Pomoc při koupi Astry Caravan r.v. 2008
Napsal: 01 kvě 2012, 23:39
Zdravím všechny,
přiznám že nejsem extra velký fanda Opelů, vždy jsem vlastnil Fordy, ale naskytla se mi příležitost koupit (velmi velmi výhodně) Astru Caravan, r.v. 2008, motor 1.9CDTI 88kw v úpravě N1, výbava Essentia, nebourané a najeto poctivých-servisovaných 128 tis km.
Mám pár dotazů, některé možná dost základní ale neměl jsem ještě možnost důkladně si auto prohlédnout a o některých věcech jsem se dovzvěděl až po návštěvě fóra, takže předem díky za pomoc a trpělivost.
1. dodatečná instalace tempomatu (dle info ve fóru) není extra náročná ani nákladná, je to skutečně tak i u tohoto modelu?
2. nejsem schopen nahlédnout do dokumentace, dá se tedy zjistit zda můj motor je 8V nebo 16V podle roku výroby (2008)? Je spolehlivost 16V motoru skutečně nižší než 8V? (Řídím se dle recenze na tipcars.com)
3. palubní display je obyč šílený 3-řádkový, dá se nějakým způsobem naprogramovat dodatečné funkce jako jsou spotřeba, dojezd, atd aniž by se měnil celý display? Potažmo, dají se tyto funkce zpřístupnit po výmeně displaye za lepší?
4. Přestavba z N1... Mřížku vyhodím, to problém není, ale trošku mě mrzí obsazenost pouze 4 osob. Když získám potvrzení od dealera že "přestavba" na M1 proběhla, je možné auto v techničáku změnit na M1? Vím že to asi nebude tak jednoduché ale třeba s tím má někdo zkušenost... (nebyla do pozdější přestavba, auto tak bylo objednáno přímo od Opela)
Jinak při projíždce se auto chovalo dobře, bez náznaku žádných problémů. Jen menší zklamání byl zátah motoru od 1500-1900ot, vyšší aerodynamický hluk kolem řidičových dveří v oblasti hlavy, krapet horší podvozek v porovnání s Focusem a na dotek nepříjemný umělý volant. (ale koukám že přes Opeldíly se dá koupit nádherný kožený) Ono asi ideální auto neexistuje že?
Předem díky za pomoc a rád uvítám rady na co bych se měl při další prohlídce soustředit, rozhodnout se musím do konce týdne...
Honza
přiznám že nejsem extra velký fanda Opelů, vždy jsem vlastnil Fordy, ale naskytla se mi příležitost koupit (velmi velmi výhodně) Astru Caravan, r.v. 2008, motor 1.9CDTI 88kw v úpravě N1, výbava Essentia, nebourané a najeto poctivých-servisovaných 128 tis km.
Mám pár dotazů, některé možná dost základní ale neměl jsem ještě možnost důkladně si auto prohlédnout a o některých věcech jsem se dovzvěděl až po návštěvě fóra, takže předem díky za pomoc a trpělivost.
1. dodatečná instalace tempomatu (dle info ve fóru) není extra náročná ani nákladná, je to skutečně tak i u tohoto modelu?
2. nejsem schopen nahlédnout do dokumentace, dá se tedy zjistit zda můj motor je 8V nebo 16V podle roku výroby (2008)? Je spolehlivost 16V motoru skutečně nižší než 8V? (Řídím se dle recenze na tipcars.com)
3. palubní display je obyč šílený 3-řádkový, dá se nějakým způsobem naprogramovat dodatečné funkce jako jsou spotřeba, dojezd, atd aniž by se měnil celý display? Potažmo, dají se tyto funkce zpřístupnit po výmeně displaye za lepší?
4. Přestavba z N1... Mřížku vyhodím, to problém není, ale trošku mě mrzí obsazenost pouze 4 osob. Když získám potvrzení od dealera že "přestavba" na M1 proběhla, je možné auto v techničáku změnit na M1? Vím že to asi nebude tak jednoduché ale třeba s tím má někdo zkušenost... (nebyla do pozdější přestavba, auto tak bylo objednáno přímo od Opela)
Jinak při projíždce se auto chovalo dobře, bez náznaku žádných problémů. Jen menší zklamání byl zátah motoru od 1500-1900ot, vyšší aerodynamický hluk kolem řidičových dveří v oblasti hlavy, krapet horší podvozek v porovnání s Focusem a na dotek nepříjemný umělý volant. (ale koukám že přes Opeldíly se dá koupit nádherný kožený) Ono asi ideální auto neexistuje že?
Předem díky za pomoc a rád uvítám rady na co bych se měl při další prohlídce soustředit, rozhodnout se musím do konce týdne...
Honza