Navigace, palubíní počítač... je too hodně

Vše co se týká palubního počítače, navigace, zapojení repro, radia atd..
Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Navigace, palubíní počítač... je too hodně

Příspěvek od vojtavojta » 01 pro 2014, 14:55

Tak potom to musi chodit. Mas to radio a displej z jedneho auta,pokud ne tak musi byt odparovane anebo musis mit security code. V pripade ze nemas securitak a neni to odparovane,tak jsou tady na foru lidi,kteri to umi dohledat ;)
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM

Reklama
 

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace, palubíní počítač... je too hodně

Příspěvek od x-father » 01 pro 2014, 16:16

1) Jsou tam dvě věci. Palubní PC (BC - board computer) ukazuje dojezd, spotřebu, jsou tam dvě nezávislá počítadla a jedno časové.
BC lze naprogramovat v display a to ve všech krom základního nejmenšího. Programuje se v display změnou index kodu. Někde tu na to je tabulka. Je třeba vybrat správný index, který má BC a odpovídá osazenému měřáku hladiny v nádrži. Tuším že stačilo vzít původní index a programovat stejná s 1, nebo 9 na konci. Prostě hledej tu tabulku co o ní psali už jiní.

Další funkce je check control, který hlídá žárovky, hladinu v nádobce ostřikovačů a v okruhu chlazení. Je ale možnost programovat to i bez dodatečné montáže senzorů. Už si to nepamatuji přesně, ale fígl byl že se to programovalo tuším jen v display a ne v UEC. Pokud se to naprogramovalo na obou místech jak to má být, tak to říkali nesmysly kvůli chybějícím čidlům hladin. Když jen display, tak to hlásilo prasklé žárovky a hladiny ne. Možná kecám a byla to kombinace IPC/UEC, nebo kombinace UEC/ECU. Každopádně někam jsem to sem psal. Dělal jsem to dvakrát a fakt to funguje.

Odpovědět