1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6143
Registrován: 02 kvě 2008, 21:03
Bydliště: Ústecko

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od milosh » 09 říj 2012, 20:04

Ale 88kw se bez dpf nedela ne? Co jsem koukal na zafiry tak vubec, hacko sem tam jo.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Reklama
 

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od Oťas » 10 říj 2012, 06:04

Ale "G-Dominik" se ptal na Astru.... ;)
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

G-Dominik
Příspěvky: 19
Registrován: 08 říj 2012, 20:55

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od G-Dominik » 10 říj 2012, 07:24

No takže je to podle názorů 50 : 50. Určitě teda vyndat DPF a možná by byla nejlepší volba 88kw a nějaký ten CHIP...? jestli jsem dobře koukal po chipu se většinou výkon z 88 posune na něco kolem 100kw? Nejlepší asi bude zajít si někam po bazarech a obě verze si projet. Ještě jsem se chtěl zeptat na ty klapky sání, dá se při prohlídce v servisu zjistit, že jsou na odpis?

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od swabel » 10 říj 2012, 08:37

Dá, stačí dať dole kryt motora (vycvakať) a prezrieť si ich vizuálne zhora.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
pmo
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2008, 15:06
Bydliště: Rosice

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od pmo » 12 říj 2012, 19:28

já být tebou tak se Oplu vyhnu velkým obloukem a koupím raději něco od WV group, s Oplem si užiješ neustálé chybové hlášky, které sice nemusíš vždy řešit, ale to u WV nezažiješ, aby tě zbytečně nabádal k návštěvě servisu, většinou jezdí od výměny oleje po výměnu bez jakéhokoliv zaváhání. To se ti u Opla zejména u dieselů nestane, vůbec se nedivím, že se Opel neustále potácí na pokraji krachu. A spotřeba dieselu 1.9 110kW taky žádný zázrak, pod 5,5l téměř nemožné i při ekonomické jízdě a po dálnici při plynulé jizdě 140 minimálně 6l což s mně zrovna taky neoslňuje.
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od Frydex » 12 říj 2012, 19:41

Marně přemýšlím, co děláš na tomhle fóru ? Asi budeš ten největší chudáček, co neumí ani prodat auto, aby si koupil Das Auto...
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od Oťas » 12 říj 2012, 20:13

:lol: :lol: :lol: :lol:
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
sladas opc
Příspěvky: 1762
Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od sladas opc » 12 říj 2012, 20:33

me se libi nekteří lidi jak pisi o VW group jako kdyby oni delali auta z jine planety a mluvi o nich jako kdyby nepotrebovali vubec udrzbu...:-))))

ted jsem treba delal VW polo 1.2htp najeto cca 114 tisic km a normalne na druhem valci upalena svicka coz je zpusobeno nadmernou spotrebou oleje..presne tuto zavadu jsem videl i u skody fabia a u trivalcove corsy jsme nikdy toto neslysel ani nevidel..takze nevim jestli zrovna VW group je taky tak dobrej jak tu nekdo pise :-DDDD
Opel Astra OPC

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od falconik » 12 říj 2012, 21:40

Tak nevim jak jezdis, ale ja mam osobne zkusenost 5,6L prumer zafira dovolena v Italii, nalozene auto a klima.....budikove 135 takze chyba nekde mezi pedalem a volantem :|

Jinak vseobecne k v VW, bohuzel je dnes temer jedno co clovek koupi, pac globalizace je globalizace vstriky opel/vw jsou bosch takze jsem videl treba pasika 20TDI CR 120tis a propaleny pist diky kapajicimu vstriku... a tak bych mohl pokracovat dal, jeden zakaznik ma servis na VW.....jo vite jak mechanci rikaji audi ........... :mrgreen: olympiada pruseru :lol: :lol: :lol:

nase vyrive klapky jsou treba na judi 30TDI a taky odchazi, chladic EGR je resen pres vodni vymenik.....no a na pruser je zadelano.......

Proste proti gustu zadny disputat, ale nejaky protezovani znacky sem rozhodne nepatri a "pomlouvani" uz vubec ne :?: kdyz mas problem tak to prodej a kup si neco jineho, treba se jeste k oplu vratis a nebo budes spokojenej...
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Příspěvek od x-father » 12 říj 2012, 22:12

pmo píše:já být tebou tak se Oplu vyhnu velkým obloukem a koupím raději něco od WV group, s Oplem si užiješ neustálé chybové hlášky, které sice nemusíš vždy řešit, ale to u WV nezažiješ, aby tě zbytečně nabádal k návštěvě servisu, většinou jezdí od výměny oleje po výměnu bez jakéhokoliv zaváhání. To se ti u Opla zejména u dieselů nestane, vůbec se nedivím, že se Opel neustále potácí na pokraji krachu. A spotřeba dieselu 1.9 110kW taky žádný zázrak, pod 5,5l téměř nemožné i při ekonomické jízdě a po dálnici při plynulé jizdě 140 minimálně 6l což s mně zrovna taky neoslňuje.

U nas ve firme je nekolik skodovek, jeden VW, jedna Audi a dva oply.

VW me jeden cas podivne potize s elektronikou. Nasledoval nekolikrat odtah, az nakonec problemy ustaly po vymene ŘJ, ktera netesnila a byla zkorodovana. Taky jde o vuz, ktery drzi prim v poctu vykradeni. Tusim, ze suto bylo vykradeno uz 4x.

Audi myslim zatim bez problemu.

Skodovky celkem katastrofa. Jeden kolaga se Superbem je v servisu porad. Uz po nekolikate pad motoru do nouzoveho rezimu a servis/zarucni oprava. Taky uz si nekolikrat stezoval na pazvuky interieru. Perlickou byla odpoved, ze sedacka vrze, neb je na ni moc velky (rozhodne nema pres metrak). Dalsi kolega mel apriklad v cca 70.000km vymenu prevodovky (neuznano jako zarucni oprava).

Ja si nemohu stezovat. Dieslova Astra drzi a po peti letech a 150.000 km se jen vysypalo lozisko v alternatoru. Ted me jeste ceka vymena lan razeni, neb jde razeni ztuha.

Kolegum se posmivam, ze maj auta furt v servisu.

Druha astra co vim po cca 4 letech a 100.000 km jezdi dosud bez zavady.

Odpovědět