no,tak...určitej význam to má,ale pro určitá auta a pro jasně daný důvod...
třeba nové BMW M3 nebo to má,jen to nabralo podobu karbonového boomerangu.Celkově to vylepšuje tuhost karoserie,ale samo o sobě to neřeší nic.
Astra GTC je myslim dostatečně tuhá.Jak víte,svoje OPC jsem párkrát celkem dobře podrobil okruhovému šílenství a to auto je opravdu slušně tuhé.Taky jde o podvozek,pneumatiky a jiné.Proot tato výztuha nebyla potřeba.U Astry by spíše k výraznému vylepšení při zatáčení a stopě vedla montáž mechanického samosvoru.Ta rozpěrná tyč u tohoto auta opravdu nemá význam.
Rozperna tyc
- irmscher
- Příspěvky: 1226
- Registrován: 15 říj 2010, 17:20
- Bydliště: Praha 10, Praha 22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozperna tyc
http://www.astraopc.estranky.cz/ Astra OPC
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
- Reklama
Re: Rozperna tyc
Pokud chcete vylepšit chování vozu na silnici, měla by instalace rozpěrné tyče být pouze jedním z kroků, vedoucích k výsledku. Nejste-li ochotni (finančně schopni) absolvovat všechny další potřebné kroky, nemá smysl ani začínat.
K čemu bude ztuhlá kastle, když se na silnici neudrží kola? Kastle se v zatáčce nezkroutí, auto si čapne na vnější kolo a vnitřní kolo se začne zvedat... Takže vylepšit tlumiče a stabilizátory a zkrutnou tyč a uložení podvozku...
Když nechcete slyšet argumenty, taky si nezacpete jen jedno ucho, no ne?...
K čemu bude ztuhlá kastle, když se na silnici neudrží kola? Kastle se v zatáčce nezkroutí, auto si čapne na vnější kolo a vnitřní kolo se začne zvedat... Takže vylepšit tlumiče a stabilizátory a zkrutnou tyč a uložení podvozku...
Když nechcete slyšet argumenty, taky si nezacpete jen jedno ucho, no ne?...