon, ale po přečtení pár článků a rad dalších lidí jsem raději šel do 88kw. Pokud z 88kw verze vykucháš katík a DPF (samozřejmě i softwarově) tak auto se bude od spoda sbírat mnohem lépe a pokud tomu přidáš ještě lehký chip tak není co řešit. Jinak každopádně dobrá volba, že volíš spíše astru před octávkou nebo golfem, za 1. octavia je nejkradenější vozidlo spolu s golfem s motorem 1.9 TDI a za 2. už jenom když slyším Golf, tak se mi děláš špatně, protože o tomto voze mluví každej puberták, který jiný auto než golf nezná.
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]
Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW
Puboši znají ještě starý olítaný BMW protože to má náhon na zadek a můžou s tím gumovat před školou
Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW
Kneblis: díky za radu, jen bych úplně nechtěl kuchat katík, uvažoval bych jen o odstranění DPF a nějaký chip. Je to bez toho katalyzátoru opravdu takový znatelný rozdíl? A jestli se můžu zeptat, proč jsi opustil myšlenky na 110KW? Já jsem slyšel jen o případné problém s klapkama sání...
Smileboy: jasné a stručné, díky
Smileboy: jasné a stručné, díky
Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW
Tak co me potkalo na zirafe 110kW,
praskle svody na turbu pry se to stava kvuli DPF...., klapky, altik denso 130A, EGR.
Jinak odstranit prednik kat je masakr ....budes smrdet jak stara avie....DPF odstranit je otazkou asi jak kdo, ja mam DPF a jednotka od PepaS, je zarukou ze clovek vi kdy cca regenerace zacne a hlavne ma prehled o prubehu....
Jinak nemuzu na motor rict nic spatneho......pokud bude auto vyrobene po 3/2007 ma uz modifikovane klapky sani a tam uz problem neni, kdyz budes hledat najdes od jakeho cisla motoru je to vyresene.....
praskle svody na turbu pry se to stava kvuli DPF...., klapky, altik denso 130A, EGR.
Jinak odstranit prednik kat je masakr ....budes smrdet jak stara avie....DPF odstranit je otazkou asi jak kdo, ja mam DPF a jednotka od PepaS, je zarukou ze clovek vi kdy cca regenerace zacne a hlavne ma prehled o prubehu....
Jinak nemuzu na motor rict nic spatneho......pokud bude auto vyrobene po 3/2007 ma uz modifikovane klapky sani a tam uz problem neni, kdyz budes hledat najdes od jakeho cisla motoru je to vyresene.....
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW
Sežeň 88Kw bez DPF.....
Edit:
katík nekuchej, jezdí to i tak slušně.
Edit:
katík nekuchej, jezdí to i tak slušně.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW
Mám Zafiru 88kW a jsem spokojený, měl jsem možnost vyzkoušet i 110 kW s tím že bych mohl auta vyměnit, těch 110kW mne nijak neuchvátilo, subjektivně mi nepřišel takový rozdíl ve výkonu, ale je pravda že jsem jel ve dvojko, připadá mi že 110 kW se musí víc točit, já to spíše lechtám kolem 2000 to pro 88kW stačí. Pravda už nejsem závodník, tak kW moc neřeším, posledně jsem se čtyřma lidma a vozíkem 600kg vyjel táhlý kopec v klidu na 6ku a 110 km/h takže mi těch 88kW asi stačí, taky jsem uvažoval o nějakém lehkém chipu.ale pro moje km to nemá asi moc smysl. Dost mi pomohl ve výběru test ve světě motorů, je to tady někde na fóru.
Zafira 1,9 CDTi 88kW 2005, CD70 NAVI, park pilot, automatická klimatizace a spostu drobností co auto umožňuje
Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW
110 kW bez DPF
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan