davyt píše:Na kolik byly nafoukané kola to nevím, ale auto má takové ty pseudoliťáky - profilované plechové disky s kryty. Přizním se, že jsem to nikdy neviděl, máte s tím někdo zkušennosti?
Jinak po neděli bysme si ho mohli vyzvednout, pokud se pro astru rozhodneme.
Všechno je o zvyku, takže předpokládám, že se na ten podvozek dá zvyknout taky a ten motor se snad rozjede a já se s ním jezdit naučím.
Dalik: Zajíždl jsi ten motor nějak nebo jsi jezdil hned normálně? Prodejce mi říkal, že motory jsou už zajeté a že první servis je po 30ti tisících. No nevím, aspoň olej bych raději měnil dřív...
"Takové ty pseudoliťáky" náhodou mám
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Zkušenost zatím dobrá, laik nemá šanci poznat, že to nejsou liťáky - bral jsem je z toho důvodu, že pokud je náhodou škrábnu, tak stačí vyměnit jen poklici a kolo je zase jako nové.
Co se týče odpružení, tak jsem spokojený, je akorát - ani moc měkké, ale ani úplně tvrdé. Nemám dojem, že by to poskakovalo - a to jsem dřív jezdil s Peugeotem, takže jsem byl zvyklý na dost měkké odpružení
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Hodně taky záleží na tom, jak jsou nafouknutá kola!
Motor ožívá až kolem 3000 ot., je potřeba ho točit trochu víc, nejvyšší točivý moment má kolem 4000 ot.
Cca po 2000 km mi o klesla spotřeba na neutrál o 1 desetinku, třeba klesne ještě víc
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Teď (cca 3000 km) se mi zdá kultivovanější a tišší...