"Samozapínání" radia CD 30 MP3

Vše co se týká palubního počítače, navigace, zapojení repro, radia atd..
janci4
Příspěvky: 10
Registrován: 02 srp 2012, 22:45

Re: "Samozapínání" radia CD 30 MP3

Příspěvek od janci4 » 10 srp 2012, 21:13

okay, radio sa podarilo vybrat, bolo tam dost na tesno, takze som zastrcil hrebiky a potom so ho musel od zadu potlacit {odmontoval som skrinku pred spolujazdcom}. takze teraz jazdim bez radia uz cca 3 den, uvideme co sa stane.

tento moj problem som este riesil s kamosom servisakom.
merali sme napetie na baterke. pocas startovania padlo z cca 12.4V na 10V Pri nastartovanom motore je cca 13.8V Po zapnuti svetiel, hmloviek, ventilator naplno klesko cca na 13.4V. Povedal ze to nieje velmi dobre, ze normalne je cca 14.2V a pri zatazi moze klesnut na cca 14V. V priebehu nasho stretnutia sme startovali cca 7 krat. Robili sme diagnostiku kedy musi byt zapnuty klucik, bol zapnuty cca 10-15minut, po nastartovani sme mali na baterke len cca 12.4V, to bolo jedyny krat.

Tak som volal do servisu kde opravovali ten alternator, chlapik povedal ze je urcite dobry ale po chvili debatovania povedal ze by mohlo byt zle relatko zhavenia, ze moze zostat vysiet a jednoducho stale zhavi a to zerie elektriku. Kamos to vylucil ze by vraj by odysli zhavice a ze to by hlasilo ako chybu.

otazka je jednoducha, je cca 13.8V a pri zapnutcyh svetlach ... 13.4V OK ? dik

Reklama
 

Uživatelský avatar
dzara
Příspěvky: 17
Registrován: 04 říj 2011, 07:05
Bydliště: Slovakia Trnava

Re: "Samozapínání" radia CD 30 MP3

Příspěvek od dzara » 11 srp 2012, 08:48

Tvoj kamarad ma pravdu...baterku musi stale prebijat a musi mat zo zatazou cca tych 14V+-...jedna sa skor o kapacitu baterky, cim klesa aj jej napatie.Takze ak ju nabijes a za den ma 10/11V mozes ju rovno zahodit.Inak v jednom nemenovanom nakupnom centre som kupil autonabijacku na12V vo vypredaji za 14eur.Celkom je dobra, a plus ukazuje kapacitu nabijania od nejakych 20percent do 100percent.Ak sa nabije len do 70 a kontrolka stale bude svietit nebude ju chciet viac dobit tak ju mozes zase vyhodit.
Ale podla mna si treba zmerat kludovy odber, uvidis kolko ti to ukaze, merat to viac krat ona odber bude mat urcite neviem je to individualne
normal je cca 50mA(central,alarm..) sa mi tak zda.Ked cez diag. nevyhodilo ziadnu chybu urcite to bude nejaka ziarovka v kastliku(moj pripad) v kufry treba skusat hladat.Toto su chyby ktore sa velmi tazko hladaju a to aj v servise...5W ziarovka staci, a do rana nestartujes
OPEL ASTRA H 1.4 16V

janci4
Příspěvky: 10
Registrován: 02 srp 2012, 22:45

Re: "Samozapínání" radia CD 30 MP3

Příspěvek od janci4 » 11 srp 2012, 14:15

meral som odber ked je vsetko vypnute nasledovne.
- odpojil som minus z baterky a vlozil som tam multimeter prepnuty na meranie 10A rozsahu.
- zamkol som centralom a vzapeti znovu odomkol
- potom som otvoril dvere a zabuchol

po zabuchnuti bolo na ampermetry cca 2.5A
vypli sa vnutorne svetla tak to klesko na nieco okolo 1.4A
potom po chvili to kleslo a este raz klesko az to bolo na 0.08A = 80mA - tuto hodnotu vsetci akceptovali ze je okay.


ano, ziarovku v kastliku som pozeral, {nasiel som to na anglickych forach} je tam naozaj cudny vypinac, ziarovka vobec nesvietila tak som ju pre istotu vybral ale to nebol problem lebo sa situacia zopakovala.

Uživatelský avatar
dzara
Příspěvky: 17
Registrován: 04 říj 2011, 07:05
Bydliště: Slovakia Trnava

Re: "Samozapínání" radia CD 30 MP3

Příspěvek od dzara » 11 srp 2012, 14:53

Baterku si tam mal ako dlho?mohlo sa stat ze uz ma neaky ten rocik za sebou raz si nezhasol potom si ju dobil ale uz to kapacitne nazvlada..
Treba hladat...viem co su to za nervy ked odchadzas rano na dovolenku a astricka nestartuje :shock:
ak vravis ze ten odber je v poho, tak potom tak potom je to jasne baterka (ked vylucime samozapinanie autoradia)
Inak potom ak zistis pricinu napis...
OPEL ASTRA H 1.4 16V

janci4
Příspěvky: 10
Registrován: 02 srp 2012, 22:45

Re: "Samozapínání" radia CD 30 MP3

Příspěvek od janci4 » 22 srp 2012, 11:18

po cca tyzdni ako som odpojil radio {vytiahol som poistku} sa situacia s nenastartovanim {lebo bola slaba baterka} zopakovala.

bol som v servise kde repasovali alternator, auto som tam nechal 2 dni. chlapik nezistil ziadnu zahadu preco by sa baterka vybila, alternator je isto dobry, merali sme aj na inych autach napetie a na niektorych bolo 13.8V, tak to asi bude dobre, ved dolezity je aj prud.

tak som sa rozhodol pre novu baterku lebo stara je povodna {auto som kupoval ako sencondhad - 2009} cca 3 rocna.

moj problem so startovanim teda bude suvisiet este z niecim inym ako nahodne zapinanie radia, co mohlo sposobovat vybijanie baterky. takze ak sa problem bude opakovat tak zalozim nove vlakno.

dik za odpovede

Odpovědět