vojta píše:
každopádně na diagnostiku se mělo jet před koupí...koupit auto bez diagnostiky je holý nerozum, slušný bazar s tebou do tebou vybranýho servisu klidně zajede
My sme před koupí na diagnostice byli a nezjistilo se nic (pravdpodobně to měli v tom Oplu domluvený) - neřekli ani to, že je špatný žhavení, natož něco o kilometrech a že je chyba v CIMu, tohle všechno by jim to ukázalo.
To mi pak všechno řekl až RomanK
![Smutný :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
.
Já řešit tuhle situaci, tak si na ten bazar došlápnu a třeba i s právníkem, auto, který má skoro 190 tisíc km, to je už docela dost. (Ale bůh ví kolik má to moje
![Smutný :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
). Ale zase chápu, že šance na úspěch je malá, nicméně bych se aspon pokusila jim trochu zatopit a vyhrožovat, aby se vidělo jak reagujou.
Třeba moje auto mělo na tacháku 69 tisíc - ale podle Romanovi diagnostiky stav km v řídící jednotce je 1 400 km, což je sakra divný, takže tady třeba já vůbec nevim na čem jsem. Ale nedá sr to bohužel zjistit, když to někdo změní i v ŘJ, je člověk bez šance. Zadejte si do googlu "stav tachometrů" a vyjedou stovky firem, který se pyšní tím, že vám km přepíšou na všech místech v autě a dušujou se, jak nikdo nikdy nezjistí, kolik to auto vlastně má...