Problem s nouzovym rezimem, pls help.
Napsal: 30 dub 2009, 12:44
Zdravim,
chtel bych se zeptat jestli nekdo nema nebo nezna podobnou story jaka se deje me a nemohl by pripadne poradit za coz bych byl velice vdecnej.
Takze mam Astru combi 1.7 74kw 2005. Pred casem jsem mel problem, ze po cca 15 minutach jizdy po dalnici tedy rychlost 140/3k otacek, se auto hodilo do nouzoveho rezimu ve kterem to jelo, ale bez turba...obcas se to z neho vyhrabalo, ale vetsinu casu to jelo tak tak bez turba. Vymenili mi vahu vzduchu (nepomohlo) a pak nejaky cidlo tlaku turba nebo co a to pomohlo... nyni se ale deje to ze pri stejnych provoznich podminkach prestane auto reagovat na stlaceni plynoveho pedalu a pote se prepne do nouzoveho rezimu, a nejede vubec a otacky visi nekde 1500...staci vypnout klicek a zase to natocit za jizdy a pak to jede v poradku takze je to takova sporadicka ale neprijemna zavada. Mam vnitrni dojem, ze zrychlovani kolem tech 130km/h je dost nejiste a takove kostrbate. Kod chyby se tykal spatne polohy plynoveho pedalu... takze mi navrhli vymenit za 6 tisic plynovy pedal, coz si ale rikam, ze pokud by byl spatny ten, tak to prece blbne casteji, a i ve meste, kde na nej slapu taky, ale pri nizssim a nekonstantnim zatizeni (nezlobi), takze jsem na pochybach jestli to muze byt tim pedalem...
Netusite nekdo? Diky moc!
chtel bych se zeptat jestli nekdo nema nebo nezna podobnou story jaka se deje me a nemohl by pripadne poradit za coz bych byl velice vdecnej.
Takze mam Astru combi 1.7 74kw 2005. Pred casem jsem mel problem, ze po cca 15 minutach jizdy po dalnici tedy rychlost 140/3k otacek, se auto hodilo do nouzoveho rezimu ve kterem to jelo, ale bez turba...obcas se to z neho vyhrabalo, ale vetsinu casu to jelo tak tak bez turba. Vymenili mi vahu vzduchu (nepomohlo) a pak nejaky cidlo tlaku turba nebo co a to pomohlo... nyni se ale deje to ze pri stejnych provoznich podminkach prestane auto reagovat na stlaceni plynoveho pedalu a pote se prepne do nouzoveho rezimu, a nejede vubec a otacky visi nekde 1500...staci vypnout klicek a zase to natocit za jizdy a pak to jede v poradku takze je to takova sporadicka ale neprijemna zavada. Mam vnitrni dojem, ze zrychlovani kolem tech 130km/h je dost nejiste a takove kostrbate. Kod chyby se tykal spatne polohy plynoveho pedalu... takze mi navrhli vymenit za 6 tisic plynovy pedal, coz si ale rikam, ze pokud by byl spatny ten, tak to prece blbne casteji, a i ve meste, kde na nej slapu taky, ale pri nizssim a nekonstantnim zatizeni (nezlobi), takze jsem na pochybach jestli to muze byt tim pedalem...
Netusite nekdo? Diky moc!