A je na světě Astra Classic III
Re: A je na světě Astra Classic III
Ešte otázka pre majiteľov Classicu s 1,6 85 kW. Mali ste v základe prepínač na športovú jazdu (podľa konfigurátora by mal byť), vzadu sú kotúčové brzdy, a je možné pre 1,6 použiť pneu 195/60 R15 (prospektoch sú síce uvedené, ale je pri nich poznámka že podľa motorizácie)?
Opel Astra J, A16XER + LPG, 2010.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, aktivácia komfortných funcií a palubných PC originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, aktivácia komfortných funcií a palubných PC originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
- Reklama
Re: A je na světě Astra Classic III
Takže tlačítko sport tam nemám.Stejně nevím jestli bych ho využíval.Protože se mi zdá že to žere aj tak moc průměr 7.1 najeto2758 km doufám že ten motor si ještě sedne.No ale proti filcce je to pokrok. A za ty prachy to i přes některé mouchy jde
ASTRA H 1.6 16v 85kw CARAVAN r.v.2011
Re: A je na světě Astra Classic III
jo a v techničáku ten rozměr pneu 195/60 R15 mám takže by tam měly asi pasovat
ASTRA H 1.6 16v 85kw CARAVAN r.v.2011
Re: A je na světě Astra Classic III
V konfigurátoru bývají nesmysly, na ten se nespoléhej, hlavní je ceník.Arwy píše:Ešte otázka pre majiteľov Classicu s 1,6 85 kW. Mali ste v základe prepínač na športovú jazdu (podľa konfigurátora by mal byť), vzadu sú kotúčové brzdy, a je možné pre 1,6 použiť pneu 195/60 R15 (prospektoch sú síce uvedené, ale je pri nich poznámka že podľa motorizácie)?
Re: A je na světě Astra Classic III
a někdy ani ceník ne
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: A je na světě Astra Classic III
Taky tam tlačítko sport nemám, respektive tam je pouze nepopsaný a nefunkční knoflík. Mám najeto 3.600 a průměrnou spotřebu mám stejnou jako šnek.
Škoda Felicia Combi -> Opel Astra G Hatchback -> Opel Astra H Caravan 1.6 85kW voňavka 2011
Re: A je na světě Astra Classic III
To je pravda, ani ceníky uveřejněné na webu nejsou vlastně nijak závazné, jen informační.vojta píše:a někdy ani ceník ne
Závazné je to, co má prodejce v systému.
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21 črc 2011, 17:33
Re: A je na světě Astra Classic III
Zdarec chlapi.
Nemohu si pomoci (Opla nemám s čím porovnávat, neboť jsem měl dříve Accent), ale z logiky věci vyplývá, že původní (německá) továrna bude vyrábět na stejných linkách, se stejnými zaměstnanci a stejnými dodavateli dílů. Předpokládám i ve stejné kvalitě. Je-li plánováno přesunutí výroby do jiné továrny, obzvláště v jiné zemi, očekával bych že dosavadní výroba dojede na stávajících dílech, jen se velmi zúží množství variant (motory, převodovky, speciální jízdní režimy, výbava, barvy kareserie, interiéru, materiály výplní .....) a doplňků a teprve s přesunem výroby jinam se budou dělat úspory v materiálech.
Měl-li bych si vybrat Háčko či Jčko, volím H. Proč?
V první řade kufr, který má sice papírově stejně litrů, ale v Jčku nad roletkou již místa rozhodně nepřebývá. V Háčku nemusím ani skládat veliký kočárek. Jen přehodím rukojeť, čímž dojde k mírnému snížení a celý ho nacpu podélně do kufru.
V druhé řadě cena (kupoval jsem v akci Opel 24h 4.-5.3.2011), u Škodovky bych měl za cenu nového excelentně vybaveného Háčka stejně vybavenou fabii (kdybych moc smlouval tak 1,2 TSI jinak HTP), nebo octavii Tour plus 1,4 ve speciální výbavové edici zvané holobyt.
Po krátké výborné zkušenosti s Classicem, vřele doporučuji, dokud je ještě dělají v Bochumi.
Robert
Nemohu si pomoci (Opla nemám s čím porovnávat, neboť jsem měl dříve Accent), ale z logiky věci vyplývá, že původní (německá) továrna bude vyrábět na stejných linkách, se stejnými zaměstnanci a stejnými dodavateli dílů. Předpokládám i ve stejné kvalitě. Je-li plánováno přesunutí výroby do jiné továrny, obzvláště v jiné zemi, očekával bych že dosavadní výroba dojede na stávajících dílech, jen se velmi zúží množství variant (motory, převodovky, speciální jízdní režimy, výbava, barvy kareserie, interiéru, materiály výplní .....) a doplňků a teprve s přesunem výroby jinam se budou dělat úspory v materiálech.
Měl-li bych si vybrat Háčko či Jčko, volím H. Proč?
V první řade kufr, který má sice papírově stejně litrů, ale v Jčku nad roletkou již místa rozhodně nepřebývá. V Háčku nemusím ani skládat veliký kočárek. Jen přehodím rukojeť, čímž dojde k mírnému snížení a celý ho nacpu podélně do kufru.
V druhé řadě cena (kupoval jsem v akci Opel 24h 4.-5.3.2011), u Škodovky bych měl za cenu nového excelentně vybaveného Háčka stejně vybavenou fabii (kdybych moc smlouval tak 1,2 TSI jinak HTP), nebo octavii Tour plus 1,4 ve speciální výbavové edici zvané holobyt.
Po krátké výborné zkušenosti s Classicem, vřele doporučuji, dokud je ještě dělají v Bochumi.
Robert
Astra H Caravan 1.6, 85 kW, LPG
06/2011
06/2011
Re: A je na světě Astra Classic III
Já mám Classica z loňska a je dělaný ještě v Německu v Bochumi.