Chipování OPC - Z20LEH 177KW (240PS)
Napsal: 12 zář 2012, 11:26
Chtěl bych tímto oslovit minoritní menšinu - majitele plnokrevných A-H a Z-B OPC s motorem 177KW 240 koní s označením Z20LEH.
Dlouho jsem se úprav ECU vyhýbal, ale nic jiného mi nyní nezbývá. Úprava ECU (chipování – nesnáším to slovo) není náročná, jen jde o to mít správnou mapu pro daný motor. Zabývám se jen OPC se Z20LEH. Jiné mapy nemám.
Na trhu je mnoho „expertů“, kteří garantují vše od minimálně spotřeby, přes dvojnásobný nárust výkonu a kroutícího momentu. Já prostě tomu nevěřím. Fyzika nejde „přečůrat“. Nikdo v ČR mi nebyl schopný odpovědět v jakých režimech je mapa změněná. „Experti“ tam něco nahrají co někde získali v databázi ze sotwarem pro chiptunig a tím jejich servis končí. Určitě je plno firem co má zkušenosti, ale s OPC jsem nenarazil na nikoho.
Nicméně nyní jsem zakoupil přímo od autora 3 mapy pro řídící jednotky těchto motorů, které upravuji návýšení ve 3 výkonových fázích (stage). Autorem je britská společnost Superchips, která dodává software např. pro Courtenay sport. To u mne jako reference zvítězilo.
Z20LEH má sériové turbo KKK K04, 177 KW (240PS) a 320Nm s převodovkou M32. Upozorňuji, že mapy jsem kupoval s cílem navýšení výkonu, potlačení rozsvícení kontrolky ECU díky absenci katalyzátoru, co největší životnosti motoru a pro denní ježdění s rodinou a u mne i s LPG Nestojím o 600 koní a životnost 500 km
Pokud má někdo zájem o uvedené mapy a myslí to vážně, kontaktujte mne přes SZ. A měli bychom s RomanemK umět dostat zpět originální mapu, popřípadě veškeré úpravy provést v Brně
Stage1 – 281 PS a 349 Nm – je vhodná pro seriové úpravu navýšení výkonu + používát více než 98 oktanové palivo Stage 2 – 289 PS a 408 Nm – je nutná úprava laděného výfuku (Miltek, Remus…) + sportovní vzduchový filtr + samozřejmě více než 98 oktanů Stage 3 – 301 PS a 429 Nm – je nutná úprava laděného výfuku (Miltek, Remus…) + sportovní vzduchový filtr + samozřejmě více než 98 oktanů + větší interkoler s upraveným sáním + iridiové svíčky
Dlouho jsem se úprav ECU vyhýbal, ale nic jiného mi nyní nezbývá. Úprava ECU (chipování – nesnáším to slovo) není náročná, jen jde o to mít správnou mapu pro daný motor. Zabývám se jen OPC se Z20LEH. Jiné mapy nemám.
Na trhu je mnoho „expertů“, kteří garantují vše od minimálně spotřeby, přes dvojnásobný nárust výkonu a kroutícího momentu. Já prostě tomu nevěřím. Fyzika nejde „přečůrat“. Nikdo v ČR mi nebyl schopný odpovědět v jakých režimech je mapa změněná. „Experti“ tam něco nahrají co někde získali v databázi ze sotwarem pro chiptunig a tím jejich servis končí. Určitě je plno firem co má zkušenosti, ale s OPC jsem nenarazil na nikoho.
Nicméně nyní jsem zakoupil přímo od autora 3 mapy pro řídící jednotky těchto motorů, které upravuji návýšení ve 3 výkonových fázích (stage). Autorem je britská společnost Superchips, která dodává software např. pro Courtenay sport. To u mne jako reference zvítězilo.
Z20LEH má sériové turbo KKK K04, 177 KW (240PS) a 320Nm s převodovkou M32. Upozorňuji, že mapy jsem kupoval s cílem navýšení výkonu, potlačení rozsvícení kontrolky ECU díky absenci katalyzátoru, co největší životnosti motoru a pro denní ježdění s rodinou a u mne i s LPG Nestojím o 600 koní a životnost 500 km
Pokud má někdo zájem o uvedené mapy a myslí to vážně, kontaktujte mne přes SZ. A měli bychom s RomanemK umět dostat zpět originální mapu, popřípadě veškeré úpravy provést v Brně
Stage1 – 281 PS a 349 Nm – je vhodná pro seriové úpravu navýšení výkonu + používát více než 98 oktanové palivo Stage 2 – 289 PS a 408 Nm – je nutná úprava laděného výfuku (Miltek, Remus…) + sportovní vzduchový filtr + samozřejmě více než 98 oktanů Stage 3 – 301 PS a 429 Nm – je nutná úprava laděného výfuku (Miltek, Remus…) + sportovní vzduchový filtr + samozřejmě více než 98 oktanů + větší interkoler s upraveným sáním + iridiové svíčky