Naprogramovatelné funkce
Re: Naprogramovatelné funkce
edit nasel jsem co jsem hleda tudiz poucka nejdriv to poradne docti pak pripadne hledej a pak mozna pis o help
Naposledy upravil(a) falconik dne 05 srp 2011, 22:04, celkem upraveno 1 x.
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
- Reklama
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Naprogramovatelné funkce
Je tady vlakno op-com-vase zkusenosti tam to vsechno najdes
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: Naprogramovatelné funkce
x-father píše:2) Neda.
Musis mit listu s sport tlacitkem. Da se sehnat tak za 1000-1500. Pak naprogramovat funkci. OPCOM staci.
Ale musim te zklamat, vykon to nezvysuje.
Musim nesouhlasit,
vykon to prida, mereno na valcove zkusebne, kdyz jsem se chystal auto chipnout..... CDTI 110KW
bez tlacitka 151PS 315Nm
s aktivovanym sport 158PS 345Nm
graf jsem bohuzel nekde zalozil, ale hlavne kroutak nastoupil o neco driv a hlavne ho to tam o neco dele podrzelo.
chip bohuzel nevysel pac se jim to nepodarilo preprogramovat a nechat otevirat jednotku se mi fakt nechtelo....
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: Naprogramovatelné funkce
vojtavojta píše:Je tady vlakno op-com-vase zkusenosti tam to vsechno najdes
Kuju
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: Naprogramovatelné funkce
Sem hledal a nasel, priste budu nejdriv hledat a pak se pat........ naprogramovano a funguje, prijemne je ze po vypnuti zapalovani se to samo odemkne
Typove v oplu mi tvrdili ze nic takovyho tam nejde zapnout ani naprogramovat
Typove v oplu mi tvrdili ze nic takovyho tam nejde zapnout ani naprogramovat
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: Naprogramovatelné funkce
Rovnaká skúsenosť, modelový rok 2006 a zamknutie po rozjazde nešlo naprogrovamovať ani cez Tech a ani cez OP Com.Kuči píše:myslíš že OP-Com nemaj v autorizáku? to by bylo divný. rok mám 2006.
Opel Astra J, A16XER + LPG, 2010.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, aktivácia komfortných funcií a palubných PC originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, aktivácia komfortných funcií a palubných PC originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Re: Naprogramovatelné funkce
Uz jsme to tu resili.falconik píše:Musim nesouhlasit,
vykon to prida, mereno na valcove zkusebne, kdyz jsem se chystal auto chipnout..... CDTI 110KW
bez tlacitka 151PS 315Nm
s aktivovanym sport 158PS 345Nm
graf jsem bohuzel nekde zalozil, ale hlavne kroutak nastoupil o neco driv a hlavne ho to tam o neco dele podrzelo.
chip bohuzel nevysel pac se jim to nepodarilo preprogramovat a nechat otevirat jednotku se mi fakt nechtelo....
No to ze to zrychluje reakci na plyn a nastup turba sme se tu shodli.
Ale ze to nedela nic s vykonem tvrdil i RomanK (a ten je tu něco jako polobůh).
Ja se to snazil vysledovat tak, ze jsem na dlouhem rovnem useku nabral maximalku a sledoval presnou rychlost v servisnim menu a zkousel zapinat vypinat sport a rychlost nekolisala ani o 1km/h.
Nevim jak velke rozdily jste na stolici namerili. Pokud takto maly, tak by bylo zajimave mereni opakovat. Ale pokud je rozdil v radu jednotek koni, tak to je nepozorovatelne. To uz spis ten nastup turba. Ale nemam problem tomu verit.
Re: Naprogramovatelné funkce
x-father :
Vykon byl meren na valcove zkusebne, takze zadne dohady a odhady o vykonu. Delali to kluci z camp perfomance na zbraslavi, zkusim je poprosit jestli jeste nekde maji ten muj graf s merenim. Taky me prekvapil tem rozdil hlavne v tom kroutaku, narust 30Nm sport tacitko jsem si nechaval dodelavat prave u romanak a nejak jsem dali rec pri montazi prave o chiptuniku a rozmluvil mi abych si nechal jednotku rozkuchat, pry pak odchazeji. Kdyz mi pak kluci v camp perfomance rekli jak se jednotky rozebiraji, pochopil jsem proc to roman rikal......
Rec je o jednotce z DTH 110Kw EDC16plus jine pry neni problem preprogramovat prec diagnosticky port
Vykon byl meren na valcove zkusebne, takze zadne dohady a odhady o vykonu. Delali to kluci z camp perfomance na zbraslavi, zkusim je poprosit jestli jeste nekde maji ten muj graf s merenim. Taky me prekvapil tem rozdil hlavne v tom kroutaku, narust 30Nm sport tacitko jsem si nechaval dodelavat prave u romanak a nejak jsem dali rec pri montazi prave o chiptuniku a rozmluvil mi abych si nechal jednotku rozkuchat, pry pak odchazeji. Kdyz mi pak kluci v camp perfomance rekli jak se jednotky rozebiraji, pochopil jsem proc to roman rikal......
Rec je o jednotce z DTH 110Kw EDC16plus jine pry neni problem preprogramovat prec diagnosticky port
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: Naprogramovatelné funkce
No myslel sem to tak, ze tech par koniku muze byt odchylka mereni. Ale tech 10% kroutaku navrch uz asi odchylka nebude. Toho sem si predtim nevsim.
Ty grafy bych taky rad videl.
Jinac ten muj test s vlivem vykonu asi nemusel nic ukazat, pac pri maximalce uz to toci pres 4000 a tam uz muze krivka vypadat uplne stejne s tlacitkem i bez.
Zajimavy je prubeh hlavne mezi 1800-3500 a to by se dalo vyzkouset leda v nejakym tahlym kopci.
Ty grafy bych taky rad videl.
Jinac ten muj test s vlivem vykonu asi nemusel nic ukazat, pac pri maximalce uz to toci pres 4000 a tam uz muze krivka vypadat uplne stejne s tlacitkem i bez.
Zajimavy je prubeh hlavne mezi 1800-3500 a to by se dalo vyzkouset leda v nejakym tahlym kopci.
Re: Naprogramovatelné funkce
Da se nejak pres pc ovlivnit hodnota dojezdu pri plne nadrzi? Vzdy mi to ukazuje kolem 750 ale ja najedu asi 550. Rad bych kdyby to rovnou zaclo na teto hodnote, takze zadat tam hodnotu spotreby, ze ktery se to asi pocita nebo nekde natvrdo...?