Palubní počítač
Palubní počítač
Chci se zeptat na jednu věc,jedu-li z kopce a mám zařazenu rychlost tak mi počítač ukazuje nulovou spotřebu,Když ale jedu na neutrál,tak se mi objevuje spotřeba 7,3 l/100km.Jeto v pořádku,nebo je nějaká chyba v PC?Odkud se snímají informace,jsem úplný laik.
Děkuji za odpověď.
Zafira B 1,9 CDTI 88kW
Děkuji za odpověď.
Zafira B 1,9 CDTI 88kW
- Reklama
Re: Palubní počítač
7,3 na neutral určitě není v pořádku. U mě to taky ukáže po vyřazení na neutrál podobnou hodnotu a pak to klesne na 0,5 l/hod.. dle počasí a teploty motoru.
už není
No 0 při zařazené rychlosti a sundání nohy z plynu je v pořádku, nevstřikuje se tam žádné palivo, narozdíl od toho, když máš vyřazeno. Ovšem to by ti mělo ukazovat spíš v řádu několika desetin, ale 7 litrů určitě ne...
Určitě do toho vnese světlo někdo moudřejší
Určitě do toho vnese světlo někdo moudřejší
mne pri vyradenej rychlosti ked som na krizovatke ukazuje tak 0,9l/h, pocas jazdy som neskusal vyradit
Ale ked ides z kopca alebo potrebujes jemne brzdit tak urcite doporucujem nechat zaradenu rychlost. Vtedy ides zadarmo. Neutral urcite nie. A to uz nehovorim o jazdnych vlastnostiach a ovladatelnosti auta.
Ale ked ides z kopca alebo potrebujes jemne brzdit tak urcite doporucujem nechat zaradenu rychlost. Vtedy ides zadarmo. Neutral urcite nie. A to uz nehovorim o jazdnych vlastnostiach a ovladatelnosti auta.
Naposledy upravil(a) Midzi dne 04 kvě 2010, 11:48, celkem upraveno 1 x.
Pri jizde na neutral zalezi jakou rychlosti jedes. Cim nizsi rychlost, tim je vyssi spotreba (mysleno v l/100km, okamzita spotreba samozrejme na rychlosti nezavisi). Pri stani nebo velmi pomale jizde (tusim pod 13km/h) se zobrazeni prepne na spotrebu v l/hod, potom by mela byt spotreba < 1l/hod (pri zahratem motoru).
Opel Astra H Caravan, Z16XEP, MR 2006